1.6 SR, klimatronik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 SR, klimatronik
Po sprawdzeniu wyskakuje coś takiego:
"444 02"
na wyświetlaczu klimy.
Jeszcze jednno poprzejsciu do trybu ECON wentylatory chłodnicy się wyłączją tzn pracują normalnie, natomiast włączenie klimatyzacji w tryb auto powoduje natychmiastowe załączanie obydwu wentylatorów.
Mam problem z klimtronikiem od wczoraj, jak się włączyły wentylatory klimy to pracują cały czas w trybie AUTO. Podejrzewam, że to przekaźniki (sterowniki) wentylatorów ? Czy może coś innego? Jeśli zdiagnozuję vag'iem, czy wykaże co się zepsuło (muszę kupić kabel). Proszę o pomoc.
"444 02"
na wyświetlaczu klimy.
Jeszcze jednno poprzejsciu do trybu ECON wentylatory chłodnicy się wyłączją tzn pracują normalnie, natomiast włączenie klimatyzacji w tryb auto powoduje natychmiastowe załączanie obydwu wentylatorów.
Mam problem z klimtronikiem od wczoraj, jak się włączyły wentylatory klimy to pracują cały czas w trybie AUTO. Podejrzewam, że to przekaźniki (sterowniki) wentylatorów ? Czy może coś innego? Jeśli zdiagnozuję vag'iem, czy wykaże co się zepsuło (muszę kupić kabel). Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2007 09:46 przez gogo75, łącznie zmieniany 1 raz.
witam
takie objawy sa tez jesli jednostka sterujaca silnikiem zapamieta blad czujnika temperatury silnika.jezeli sprawdzisz vagiem bledy i pokaze ci jakis blad z czujnikiem temperatury to wymien czujnik nawet jesli bedzie to sporadyczny blad.a po wymianie i skasowaniu bledow powinno byc ok.
pozdrawiam
takie objawy sa tez jesli jednostka sterujaca silnikiem zapamieta blad czujnika temperatury silnika.jezeli sprawdzisz vagiem bledy i pokaze ci jakis blad z czujnikiem temperatury to wymien czujnik nawet jesli bedzie to sporadyczny blad.a po wymianie i skasowaniu bledow powinno byc ok.
pozdrawiam
camels
nie musisz kupować vag-a by zdiagnozować błędy klimatronika...
na włączonym zapłonie wciśnij jednocześnie obieg zamknięty i Econ, przytrzymaj parę sekund, pokażą się błędy, ogrzewaniem idziesz dalej aż dojdziesz do "000" ,krótkim naciśnięciem Econ wychodzisz z trybu diagnostyki.
...lub inaczej... wyłącz zapłon wciśnij jednocześnie obieg zamknięty i Econ, przytrzymaj, włącz zapłon puść przyciski, rozpocznie się diagnoza klimy ,dalej jak wyżej.
błędy zapodaj.
na włączonym zapłonie wciśnij jednocześnie obieg zamknięty i Econ, przytrzymaj parę sekund, pokażą się błędy, ogrzewaniem idziesz dalej aż dojdziesz do "000" ,krótkim naciśnięciem Econ wychodzisz z trybu diagnostyki.
...lub inaczej... wyłącz zapłon wciśnij jednocześnie obieg zamknięty i Econ, przytrzymaj, włącz zapłon puść przyciski, rozpocznie się diagnoza klimy ,dalej jak wyżej.
błędy zapodaj.
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
witam
nie wiem czy wiesz ale w nowszych autach ktore maja sterownik odpowiedzialny za wentylatory chlodnicy impuls do ich zalanczania miedzy innymi wysyla sterownik silnika i niestety przy usterce czujnika temp silnika takie rzeczy sie dzieja jak wyzej opisalem.I jezeli nie orientujesz sie w tym temacie to ty sie zastanow o czym wogole piszesz.
nie wiem czy wiesz ale w nowszych autach ktore maja sterownik odpowiedzialny za wentylatory chlodnicy impuls do ich zalanczania miedzy innymi wysyla sterownik silnika i niestety przy usterce czujnika temp silnika takie rzeczy sie dzieja jak wyzej opisalem.I jezeli nie orientujesz sie w tym temacie to ty sie zastanow o czym wogole piszesz.
camels
- MAREK 74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
nie interesują mnie inne samochody tylko ten o którym mowa
czy golf 4 ma sterownik silnika ,który jest odpowiedzialny na włączanie wentylatora ?
czy golf 4 ma sterownik silnika ,który jest odpowiedzialny na włączanie wentylatora ?
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2007 23:23 przez MAREK 74, łącznie zmieniany 1 raz.
MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
witamMAREK 74 pisze:nie interesują mnie inne samochody tylko ten o którym mowa
czy golf 4 ma sterownik silnika ,który jest odpowiedzialny na włączanie wentylatora ?
chcialem wyjasnic ta sytuace.mam przed soba schemat instalacji elektrycznej z golfa 4 oznaczenie nadwozia 1J silnik 1.6 SR i jest tutaj cos takiego jak J293 i nazywa sie jednostka sterujaca wentylatorami chlodnicy i sa podpiete do niej dwie kostki jedna 14 pinow a druga 4 piny. przewod nr 3 z 14 pinowej idzie do jednostki sterujacej silnika.i jezeli ta jednostka zapamieta jakis blad zwiazany z ukladem chlodzenia czyli sa to czujniki temp to dzieje sie tak jak wczesniej opisalem. i nie rob zametu z czegos czego nie jestes pewien.
pozdrawiam
camels
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 362 gości