Za niskie na jałowym? mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » pn cze 13, 2005 16:25

czy obroty zmiejszają się tzn drgania zwiększają jak na jałowym wciśniesz hamulec? u mnie tak właśnie jest, na wolnych obrotach drga mi autko, nie miałem tego jeszcze 2miesiące temu, nie dawno to się stało a nic nie robiłem przy autku, dziwna sprawa, dopiero się wybieram do mechanika


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn cze 13, 2005 19:55

Twoj problem nie polega na obrotach, ale na mocowaniu auta, czyli stricte mechaniczy problem.

Ja mam 680obr/min jak silnik sie rozgrzeje.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » pn cze 13, 2005 22:19

azizi pisze:czy obroty zmiejszają się tzn drgania zwiększają jak na jałowym wciśniesz hamulec? u mnie tak właśnie jest, na wolnych obrotach drga mi autko, nie miałem tego jeszcze 2miesiące temu, nie dawno to się stało a nic nie robiłem przy autku, dziwna sprawa, dopiero się wybieram do mechanika
To jest akurat normalne, bo obciazenie idzie na silnik, ale zaraz powinien sobie wyrownac obroty na takie jakie powinien miec, po za tym byl podlaczony do kompa i wszystko jest tak jak ma byc.


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » pn cze 13, 2005 22:21

pkirylcz pisze:Twoj problem nie polega na obrotach, ale na mocowaniu auta, czyli stricte mechaniczy problem.

Ja mam 680obr/min jak silnik sie rozgrzeje.
To znaczy ze zawieszenie silnika jest wywalone??? Trzy poduszki sprawdzalem i zadna nie jest urwana. Co moze jeszcze otym decydowac, jak najlepiej sprawdzic czy tlumik nie powoduje takich drgan? Dzieki


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

red1,4

Post autor: red1,4 » wt cze 14, 2005 11:28

Cześć to kiedy masz te drgania na gazie czy na bęzynie?



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » wt cze 14, 2005 12:40

red1,4 pisze:Cześć to kiedy masz te drgania na gazie czy na bęzynie?
Witam. Nie ma różnicy i na benzynie i na gazie w takim samym stopniu.


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

red1,4

Post autor: red1,4 » wt cze 14, 2005 12:57

A sprawdzałeś ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach. Może nie pali na wszystkie.



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » wt cze 14, 2005 16:57

red1,4 pisze:A sprawdzałeś ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach. Może nie pali na wszystkie.
Hmmm a jak to sprawdzic?? Tak jak kompresje?? Bo do kompa byl podpiety i wszystko oki. Dzieki


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

red1,4

Post autor: red1,4 » śr cze 15, 2005 14:02

Ciśnienie sprężania to właśnie "Kompresja". Jedź do mechanika to zmierzy Ci przyżądem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 32 gości