Jak ustawić zapłon pod LPG bez lampy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak ustawić zapłon pod LPG bez lampy?
Silnik 1.6 na LPG. Jak ustawić w miarę dobrze zapłon bez lampy. Czy ustawić go w tym miejscy, w którym auto najlepiej się wkręca, czy patrzeć jakoś na ząbki?
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
ja zawsze jak coś to ustawiam na słuch, dokładniej to przygladam się dokładnie pracy silnika, gdy ta jest najrówniejsza i najbardziej kultyralna to wg. mnie jest OK.
ale to moja teoria
pozdrawiam
ale to moja teoria
pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
różnica między optimum dla benzyny a dla LPG to 3-4 stopnie, jak to ustawisz bez lampy, bez sensu. Przecież to grosze kosztujedgolf pisze: Jak ustawić w miarę dobrze zapłon bez lampy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dokładnie 5zł, ale silnik jest już padnięty i po ustawienia na lampie jest bardzo słaby na LPG. Jak ustawię, żeby ciągnął na wysokich obrotach, to na niskich szarpie, jak na niskich ok. to nie ciągnie powyżej 3,5. Odpala zawsze dobrze, ale jest do wymiany. Strasznie klepie góra, słaba kompresja. co dziwne nie kopci i malutko oleju bierze. Przerywa na pierwszym cylindrze.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Ustaw rozrzad na znaki. Gdy to zrobisz zdejmij kopulke z aparatu zaplonowego. Na krawedzi aparatu (miejsce na ktore nakladasz kopulke) bedziesz mial naciecie - taka kreske. Odkrec aparat zaplonowy i przekrec nim tak aby palec rozdzielacza zaplonu wskazywal wlasnie to naciecie. Wtedy zaplon bedzie usatwion w miare prawidlowo (0 stopni). Nie wiem jaki jest wymagany kąt wyprzedzenia dla Twojego silnika. Po prostu mierzac kątomierzem przekrec aparat tak aby naciecie o te kilka stopni bylo na lewa strone od palca (wtedy zaplon bedzie na kilka stopni przed gornym polozeniem tloka, ile to bedzie stopni, zmierz katomierzem jak mowilem.)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 295 gości