Czy to wina pompy ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Czy to wina pompy ??

Post autor: Hanysek83 » sob wrz 22, 2007 21:00

Od pewnego czasu z moim td dzieje się coś dziwnego. Mianowicie to że po przerobkach takich typu: pin, intercooler, Mbc, oczywiście dawka paliwa wieksza przy 3500 rpm dostaje takiego kopa że az wciska w siedzenie. Oczywiście do tych 3500 idzie fajnie ale jak tylko przejdzie te 3500 rpm to jest szał pał :). I tak jest aż do 4500 rpm. Ciśnienie doładowania mam 1,3 i a dymku za mną nie widać tylko przy pierwszym depnięciu. Typ silnika AAZ.

Może idzie zrobić tak żeby wcześniej miał takiego kopa. Aha silnik ma wylatane 345 tyś. z czego 150 tyś to to moja zasługa. Jak na taki przebieg ciśniene na garach jest przyzwoite bo ma po 30 bar na kazdym.

Będę wdzięczny za kazdą radę.



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » sob wrz 22, 2007 21:53

Hanysek83, mam pytanie do ciebie jaki masz ten intercoler od czego??i jaka masz turbine??



Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » sob wrz 22, 2007 21:56

Kolego icek mam od passata a turbo mam k13. Ale jak tylko ktoś mi odpowie na moje pytanie to skłonny jestem zmienić icka na tego z IVECO , turbo na wydajniejsze a pompe dam zrobić koledze zaprzalowi



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » sob wrz 22, 2007 22:04

Hanysek83, no spoko aleturbo masz chyba k14 albo k3!a co do Twojego pytania to raczej watpie ze cos sie da zrobic zeby od spodu mial kopa:):)mam tez golfa 1.9 GTD AZZ



Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » sob wrz 22, 2007 22:11

Sorki miało być K14. Kolega zaprzal twierdzi że jak zrobię pompe na 10 mm i wtryski 216stki to będzie ok. więc czekam na receptę. Wiem że moja pompa jest już do bani bo jak zapalam na zimno to silnik nie równo pracuje, jak by nie palił na jeden gar.
Potem jak troszkę po chodzi to znika



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » sob wrz 22, 2007 22:19

Hanysek83, nie koniecznie bedzie pompa do bani mozesz ktorys pierscien nie czyma kompresji albo cos jest z zaworem nie tak!a sprawdzales wtryski??



Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » sob wrz 22, 2007 22:25

tak wszystko jest ok. wtryski mam nowe, samoreg. też. tylko silnik lekko mam odprężony. na nominalną głowicę dałem uszczelkę aluminowo-metalową taką jak po pierwszym planowaniu. T był pomysł mojego kolegi z berlina. On ma tez tak zrobione. Podobno przy ostrej jeździe silnik tak nie dostaje po dupie.



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » sob wrz 22, 2007 22:30

Hanysek83, to cos z kompresjia bedzie nie tak skoro Ci szarpie nim!!duzo wkrecales tej sruby w turbie zeby podniesc cisnieie??tez mma takie turbo ale mma zapieczone zawor upustowy i pokazuje mi cisnienie nawet 1.7 bara hehe masakra



Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » sob wrz 22, 2007 22:36

Kolego wykręc tę śrubę i zapodaj MBC to da radę. U mnie było to samo nawet 1.9 biło.
Teraz mam tyle ile chcę. A co odnośnie szarpania to pompa na zimno daje 0,76 kilo a powinna dawać 2. To jest prawdopodobna przyczyna. Za często latałem na czerwonej hehe



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob wrz 22, 2007 22:40

Hanysek83 pisze:Sorki miało być K14. Kolega zaprzal twierdzi że jak zrobię pompe na 10 mm i wtryski 216stki to będzie ok.
kolego co ty pier****???

po pierwsze nie robie pomp tylko Trochim

a po drugie jakie wtryski 216? Ty masz diesla na niebezposrednim wtrysku! Nie potrzebujesz zadnych wydajniejszych koncowek, wystarcza seryjne... A nawet jakbys chcial to koncowki z TDI do TD nie pasuja

A poza tym nigdy z Toba nie rozmawialem o pompie ani tym bardziej o wtryskach z TDI wiec nie wiem po co tak piszesz :panna:

[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 10:41 pm ]
co do szybszego wkrecania turbo to trzeba by sprawdzic ustawienia pompy, moze przelotowy wydech by cos pomogl... ale 3500 to zdecydowanie za pozno na 1.9td, cos jest nie halo
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 22:42 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » sob wrz 22, 2007 22:49

Sory *#cenzura#* mi się. Miałem napisać że ty mi poleciłeś Trochima. Jeszcze raz Sorki.
Moja wina.



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » ndz wrz 23, 2007 07:55

Hanysek83, odezwij sie kolego do mnie na gg jak mozesz moj numer gg to 3349778



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 64 gości