Sprawdziłem wszystko pozostał tylko komputer

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ZARYJARO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 15:00
Lokalizacja: ŻARY

Sprawdziłem wszystko pozostał tylko komputer

Post autor: ZARYJARO » ndz wrz 23, 2007 17:32

Witam wszystki po lekturze podobnych tematów posprawdzałem w aucie n75, wężyki,gruszkę przy turbinie,pozostał jeszcze komputer ,czy on może w jakiś sposób tak mi osłabiać auto że jadzie się jak zwykłym golfem D,acha jeszcze coś cały czas mruga kontrolka od świec żarowych ,silniczek pali extra nie dymi jest to model 1995 1Z tdi :hmm:



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz wrz 23, 2007 17:45

ZARYJARO, Często pada MAP sensor, może węzyk z niego spadł, sprawdz w podszybiu, ja tak kiedyś miałem w Passacie B4.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » ndz wrz 23, 2007 18:58

ZARYJARO pisze:acha jeszcze coś cały czas mruga kontrolka od świec żarowych
no to moze bylo by dobrze sprawdzic jakie bledy polapal ecu

kontrolka miga = bledy ( i to krytyczne )
Sprawdziłem wszystko pozostał tylko komputer
a wlasnie od tego sie zaczyna, mozna se czasem duzo roboty zaoszczedzic


pozdr.
voss

RECZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: sob wrz 01, 2007 14:36
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: RECZA » pn wrz 24, 2007 14:13

ZARYJARO, byłeś na diagnostyce juz??


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d8dd5f9f735c673.html][img]http://images29.fotosik.pl/235/9d8dd5f9f735c673m.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121861 Oto
mój Variant....Oceńcie sami
...::SERDECZNIE ZAPRASZAM::...

Awatar użytkownika
ZARYJARO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 15:00
Lokalizacja: ŻARY

Post autor: ZARYJARO » pn wrz 24, 2007 14:17

Właśnie przyjechałem z Vag-a komputer odczytał taki bładczujnik połozenia wzniosu iglicy przerwa w obwodzie G-80.
Szanowni forumowicze może jakaś podpowieć, czy to cudo wymienić czy szukać przerwy na przewodach z komunikatu wydaje mi się że czujnik jest sprawny tylko wina jest po stronie okablowania.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pn wrz 24, 2007 14:50

ZARYJARO, Wtrysk sterujący powiedział dowidzenia, dlatego tez auto oslablo.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
ZARYJARO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 15:00
Lokalizacja: ŻARY

Post autor: ZARYJARO » pn wrz 24, 2007 20:41

Witam poraz kolejny dzieją się żeczy bardzo dziwne ,tak się składa że mam w domu dwa golferki tdi mój 1996 i żonki 1995 przed chwilą skończyłem test ,podmieniłem z drugiego golferka ten nieszczęsny wtrysk sterujący i okazało się że ten niby niedziłający w drugim aucię śmiga aż miło a ten sprawny w aucię małżonki nie daje żadnej poprawy dalej się muli i lekko szarpie co powiecię ma to wszystko. :green_fuck:

[ Dodano: 24 Wrz 2007 21:02 ]
pomocy pomocy chyba wypadałoby prześwietlić kabel z wtrysku do kompa w podszybiu :crazy:



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » wt wrz 25, 2007 15:52

ZARYJARO, Tak, może masz przysniedziale styki na zlaczu pompy, ECu itp.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
ZARYJARO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 15:00
Lokalizacja: ŻARY

Post autor: ZARYJARO » śr wrz 26, 2007 15:40

Po sprawdzeniu wszystkiego i podpięcu pod vag-a znowu ten sam błąd G80 czujnik położenia wysokości iglicy (trzeci wtrys z kablem)przerwa w obwodzie.Po podmiance na taki sam wtryskiwacz ,ten sam błąd ,tyle że w drugim aucie tamten śmiga, czyli kabelki ,kontrola miernikiem wykazała przejście od wtrysku do wtyki komputera ,czyli co coś wkompie w środku, tam to ja już nie zaglądne.Podłanczałem dziś drugi komputer ale immobilizer mnie blokuje co z tym zrobić.CZEKAM NA PORADY !!!???? :crazy:

[ Dodano: 29 Wrz 2007 01:15 ]
właśnie przyjechałem od prawdziwgo specjalisty i już po sprawie ,wymienił mi komputer na identyczny model w który się zaopatrzyłem na pobliskim szrocie 200zł. oraz zaprogramowa w nim immobilizer trwało to kilka godzin koszt roboty 200 zł. co koledzy forumowicze na to !!!!!!
Ps.w drodze powrotnej nie mogłem swoim variantem tdi 90KM. 1996R.dogonić żonki jadącej tym autem ,tak odżyło po tym zabiegu.

[ Dodano: 29 Wrz 2007 01:17 ]
właśnie przyjechałem od prawdziwgo specjalisty i już po sprawie ,wymienił mi komputer na identyczny model w który się zaopatrzyłem na pobliskim szrocie 200zł. oraz zaprogramowa w nim immobilizer trwało to kilka godzin koszt roboty 200 zł. co koledzy forumowicze na to !!!!!!
Ps.w drodze powrotnej nie mogłem swoim variantem tdi 90KM. 1996R.dogonić żonki jadącej tym autem ,tak odżyło po tym zabiegu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości