Do wlascicieli VR6 - układ wydechowy VR6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr sty 05, 2005 01:54

fajne miejsce macie do jazdy autkami :chytry: Filmiki też są dobre jeśli macie coś jeszcze to dawajcie :food:



Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » śr sty 05, 2005 02:02

miejscowka bylaby lepsza zeby prosta miala ponad 400m miestety troche jej do tego brakuje


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr sty 05, 2005 02:13

VR pisze:miejscowka bylaby lepsza zeby prosta miala ponad 400m miestety troche jej do tego brakuje
heh chociaż coś macie



Awatar użytkownika
adas3003
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 15:26
Lokalizacja: SIEMIANOWICE SLASKIE
Kontakt:

Post autor: adas3003 » sob sty 08, 2005 14:52

witam tez jestem posiadaczem vr6 i powiem ci tak ze jak go kupilem to zamiast katalizatora i tlumika srodkowego mial sama rure o srednicy 70mm i sportowy ostatni tlumik auto darlo sie jak opetane.teraz zmienilem ostatni tlumik na normalny i autko mruczy zajebiscie



Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » śr cze 15, 2005 12:47

Kurcze, wlasnie mam teraz problem, prawdopodobnie padl mi katalizator (pekl wklad, badz sie zapchal,albo jeszcze co innego). nie sprawdzalem jeszcze tego dokladnie, ale tak nagle praktycznie z dnia na dzien auto strasznie sie zmulilo. Bylem u mechanika, bo mialem problem z kablami WN, zrobilo sie tak, ze autko zaczelo chodzic dobrze, dynamika rewelacja, az tu nagle pewnego dnia wsiadam do auta wciskam mu gaz, a auto jedzie jakby z 2.8 nagle 2.0 wskoczylo pod maske. Dzis bylem u mechanika przewiozlem go autem a on zdziwiony na maksa, ze VR zaczal sie nagle toczyc a nie jechac.
Sie okazalo, ze z silnikiem wszycho ok (jutro jeszcze sie pod VAG'a podepne), ale podsunal mi mysl ze moze kat sie zapchal, auto ma przejechane 165tkm i juz mogl sie wysypac.

Dlatego teraz zastanawiam sie co robic, czy montowac wogole kata, czy moze jakas strumiennice zapodac, czy moze jeszcze z kwasowki 60mm zrobic sobie kompletny wydech .... ??!!

Sam nie wiem, nie chce by auto mi buczalo a milo mruczalo :) tak jak jest teraz, tylko kurka we wroclawiu nie moge trafic na jakiegos konkretnego tlumikarza ktory by mi cos madrze doradzil i zrobil. Co Wy na to ??


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr cze 15, 2005 13:02

kolega VR na dniach wycina kata, bedzie wspawany kawałek rury o takiej samej srednicy jak reszta wydechu, ciekaw jeste jak to bedzie chodzic, moze lepiej moze gorzej, a moze jeszcze głosniej :grin:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » śr cze 15, 2005 13:15

Bedzie pewnie glosniej, bo jednak kat tez cos tlumi, tylko, czy aby to nie pogorszy osiagow ? Znam przypadki w VW gdzie po wycieciu kata auto zaczynalo wiecej palic, a roznicy w osiagach nie bylo, tak wiec "dmucham na zimne" i chcialbym uslyszec wypowiedz jakiegos speca, co zrobic, zeby nie bylo gorzej, a nawet lepiej :)


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » sob cze 25, 2005 08:47

witam kumpel przymierza sie do kupna vr6 tylko wyciety w nim jest katalizator i ponoc jezdzi to jak 2,0 a nie 2,8. czy zamontowanie katalizatora da mu moc spowrotem. czy moglo sie cos uszkodzic. Ile by kosztowalo zrobienie calego wydechu na nowo.
Cisnienie mówil ze mierzyl i ma po 11.Czy to normalne cisnienie?
Moze podpowiecie mi na co zwrócic uwage przy zakupie VR6


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Vr6zach

Post autor: Vr6zach » czw maja 18, 2006 22:58

ja miałem zrobione tak że wyciełem katalizator i ta puszke za nim i wspawalem metr rury o średnicy 50mm i w nia wspawaliśmy sonde tzn wkreciliśmy zostala tylko ostatnia ta wielka puszka a na koncu zamontowalem Wydech APEXI i chodzil jak CRX hehe morzecie niewierzyc ale tak bylo a co do mocy nic nie odczułem ani w góre ani w duł



juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » ndz maja 21, 2006 17:31

panowi jak potrzebujecie katalizatory w dobrej cenie ale uzywane metalowe i ceramiczne to walcie do mnie pozdrawiam:Da co do wycięcia kata to nie polecam ktoś z konstruktorów męczył się x czasu po to aby wszystko pasowało ze sobą to i kat powinien być pozdrawiam....


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 519 gości