Płyn chłodniczy [MK2]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Płyn chłodniczy [MK2]
Witam wszystkich!
Mam mały problem. Jakieś 2 tygodnie temu zauważyłem, że w zbiorniczku wyrównawczym płynu mam na poziomie minimum.Nie mysląc dużo dolałem wody bo akurat nie miałem kaski na płyn.Wczoraj otworzyłem maske z zauważyłem , że ilośc płynu znowu spadła do minimum..
Kumpel mówi, że moge mieć walniętą uszczelkę pod głowicą.Jakoś mi sie nie chce w to wierzyć bo jesli na włączonym silniku odkręcę korek od zbiorniczka to strumień płynu leci jednostajnie bez przerwy...Jaka moze być przyczyna ubywającego płynu(chłodnica szczelna)
Pozdro!
Mam mały problem. Jakieś 2 tygodnie temu zauważyłem, że w zbiorniczku wyrównawczym płynu mam na poziomie minimum.Nie mysląc dużo dolałem wody bo akurat nie miałem kaski na płyn.Wczoraj otworzyłem maske z zauważyłem , że ilośc płynu znowu spadła do minimum..
Kumpel mówi, że moge mieć walniętą uszczelkę pod głowicą.Jakoś mi sie nie chce w to wierzyć bo jesli na włączonym silniku odkręcę korek od zbiorniczka to strumień płynu leci jednostajnie bez przerwy...Jaka moze być przyczyna ubywającego płynu(chłodnica szczelna)
Pozdro!
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
u mnie też leci, ale wiem gdzie, bo wyciek jest widoczny. Górny przewód chłodnicy dochodzi przy silniku do króćca, na którym są umieszczone czujnik temp. i włącznik termiczny zwłoczny. Króciec ten od strony silnika zaopatrzony jest w oring, który podobno często puszcza. Muszę go wymienić. Zobacz u siebie, może to to...?
nie konieczne musi byc olej!! u mnei wyrzucalo plyn chlodniczy i to byla uszczelka walnieta = po dluzszeje jezdzie zobacz czy masz twarde weze idace od chlodnicy jesli tak to uszczelka, albo zapal silnik i odkrec korek od zbironiczka wyrownawczego i dodawaj gazu jak pojda bombelki - uszczelka poszla...
kto szybko jedzie tego wolno niosa
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Weże są nie są jakoś bardzo twarde(da sie ugiąc kiedy naciskam) bable tez nie idą.Czyli uszcelke wykluczamy.Muusze posprawdzac węże.
Dzięki za pomoc:
Pozdro
Dzięki za pomoc:
Pozdro
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
hmm
bklazan
W środe idzie na warsztat !!
Ma racje ale przy zapalaniu silnka bez korka plynu musi byc max (prawie po sam krek)i babelk to jedno ale jak Ci sie bedzie płyn (woda) wylewala ze zbiornika to na bank uszczelak wiem bo to samo mam !!nie konieczne musi byc olej!! u mnei wyrzucalo plyn chlodniczy i to byla uszczelka walnieta = po dluzszeje jezdzie zobacz czy masz twarde weze idace od chlodnicy jesli tak to uszczelka, albo zapal silnik i odkrec korek od zbironiczka wyrownawczego i dodawaj gazu jak pojda bombelki - uszczelka poszla...
W środe idzie na warsztat !!
Jak nigdzie nie widać wycieków (chłodnica, węże) a i tak ubywa, a nie będzie wyglądało na to że jest walnięta uszczelka pod głowicą, to sprawdź nagrzewnicę, czy tam nie leci, bo często leci i tego NIE WIDAĆ. Ale: wtedy woda zbiera się pod dywanikami w kabinie i - zależnie od intensywności przecieku - niemiłosiernie parują szyby, zwłaszcza przednia nad kratkami nawiewu na szybe przednią
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Jak nigdzie nie widać wycieków (chłodnica, węże) a i tak ubywa, a nie będzie wyglądało na to że jest walnięta uszczelka pod głowicą, to sprawdź nagrzewnicę, czy tam nie leci, bo często leci i tego NIE WIDAĆ. Ale: wtedy woda zbiera się pod dywanikami w kabinie i - zależnie od intensywności przecieku - niemiłosiernie parują szyby, zwłaszcza przednia nad kratkami nawiewu na szybe przednią
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 259 gości