widocznie źle go złożyłeś ..... u mnie było tak .... wyczyściłem nastawnik i po dłuższej jeździe silnik zaczął się trząść poniżej 2tyś obr przy dodawaniu gazu .... wyjąłem go i okazało się , że trzpień ocierał o elektromagnes .... tam musi być mała przerwa , więc rozbierz go i zobacz , czy trzpień nie ociera o elektromagnes przy obracaniuodłączułem wtyczke i nie szarpie więc co dalej bo jestem pewien że nastawnik dobrze wyczyścilem i złożyłem nastawnik uszkodzony?
nastawnik wyczyszczony - a dalej szarpie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jkak to opanujesz to daj zanc bo ja tez wyczysciłem nastawnik i na bank wszystko dobrze zrobiłem to poszrpuje na 5 bieg jak chce przyspieszyc tak od 60-70 to 100 km/h potem wszystko wpożo dzieje sie tak jak wcisne gwałtownie gaz jak delikatnie to nie szarpie,jak odepne wtyczke to nie szarpie,zauwazylem ze dzieje sie to po wymianie wtrysków od asv wtryski na 100 proc sprawne bo od kumpla wziołem z pasata który smigał tylko korba nokiem wyszla
Adamm pisze:ehhh Damcio151 tes sie upieral ze na 100% dobrze wyczyscil i poskladal i za nic nie chcial sie posluchac ze to jednak nastawnik
[ Dodano: Wto Wrz 18, 2007 18:23 ]
o to to .... też tak miałem , jak pierwszy raz wyczyściłem nastawnik ... jak pisałem , trzpień obcierał o elektromagnes , i dopiero po przekroczeniu 2000 tyś , przeskoczył i było ok ..... elektromagnesem regulujesz odstęp między nim , a trzpieniem , więc jak będziesz miał rozebrany nastawnik , to złap za trzpień i go przekręć ... na 100% będzie ocierałwoojas25 pisze:i delikatne drgania na 5 bieg ponizej 2000rpm
woojas25 pisze:i jak bedzie ocierał to jak sie to reguluje?
elektromagnes jest przymocowany na 4 śrubkach które luzujesz , ustawiasz i skręcasz .. później znowu kręcisz i sprawdzasz , czy ociera , jeżeli tak , to znowu regulujeszdamcio151 pisze: elektromagnesem regulujesz odstęp między nim , a trzpieniem , więc jak będziesz miał rozebrany nastawnik , to złap za trzpień i go przekręć .
zdjęcie pożyczone z porady Adamma
zaznaczyłem na niebiesko , gdzie ociera
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2007 21:42 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a najlepiej ustalic za pomoca organu zwanego okiem rowne odleglosci miedzy ramionami cewki a wirniczkiem, tak zeby w kazdym polozeniu nie stykal sie z ramionami cewki bo wtedy to lipa bedzie ;p
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości