Porting+planowanie glownicy+ odelzone o 25% kolo zam.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
TAK MAM JAKIS SPOSOB... najlepszy to znalezienie plaskiej plaszczyzny prostopadlej do osi i poziomu poruszania (po polsku sciana) rozpedzenie sie i wybicie sobie z glowy leczenia czegokolwiek programem bo on nic nie da.... nawet seryjny jest za mocny.
Ostatnio zmieniony pn wrz 24, 2007 21:48 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
to i tak mu nie pomoze.....marceliii pisze:Zamiast paliwa lotniczego możesz spróbować go zagazować , w końcu to 112 oktanów , więc może i pójdzie .
Albo zapłon opóźnić dość mocno .
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Sprawdź ustawienie rozrządu
Na moje oko objawy są takie że przez obniżenie całej głowicy przez planowanie zabardzo przyspieszyłeś rozrząd. I stąd masz taki mocny dół. Jesli masz dostęp do regulowanego kółka rozrządu to spróbuj cofnąć o te 3mm rozrząd (czyli jakieś 4 stopnie). Bo z modyfikacji jakie zrobiłeś paliwa nie ma prawa brakować.
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
To nie dziwne ze nie jechal , zaplon +10st. przy 2000rpm, zmierzylem cisnienie paliwa przyok 5000rpm na 3-ce on ma niezale 2bar !!! -brakuje mu paliwa. Tk od 4000rpm jest wmiare ok 3bar ,alepozniej w oczach cisnienie leci. Silnik ma od 15,5 do 16,5 bar na garach.
[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:23 ]
Tak ma byc w orginginale:http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 3&typ=1927
[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:38 ]
To jak mam teraz ok 9 -pokladnie wczoraj po ustawieniu zaplonu 9,1s do 100 to jak moglem zepsuc???- Zeby nie bylo niejasnosci nawet GPS porzyczylem. A fabrycznie ma ponad 10s.
[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:23 ]
Tak ma byc w orginginale:http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 3&typ=1927
[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:38 ]
To jak mam teraz ok 9 -pokladnie wczoraj po ustawieniu zaplonu 9,1s do 100 to jak moglem zepsuc???- Zeby nie bylo niejasnosci nawet GPS porzyczylem. A fabrycznie ma ponad 10s.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
osle, bo juz nie moge, nie tliumacz sie ze pompa nie wydala bo to nie problem, cisnienie zawsze spada jak jest wyplyw na wtryskach... problem jest w silniku... przy cisnieniach rzedu 16 bar silnbik musi walczyc z wlasna kompresja na co traci duza czesc pracy wykonanej w innym cylindrze w tym czasie, do tego mla masa kola zamachowego poteguje ten problem... w celu uswiadomienia cie podam ci ze niezaleznie od tego jak splanujesz glowice srednie cisnienie spalania nie przekroczy 60 bar.. w seryjnym silniku zawsze przekracza 50 bar ( mowie o benzynie n/a) wiec procentowo biorac... nawet max parametry cisnien to masz 16 do 60 i 12 do 50.... w pierszym przypadku mamy 0,266(6)7 a w drugim 0.24 czyli dowaliles silnikowi strat o cale 2,666(6)7 procenta...Golf GTi pisze:To nie dziwne ze nie jechal , zaplon +10st. przy 2000rpm, zmierzylem cisnienie paliwa przyok 5000rpm na 3-ce on ma niezale 2bar !!! -brakuje mu paliwa. Tk od 4000rpm jest wmiare ok 3bar ,alepozniej w oczach cisnienie leci. Silnik ma od 15,5 do 16,5 bar na garach.
[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:23 ]
Tak ma byc w orginginale:http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 3&typ=1927
[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:38 ]
To jak mam teraz ok 9 -pokladnie wczoraj po ustawieniu zaplonu 9,1s do 100 to jak moglem zepsuc???- Zeby nie bylo niejasnosci nawet GPS porzyczylem. A fabrycznie ma ponad 10s.
bewzmyslnie dowaliles stopnia i teraz leczyc powinienes i silnik i siebie z tej bezmyslnosci... robilem silniki na w ktorych powiekszalem komore spalania w celu poprawy osiagów...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości