[mk2] modyfikacje silnika

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
michalfrezz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt maja 11, 2007 23:18
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

[mk2] modyfikacje silnika

Post autor: michalfrezz » czw wrz 20, 2007 23:41

witam,

pomóżcie co można zrobić aby z silniczka RP 1.8 90KM wycisnąć coś wiecej. już mam ściągnięty kat. i sportowy wydech (od początku do końca)? z pewnych wyliczeń wyszło że po tych zabiegach moc powinna wzrosnąć do około 98KM. jakieś sprawdzone sposoby? moze ktoś juz to robił prosze o opinie i info.


MÓJ VARIAT ==> viewtopic.php?p=3816758#3816758" onclick="window.open(this.href);return false;
Była BESTIA==> viewtopic.php?f=87&t=120370&p=1332229#p1332229" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt wrz 21, 2007 07:27

najpierw pojedz na hamownie i sprawdz matemtyke swoja bo bedzie inna niz moja... a co do radzenia .. ile masz $$$


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Pączek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: wt lut 13, 2007 21:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Pączek » pt wrz 21, 2007 14:53

michalfrezz, heh te 8 koni to troche nie realne, tak jak mowi evolution, pojedz na hamownie i co najwazniejsze ile masz pieniadzorow??


golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pt wrz 21, 2007 15:06

może jeśli do tego byś dołożył wałek rozrządu od 1,8 GTI to może byś miał 98KM,a tak stawiam na max 93KM choć to optymistyczny wariant.....poza tym nie sumuj mocy po kolejnych modach bo to tak nie działa,sensei evolution, to potwierdzi :chytry:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
Pączek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: wt lut 13, 2007 21:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Pączek » pt wrz 21, 2007 16:09

Dokladnie sumowanie koni albo jak to sie mowi ,,na oko'' nie wchodzi w gre. Oczami to mozna nawet pole przeorac.


golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pt wrz 21, 2007 17:40

jak dołozysz magnetyzer to bedziesz miał do tych swoich +5KM jeszcze :grin: :grin: :grin:



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: [mk2] modyfikacje silnika

Post autor: agrala » pt wrz 21, 2007 17:48

michalfrezz pisze:witam,

pomóżcie co można zrobić aby z silniczka RP 1.8 90KM wycisnąć coś wiecej. już mam ściągnięty kat. i sportowy wydech (od początku do końca)? z pewnych wyliczeń wyszło że po tych zabiegach moc powinna wzrosnąć do około 98KM. jakieś sprawdzone sposoby? moze ktoś juz to robił prosze o opinie i info.
Slyszales kiedys o zjawisku falowym?
Teraz zamiast 90 mozesz miec 80KM. To ze silnik ma teraz lzej do dmuchanie nie oznacza ze jest mocniejszy, powiekszajac srednice lub zmieniajac dlugosc wydechu mozna dodac pare koni ale trzeba to robic z glowa a nie w ten sposob ze jak ma sie srednice 45 to jak zaloze 60mm to bedzie lepiej



Awatar użytkownika
michalfrezz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt maja 11, 2007 23:18
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: michalfrezz » pt wrz 21, 2007 18:16

co do kasiory to nie ma jej za dużo ale mam czas i nie spieszy się zbytnio. chciałem zobaczyć co zaproponujecie i poznać koszty a wtedy będę mógł myśleć o zmianach. bo nie moge sie rzucić na zmaine wartą 1000 na jedno podejście bo nie mam tyle na 1 mod ale jeżeli wszystko sie zamknie w "klocku" to moze być. wiecie ja kupiłem go za 2 i pół tysia wiec nie chce ładowac w niego 4.


MÓJ VARIAT ==> viewtopic.php?p=3816758#3816758" onclick="window.open(this.href);return false;
Była BESTIA==> viewtopic.php?f=87&t=120370&p=1332229#p1332229" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt wrz 21, 2007 18:22

michalfrezz pisze:co do kasiory to nie ma jej za dużo ale mam czas i nie spieszy się zbytnio. chciałem zobaczyć co zaproponujecie i poznać koszty a wtedy będę mógł myśleć o zmianach. bo nie moge sie rzucić na zmaine wartą 1000 na jedno podejście bo nie mam tyle na 1 mod ale jeżeli wszystko sie zamknie w "klocku" to moze być. wiecie ja kupiłem go za 2 i pół tysia wiec nie chce ładowac w niego 4.
dobra generalnie powiem tak ze jesli nie jestes mechanikiem to kazda najmniejsza modyfikacja bedzie obijac sie o tysiaca.... najlepszym roziwazaniem jak dla ciebie jest poszukanie calego gti 16v bo chodza juz po 3 tys. sprzedanie tego i kupienie tamtego... jesli chcesz kombinowac z moca rp, to nawet najmniejsze doprowadzanie glowicy do stanu idealnego wyniesie cie minimum tysiaca.... a to poczatek...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
michalfrezz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt maja 11, 2007 23:18
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: michalfrezz » pt wrz 21, 2007 18:26

a zjechanie mu troche głowicy cos da? bo jak nie to widze że dopiero jak przerzuce sie na III to wtedy bede szalał :grin:


MÓJ VARIAT ==> viewtopic.php?p=3816758#3816758" onclick="window.open(this.href);return false;
Była BESTIA==> viewtopic.php?f=87&t=120370&p=1332229#p1332229" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt wrz 21, 2007 18:36

michalfrezz pisze:a zjechanie mu troche głowicy cos da? bo jak nie to widze że dopiero jak przerzuce sie na III to wtedy bede szalał :grin:
generalnie zwiekszenie stopnia sprezania jesli wogole da jakies skutki to nie wieksze niz 1 % na 1 stopien sprezania wiecej, a zblizasz sie do granicy stuku, wiec jest to nie oplacalne. mk3 powalczysz mniej niz mk2 wiec szukaj sobie dwojki 16v...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pt wrz 21, 2007 21:48

Popieram szukaj 16v od paska czy innego czegos na poczatek mozesz zostawic skrzynie i sprzego ale nie na dlugo.... 16v wyrwiesz czasem ze grosze :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości