Kapibara pisze:W gorskiej jezdzie moze sie to okazac zgubne gdyz przod bedzie zawsze w dupe dostawal a tyl bedzie luzny.
no to teraz mnie znowu zbiłeś z pantałyku
i znowu zacząłęm się zastanawiać na porządną tarczą (ATE POWER DISC) i konkretnymi klockami (EBC GREEN STUF)
z drugiej strony zaś myślę sobie że przecież
VR6 ma chyba z tyłu takie same tarcze jak ja... więc cała teoria legła w gruzach
chyba że jest inny korektor siły hamowania ?
aw69 pisze:wystarczy jedne hamowanko i po oponach zniszczylem tak juz z 2 komplety bardzo dobrych opon
no to raczej nie było hamowanko
.... wyhamowanie ze 160 na zablokowanych kołach na szorstkim asfalcie rzeczywiście może zniszczyć opony...
Kapibara pisze:da sie obliczyc co da lepsze efekty zwiekszenie tarcz z przodu czy zwiekszenie jakosci tarcz i klockow
tu nie ma co liczyć, tylko trzeba sprawdzić w praktyce
tak jak pisałem skończyły mi się klocki i założyłem teraz jakiś badziew to niby przy normalnej jeździe jest OK ale przy mocniejszych hamowaniach jest duża róznica...wiec moim zdaniem klocek jest najważniejszy
tarcza może być nawet gładka, ważne żeby się nie wyginała...czyli najlepiej jak jest duża
, z kolei jak zablokujesz koła to sie nie grzeje tarcza tylko opony