[mk2] turbina
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk2] turbina
Mam pytanko czy do silnika RP w mk2 da rade zamontować turbo?? jeśli tak to jakie i jaki koszt??
[b]Oceń mojego goferka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108481[/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
COOOOOOOO?? 10 kola ,ja zawarjuje przesadziles i to strasznie,niech w ladnym stanie poszuka T3 ,troche swojej roboty i pomyslu i do 1500 no max 2k zrobi. tyle ze cisnienie doladwania na 0,4 bar max bo sie motor rozleci ,
[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 16:42 ]
napisze jeszcze tak to ja za porting z palnowaniem zaplacilem "flaszke" znajomemu. To jest dowod ze nie zawsze musisz wydac kupe kasy.
[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 16:42 ]
napisze jeszcze tak to ja za porting z palnowaniem zaplacilem "flaszke" znajomemu. To jest dowod ze nie zawsze musisz wydac kupe kasy.
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ja mówie o profi robocie,nie uznaje półśrodków...
po 1...turbo w jednopunkcie mija sie z celem według mnie,ale to tylko moje zdanie...
po 2...przy turbo na niziutkim ciśnieniu będzie miał 120-130KM i seryjne 16V bedzie go robiło jak będzie chciało...
po 3...najpierw przydałoby sie sprawdzić w jakim stanie jest silnik,zeby sie nie rozleciał po 50km nawet na niskim doładowaniu...
itp,itd
eot : był już na forum jeden mistrzu co chciał uturbiać za mniej niż 1 tys i jego wielka pewność siebie legła w gruzach...
[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 17:25 ]
tom sie rozpisał,mam racje czy nie mam racji to tylko moje zdanie jak już wcześniej wspomniałem
po 1...turbo w jednopunkcie mija sie z celem według mnie,ale to tylko moje zdanie...
po 2...przy turbo na niziutkim ciśnieniu będzie miał 120-130KM i seryjne 16V bedzie go robiło jak będzie chciało...
po 3...najpierw przydałoby sie sprawdzić w jakim stanie jest silnik,zeby sie nie rozleciał po 50km nawet na niskim doładowaniu...
itp,itd
policz remont silnika,rury na dolot,IC i inne pierdoły do niego potrzebne,spawanie wydechu,spawanie kolektora wydechowego,zakup turbo,program do sterownika monomotronica i kupe innych rzeczy,które wychodzą po drodze to już jest grubo ponad 2 tysGolf GTi pisze:do 1500 no max 2k zrobi
eot : był już na forum jeden mistrzu co chciał uturbiać za mniej niż 1 tys i jego wielka pewność siebie legła w gruzach...
[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 17:25 ]
nie ma czegoś takiego jaj soft turbo czy hard turbo,turbo to turbo,tylko pracujące na różnym ciśnieniu, tzw "soft turbo" w 5 tys powinno sie zamknąć ,a osobiście za taką kase wolałbym kupić ABF'a i swapować w bude mkIIHiob pisze:a cena soft turbo bedzie taka sama??
tom sie rozpisał,mam racje czy nie mam racji to tylko moje zdanie jak już wcześniej wspomniałem
Ostatnio zmieniony pn wrz 24, 2007 17:26 przez andrew19_86, łącznie zmieniany 1 raz.
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
no nie musiszz miec kasy zeby cos zrobic, tylko jak juz wiemy... chyba mu robota profi nie poszla bo 3 mm zdjal glowice... a na szybko...:Golf GTi pisze:COOOOOOOO?? 10 kola ,ja zawarjuje przesadziles i to strasznie,niech w ladnym stanie poszuka T3 ,troche swojej roboty i pomyslu i do 1500 no max 2k zrobi. tyle ze cisnienie doladwania na 0,4 bar max bo sie motor rozleci ,
[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 16:42 ]
napisze jeszcze tak to ja za porting z palnowaniem zaplacilem "flaszke" znajomemu. To jest dowod ze nie zawsze musisz wydac kupe kasy.
koszta
cooler 399
doloty z kwasiaka, weze i opaski filtr powietrza...800 ptrzy rurach z ogrodniczego 1000 przy silikonach
turbo.... fartem na allegro kupisz za 600
ale czy pozyje...1200 jakies po regeneracji..
kolektor, no 8v to za 150 cos kupisz z diesla, ale flansze ze 100 bekniesz...
wezeolejowe doplyw i odplyw... 120 tak spokojnie...
no dobra damy mu wiecej powietrza... ale czeba dac mu zjesc... no mam lpg:) to druciarstwem dam rade obsluzyc i turbo no i nowym mikserem (70 pln'w),... do pierwszego strzalu. jak chcesz robote profi to zwykla instalka przerobienie 1500 a na sekwencje 2500 ale do sekwencji potrzeba wystrojonej benzynki...
najprosciej wsadzic digi zestaw jakis 1000 no aale glowica nie robi (chyba ze pokombinujemy z 2 wtryskami dual point jak w amerykancach...) glowica 300 zajechana..
no to mamy prawie wszystko poza natryskami na denko tloka chlodnica oleju i zbyt slabym ukladem olejenia, rozbieramy moitopr w drobny mak i na starcie potrzeba 1500 na wszystkie niezbedne graty.. plus jakies 600 na frezera co zrobi natryski....
caly problem znika jak kupimy pg bez kompresora za 1500 i go uturbimy a na forum powiemy mamy rp uturbione..... w swoim zyciu widzialem 3 uturbione rp i wszystkie byly silnikami PG.... roznia sie malutkim szczegolem.... miejsce na czujnik stuku... kto chce policzyc i uswiadomic wszystkich
nie policzylem softu ktory jst niezbedny bo turbo pracuje inaczej niz kompresor i bedzie go lac....
[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 20:06 ]
przepraszam to ja powiedzialemandrew19_86 pisze:nie ma czegoś takiego jaj soft turbo czy hard turbo,turbo to turbo,tylko pracujące na różnym ciśnieniu, tzw "soft turbo" w 5 tys powinno sie zamknąć ,a osobiście za taką kase wolałbym kupić ABF'a i swapować w bude mkII
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
na początku tej wypowiedzi miałem dodać "ktoś mądry kiedyś powiedział" co nie znaczy ,ze tez sam na to nie wpadłemevolution pisze:andrew19_86 napisał/a:
nie ma czegoś takiego jaj soft turbo czy hard turbo,turbo to turbo,tylko pracujące na różnym ciśnieniu, tzw "soft turbo" w 5 tys powinno sie zamknąć ,a osobiście za taką kase wolałbym kupić ABF'a i swapować w bude mkII
przepraszam to ja powiedzialem
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Evo nie podpisze ci za ile ja mogl "zkolowac" te czesci: np cooler ze sprintera 60zł ... i co wymieniac dalej,u nas jest pobry rynek na takie zeczy ? Ale tam nic nie pisze o LPG, remontu nie liczylem bo powiedzmy silnik jest w stanie ok . -tak zalozzylem. A turboo KKK06 za 250 w zajebistym stanie ci moge sprzedac.
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
widziałem już jak wygląda,17 letni silnik z "małym"przebiegiem...mały czy duży przebieg jest nieważny,jeśli ktoś myśli poważnie o turbo to musi też pomyśleć nad konsekwencjami swojego druciarstwa...RP nie ma sensu uturbiać,za duże koszta do uzyskanej mocy...pierwszym podstawowym elementem to brak natrysku oleju na denka tłoka,który popłynie przy turbo,było o tym już tyle pisane,że nie chce mi sie elaboratów wygłaszać na ten temat...
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości