pomoc przy nastawniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt wrz 25, 2007 16:16

no to juz jest banal
ma byc tak polozona zeby w zadnym polozeniu wirniczek o nia nie haczyl


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt wrz 25, 2007 19:40

chciałem sie tylko upewnic ok dzieki za podpowiedzi



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » wt wrz 25, 2007 20:21

no i troche ja skorzystalem z waszej wiedzy i przy skladaniu zwróce na to uwage. Własnie a jak jest z obrotami one same sie jakos ustawiaja czy trzeba je w jakis sposób doregolowac? I pytanie do kolegi GOLFIRa jaki masz program VAG-COM czy odpowiednik VAG 2.5 pl czy może jakis inny. Ja kupiłem ze strony www.obd2.pl kabelek z programem VAG 2.5pl i mysle ze powinien wystarczyc.

[ Dodano: 25 Wrz 2007 20:40 ]
słyszałem ze ilosc wtryskiwanego paliwa na VAG-COM jest inna od wartosci podawanej na polskim VAGu. Wiecie cos na ten temat? blok 1. wartosc 2 to 33(dotychczasowa wartosc) I jak mam to rozumiec?


Pomóżcie :panna:



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt wrz 25, 2007 20:58

vag 2.5 smiało wystarczy mimo ze to wersja demo ni czyta wartosci w bloku 000 bez keygreena ale to nie potrzebne no chyba ze chciałbys ustawic kat wtrysku takze jak co to poszukaj klucza i moze bedzie banglał

[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 21:01 ]
a i jak wszystko złozysz dobrze to obroty powinny byc dobre jak odpali czego ci zycze bo to najgorszy moment całej operacji jak walisz w starter i czekasz co bedzie?? ale z opisem Adamm-a i przy odrobinie sprytu i bystrosci powinno sie udac napisz jak przebiegła operacja jak skonczysz :pub:

[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 21:03 ]
a swoja droga co ma wersja vag-a do ilosci etryskiwanego paliwa?? jedna moze miec ewent skrót hub,skok,lub mg i chyba tylko tym sie rożnia jednostka przeliczenia ale na 100% nie wiem niech sie wypowiedza fachowcu z tej dziedziny

[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 21:08 ]
a i tak na marginesie ten bład 550 to własnie zwiazany z katem wtrysku takze vag bedzie potrzebny z keygreenem jak co to wał na mail a to ci wysle chociaz tyle co ci pomoge



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » wt wrz 25, 2007 21:10

o co chodzi z tym keygreena i tym kluczem? A jakie wartosci miałes ustawione na ilosc wtryskiwanwgo paliwa? wartosc 2? bo tam potrzebna sa tylko 2 i 3 wartosc w bloku 1. Co nie? Ja jeszcze nie opanowałem tego programu do perfekcji takze porady mi sie bardzo przydadza.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt wrz 25, 2007 22:14

klucz aktywacujny po to by miec pełna wersja programu a wartosci nie powiem musiałbym spojrzec bo nie pamietam



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

juz po czyszczeniu

Post autor: wawrzon » sob wrz 29, 2007 20:14

dzisiaj dokonałem cudu wyczysciłem swój nastawnik :okej: i to jes nie to auto. Syfu bylo tam co
nie miara po 13 latach sie tego nazbierało. Nastawnik robiłem jak Adamm radził to jest jednak mistrz nastawników. :grin:

:okej:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob wrz 29, 2007 21:27

wawrzon pisze:Nastawnik robiłem jak Adamm radził to jest jednak mistrz nastawników
bo sie zaczerwienie :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn paź 01, 2007 14:53

a ja swój rozbierałem 2-gi raz wszystko złożone jak ksiazka pisze i dalej szarpie????? czy z logów bedzie widac czy wtrysk sterujacy pada??? czy nasza standardowa metoda popukac przy 2500-3000tys obr???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 01, 2007 14:56

golfir, a szarpie z odłączoną wtyczką ze skrzyni biegów :?:
golfir pisze:czy nasza standardowa metoda popukac przy 2500-3000tys obr???
niby metoda dobra , ale u mnie szarpnęło a wtrysk był dobry :P



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn paź 01, 2007 20:15

no własnie u mnie jest problem tego typu ze oszukuje mi licznik i obrotomierz czy impulsator o ile jest uszkodzony ma jkis wpływ na ECU??? bo podobno ida impulsy do ECU z impulsatora???? musze sprawdzic z odpieta wtyka tez ale jak nie szrpnie to napewno nie nastawnik bo rozbierałem 2 razy i jest napewno dobrze złożony nic nie obciera oska chodzi leciutko kable wporzadku nie wiem co to moze byc????



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 01, 2007 21:30

golfir, to wymień ten impulsator ... możliwe , że to jego wina .



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn paź 01, 2007 21:31

włsnia nad tym sie zastanawiam nie wiesz jaki koszt nowego w sklepie??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 01, 2007 21:32

golfir, spróbuj jeszcze tak , jak niedawno doradził mi voss, czyli w trakcie szarpania dotknij lekko pedału sprzęgła ...... jeżeli przestanie szarpać to po prostu odłącz wtyczkę od czujnika pedału sprzęgła

[ Dodano: Pon Paź 01, 2007 21:34 ]
nie wiesz jaki koszt nowego w sklepie??
niestety nie .... poszukaj w intercarsie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości