Witam
Większość twierdzi że to regulator napięcia ale , ja także myslę o nim , ale...
Mogą to także być nierówne obroty na biegu jałowym. Zauważ np. czy przy zimnym silniku gdy jesszce ssanie działa to występuje. Jeśli nie , natomiast na rozgrzanym żarówki migoczą to wina leży po stronie źle ustawionych obrotów rozgrzanego silnika. Myśle pozatym że regulator podaje napięci wahające się między 13,5- 14,5V . Więc takie skoki raczej nie miałyby wpływu na działanie świateł który to wpływ byłby widoczny gołym okiem.
Ja stawiam na nierówne obroty na ciepłym silniku
pozdro
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related