Witam wszystkich
Mam mały problem z moim Golfem II 1.6PN na gaźniku 2EE (tzn. tak się domyślam po przestudiowaniu postów na forum). Problem polega na tym, że wolne obroty są zbyt niskie i chciałbym je ustawić na wyższe. Samochód po prostu często gaśnie na wolnych obrotach. Innych problemów nie zaobserwowałem. Widziałem na forum, że czesto padało takie stwierdzienie jak "zle ustawiona śruba regulująca skład mieszanki" Jednak nigdzie nie znalazlem opisu, lub zdjęcia gdzie ta śruba się znajduje. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie i jednocześnie przepraszam z góry jeśli odpowiedź na moje pytanie już gdzieś padła, ale narawde szukam od godziny i nie znalazłem.
Regulacja wolnych obrotów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kolego proponował bym Ci byś sam sie za to niezabierał, ze względu na to, iż gaźnik ten sterowany jest elektronicznie. Prędkość biegu jałowego jest ustawiana elektronicznie urządzeniem sterującym.
Wartości fabryczne biegu jałowego obowiązują:
prędkość obrotowa 900 +/- 75 obr/min
stężenie CO 0,6 +/- 0,4%
Proponował bym Ci wizytę u gaźnikowca który ma do tego sprzęt.
wiesz kąbinować samemu można było w 125p, 126p lub poldkach.
Wartości fabryczne biegu jałowego obowiązują:
prędkość obrotowa 900 +/- 75 obr/min
stężenie CO 0,6 +/- 0,4%
Proponował bym Ci wizytę u gaźnikowca który ma do tego sprzęt.
wiesz kąbinować samemu można było w 125p, 126p lub poldkach.
Wherever you are,
Wherever you go,
ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]
Wherever you go,
ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]
dokladnie - koniecznie BEZWZGLEDNIE zaczac od czytania !
http://rapidshare.com/files/57866667/2ee.zip.html
http://rapidshare.com/files/57866667/2ee.zip.html
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 173 gości