Ogrzewanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Ogrzewanie

Post autor: KONDZIO222 » śr wrz 19, 2007 19:08

Witam mam problem -w moim golfie coś się zrypało a mianowicie chodzi o ogrzewanie kiedyś grzał bardzo dobrze wymieniłem termostat na " wahlera" , ale od jakiegoś czasu słabo bardzo grzeje w kabinie linki te od nagrzewnicy pracują prawidłowo, klapy chodzą co mam jeszcze sprawdzić macie jakieś pomysły lub jakieś sugestie to chętnie was wysłucham.
Muszę to szybko zrobić bo na dworze coraz zimniej się robi :crazy:


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Steryd126
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:01
Lokalizacja: Petrykozy, Pabianice
Kontakt:

Post autor: Steryd126 » śr wrz 19, 2007 19:24

A jak poziom płynu chłodniczego? Może korek od zbiornika wyrównawczego jest niesprawny i nie trzyma ciśnienia w układzie?



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » śr wrz 19, 2007 19:27

moze sie zapowietrzyl uklad ?



Awatar użytkownika
bufu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt sie 31, 2004 15:23
Lokalizacja: zdolny śląsk

Post autor: bufu » śr wrz 19, 2007 20:02

kolego słabo grzeje czy po pewnym czsie w ogóle ??
jak masz na wezach idących do nagrzewnicy takie gówniane jakieś rurki połączone ze sobą to weź je wyp.... włóż miedziane/mosiężne rurki i powinno być dobrze ja tak zrobiłem i poradziłem kilku osobą i ogrzewanie działa bez zarzutu
pozdrawiam



KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » śr wrz 19, 2007 20:03

A jak poziom płynu chłodniczego? Może korek od zbiornika wyrównawczego jest niesprawny i nie trzyma ciśnienia w układzie?
Poziom teraz w normie bo wcześniej uciekał troszkę przez ten króciec plastikowy z oringiem (przy głowicy) wymieniłem go na nowy koszt 5 zeta a z korkiem to nie wiem wydaje mi sie że trzyma bo jak z miasta wracam i go zgaszę to jest poziom ponad max.

[ Dodano: 19 Wrz 2007 20:05 ]
moze sie zapowietrzyl uklad ?
odpowietrzałem ukł. chyba ze 3 razy

[ Dodano: 19 Wrz 2007 20:12 ]
bufu pisze:kolego słabo grzeje czy po pewnym czsie w ogóle ??
jak masz na wezach idących do nagrzewnicy takie gówniane jakieś rurki połączone ze sobą to weź je wyp.... włóż miedziane/mosiężne rurki i powinno być dobrze ja tak zrobiłem i poradziłem kilku osobą i ogrzewanie działa bez zarzutu
pozdrawiam
Kolego jeśli dobrze rozumiem to chodzi ci o te 2 zaworki na tych dwóch wężach co idą do nagrzewnicy przed przednia ścianą? Jeśli o to chodzi to nie mam tych zaworków :bajer: i nie było ich tam wcześniej.A czytałem na o tym na forum.


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr wrz 19, 2007 20:13

Moze masz brudna nagrzewnice od lisci lub kurzu lub jest ona brudna w srodku od kamienia.
Ja mialem taki problem tyle ze w 1.3 i wina byla w zaworze ktory jest miedzy silnikiem a nagrzewnica- puszcza on wode tylko w jedna strone - mi sie on nie otwieral do konca i nie grzalo. Tyle ze z tego co zauwazylem nie w kazdym golfie jest ten zawor.
Nagrzewa ci sie samochod do odowiedniej temperatury? Moze termostat otwiera za wczesnie i woda w malym obiegu jest za zimna zeby grzalo dobrze



KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » śr wrz 19, 2007 20:36

agrala pisze:? Moze termostat otwiera za wczesnie i woda w malym obiegu jest za zimna zeby grzalo dobrze
temp. mam w normie tak w połowie skali, a jak przekroczy połowę to wiatrak sie włącza #-o nie wiem co to może być a do nagrzewnicy sie jeszcze nie dobrałem bo jak zobaczyłem to roboty jest po uszy żeby ja wyjać


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw wrz 20, 2007 15:30

z ta robota to sie zgadza, troche jest grebania ale jak sam mowiles zima sie zbliza :grin:
Wiatrak wieje ci dobrze od nagrzewnicy, moze nalecialo ci lisci do potszybia tam gdzie jest ta kratka z prawej strony samochodu



KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » ndz wrz 23, 2007 17:27

Wiatrak wieje ci dobrze od nagrzewnicy, moze nalecialo ci lisci do potszybia tam gdzie jest ta kratka z prawej strony samochodu
wiatrak dmucha dobrze a do kratki nie mogły sie dostać żadne śmieci bo na tej kratce mam pończochę :grin: "taki mój patent"

[ Dodano: 05 Lis 2007 09:22 ]
Powodem tych niesprawności było: nieszczelna nagrzewnica i pęknięte cięgło przy obudowie nagrzewnicy (ta mała część do której jest przymocowana linka od klapy zimne-ciepłe powietrze).Powiem wam że roboty miałem od cholery dwa razy musiałem demontować dechę ale już po zabiegu :bigok: nowa nagrzewnica 50zł i 70zł jej obudowa ponieważ tej małej ułamanej pierdółki nie można nigdzie dostać.

[ Dodano: 05 Lis 2007 09:58 ]
to ta mała część która była ułamana Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lis 07, 2007 00:20 przez KONDZIO222, łącznie zmieniany 1 raz.


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Grzelo1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lis 14, 2007 20:28
Lokalizacja: BOCHNIA

Post autor: Grzelo1981 » sob lis 17, 2007 16:34

Dzieki KONDZIO za info narazie nie mam zabardzo warunków. Przydal by sie garaż jakiś ogrzewany ja go narazie nie mam :jezor: a jak narazie jest zimno. Jak wymieniałem nagrzewnice to w lecie było gorąco, ale nie zwróciłem na ten pierdzielnik bede musiał wszystko od nowa rozbierać.
pozdro :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 442 gości