Kontrolka oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka oleju
Witam vw maniaków.Mam taki mianowicie problem,pikająca i mrygająca kontrolka oleju.Dzieje sie tak gdy autko podczas jazdy dostanie ok 3tys obrotów,.Mam golfa mk3 ;1,4 ;95',licznik firmy TRW wyskalowany do 220km/h i 7tys obrotów.Został tez wymieniony czujnik cisnienia oleju na niebieski,ponieważ myślałem ze to jest przyczyna czujnika lecz nic nie pomogło.Proszę o pomoc jaka jest tego przyczyna lub jak da sie to zlikwidować,z gory bardzo dziękuje.
Ja mialem u siebie tez takie objawy zmienialem filtry i nic nie pomoglo, wczesniej zrobilem remont silnika z wymiana pompy oleju i tez dalej jest to samo.Atomic10 pisze:Jaki masz filtr oleju jak filtron to normalny objaw
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz wrz 23, 2007 12:47 przez gtx, łącznie zmieniany 1 raz.
ale wydaje mi sie ze to wina licznika,bo mialem wczesniej licznik i nic niebylo,ale licznik zostal uszkodzony i musialem wymienic na inny,ten co jest w opisie na poczatku.Mysle ze ten licznik jest od mocniejszego silnika.(z tego co slyszalem do mocniejsze silniki maja po 2 czujniki a w 1,4 jest tylko 1)i moze niedostaje sygnalu z drugiego czujnika i dla tego jest taka usterka ze pika kontrolka.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
czujniki i cisnienie jest ok bo byl podlaczany pod komputer i nic niewykazalo oprocz przepusticy ktora jest do wymiany,bo obroty skacza,a spowodowane jest to przez wytarcie sie przepustnicy na wolnych obrotach.Silnik ma zbyt male obroty wachaja sie od 600-800 obr.A propo gdzie jest ten 2 czujnik cisnienia?Pozdro
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
- Lokalizacja: Grudziądz
piszesz ze czujniki ok, a nie wiesz gdzie one sa - troche to dziwne ... z tego co wiem to komputer nie lapie danych z czujnikow cisnienia oleju ! zeby byc pewnym cisnienia to nalezy wykrecic czujnik i zmierzyc cisnienie manometrem, a czujniki mozna sprawdzic na przebicia omomierzemdannymk3 pisze:czujniki i cisnienie jest ok bo byl podlaczany pod komputer i nic niewykazalo oprocz przepusticy ktora jest do wymiany,bo obroty skacza,a spowodowane jest to przez wytarcie sie przepustnicy na wolnych obrotach.Silnik ma zbyt male obroty wachaja sie od 600-800 obr.A propo gdzie jest ten 2 czujnik cisnienia?Pozdro
TDPower
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości