Bardzo słabe hamulce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Bardzo słabe hamulce

Post autor: pczerniej » wt wrz 25, 2007 14:58

Witam

Mam problem z hamulcami tylnymi mianowicie założyłem belkę od mk III cała reszta z tyłu jest nowa ( klocki , tarcze, zaciski, przewody ha. , linki ) , po odpowietrzeniu pedał hamulca wciskam w podłogę i łapie mi przy samym końcu i bardzo słabo :( Co to może być ?? jaka przyczyna tego ?


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » wt wrz 25, 2007 16:52

mogą być zapowietrone przewody chamulcowe lub gdzieś ściśnięty i nie dochodzi płym albo napchane przewody.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt wrz 25, 2007 16:58

mozliwe ze zle odpowietrzyles hamulce- powinienes odpowietrzyc przod i tyl zaczynajac odpowietrzanie od kola ktore jest najdalej od pompy.
Podlaczyles korektor sily hamowania? Jakie hamulce miales wczesniej?
Jaki dolales plyn hamulcowy? Odpowietrzasz hamulce na odfpalonym czy zgaszonym silniku?
Czasami tak bywa ze po spuszczeniu z ukladu hamulcowego starego plynu i wlaniu nowego siada pompa

[ Dodano: 25 Wrz 2007 17:03 ]
Mariusz15 pisze:mogą być zapowietrone przewody chamulcowe lub gdzieś ściśnięty i nie dochodzi płym albo napchane przewody.
Kolego masz wtrysk przy swoim 1,3 czy gaznik?



Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » wt wrz 25, 2007 17:22

Kolego masz wtrysk przy swoim 1,3 czy gaznik?
Jeśli sie mnie pytasz to odpowiedam ci że niestety gaźnik. A co


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt wrz 25, 2007 17:49

ja mam na wtrysku i szukam kogos kto tez ma takiego bo mar roztrojony przeplywomierz



toomii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 19:52
Lokalizacja: turek

Post autor: toomii » wt wrz 25, 2007 20:38

masz slabe hamulce i pedal leci w deche. wymieniales tylna belke. a czy po wymianie belki wymieniales szczeki i regulowales ich rozstaw? moze samoregulator zardzewialy i prawie albo wcale nie dziala? zobacz co sie dzieje z tylu i napisz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt wrz 25, 2007 20:53

toomii pisze:masz slabe hamulce i pedal leci w deche. wymieniales tylna belke. a czy po wymianie belki wymieniales szczeki i regulowales ich rozstaw? moze samoregulator zardzewialy i prawie albo wcale nie dziala? zobacz co sie dzieje z tylu i napisz.
Kolega zmienial belke bo chcial miec tarcze, czytaj troszke uwazniej.
Poza tym jezeli byloby wszystko dobrze odpowietrzone i nie uciekalby plyn to pedal nie powinien wpadac w podloge nawet gdy gdy sa porysowane tarcze lub cos nie tak z klockami. Wyglada to na zle odpowietrzenie lub pompe.
Czy gdy nacisniesz kilka razy pedal to czy stoi on wyzej czy caly czas wchodzi w podloge. Jezeli stoi wyzej to jest zapowietrzony



Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » wt wrz 25, 2007 22:45

Dzięki za poradę jutro zakładam nową pompę i zobacze co i jak , dowiedziałem sie też że serwo może być za małe ( w co wątpię ) ... ja to nie pomoże to obejdę samo regulator


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr wrz 26, 2007 16:52

Tez watpie w ta ze to serwo jest za male. Czy pedal wpada ci tez w podloge na wylaczonym silniku? Jezeli tak to napewno nie jest to wina serwa. Wydaje mi sie ze gdyby serwo bylo za male to ciezko by ci sie wciskalo pedal hamulca

[ Dodano: 28 Wrz 2007 12:36 ]
po przemysleniach doszedlem do wniosku ze jednak moze to byc wina serwa, serwo nie wyrabia i naciskajac na pedal jest za slaba sila zeby zablokowac hamulce.
Np. w maluchu nie ma serwa bo ma tylko bebny, w seicento masz tarcze i jest serwo i lzej sie hamuje. Podobnie jest jak zgasnie ci samochod w czasie jazdy i chcesz zahamowac- cos hamuje ale tragedia- dlatego ze do tarcz potrzebna jest dudo wieksza sila zeby docisnac klocki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 268 gości