jak ustawic silnik 1.3 wielopunkt

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

jak ustawic silnik 1.3 wielopunkt

Post autor: JABcok20 » ndz cze 05, 2005 02:20

mam golfa 2 1.3 wielopunkt ze skrzynia 4.pali mi w miescie przy ciagłej jeździe 8,3 litra(trochę dużo?).miałem grzebane przy przepływomierzu ale ustawiłem go że silnik jest w miare dynamiczny.chciałbym zmniejszyć spalanie jeszcze troche wiec mam pytania:

1.czy śrubą na przepływomierzu dawke powietrza zmniejsza sie wkrecajac ja czy wykrecajac
2.czy bezposrednio po zmianie ustawienia przeplywomierza dawka paliwa ustawia sie sama czy trzeba robic reset kompa?

Pomyslalem ze mogłbym wszystko ustawic za pomoca testera sondy lambda.dało by rade?POZD



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » pn cze 06, 2005 00:52

Mi ustawiali w serwisie BOSCHA na kompie, wiec szacuneczek ze sam tam grzebiez :]



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn cze 06, 2005 04:05

ja bym przy wtrysku nie grzebał jesli nie mam odpowiedniej wiedzy



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » pn cze 06, 2005 11:34

rzeczywiscie troche za duzo pali tez mam skrzynie 4 i w miescie pali do 7. ja bym sam nie grzebal



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn cze 06, 2005 20:40

też na twoim miejscu bym nie grzebał bo widać że się nie znasz


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn cze 06, 2005 20:44

ano sie nie zna jak takie pytania zadaje <wow> bedzie palic.... oj bedzie palic jak dalej pogrzebie:D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

maniack

Re: jak ustawic silnik 1.3 wielopunkt

Post autor: maniack » pn cze 06, 2005 22:02

JABcok20 pisze:mam golfa 2 1.3 wielopunkt ze skrzynia 4.pali mi w miescie przy ciagłej jeździe 8,3 litra(trochę dużo?).miałem grzebane przy przepływomierzu ale ustawiłem go że silnik jest w miare dynamiczny.chciałbym zmniejszyć spalanie jeszcze troche wiec mam pytania:
zależy jak wyrąbany, mój był regulowany, pali "tylko" 8-9l na trasie (odcinki po 30km) i sporadycznie kilka km po mieście, ale raczej 80-90% trasa. jeżdżę nie więcej niż 100, skrzynia 4. silnik ma 220kkm wg budzika, druga cyfra nierówno - pewnie z 280kkm ma...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz cze 12, 2005 16:48

po ustawieniu zapłonu u mechanika, wyregulowaniu przepływomierza przeze mnie i zrobieniu reseta spalił mi 7,5 litra/100.ale raczej trasa mieszna(75trasa 25 miasto no i z dwa korki)czyli to całkiem nieźle:) a nie wierzyliście we mnie:P
mam jeszcze pomysł żeby ustawic idealnie według urządzenia do sprawdzania sondy lambda(czytałem że ma dawać napięcie 0,5v czy jakos tak)ale nie wiem czy jest ona dobra:(

na wolnych obrotach ja włącze światła i nawiew to spadają obroty i trzęsie sie strasznie.co to może być:(
czy z tej odmy(grzybek na zapłonie ma wychodzić jakieś pod?ciśnienie?
bo u mnie nic nie wyczuwam



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz cze 12, 2005 19:54

następny "profesor" co robi reset DIGIJETowi :rotfl:


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
nobel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 15:17
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nobel » ndz cze 12, 2005 20:52

Egon PŃ pisze:Mi ustawiali w serwisie BOSCHA na kompie, wiec szacuneczek ze sam tam grzebiez :]
jesteś może z Warszawy? jak tak to napisz prosze gdzie byłeś w tym Boschu??


25.VI.2005==>golfik poszedł 160, no 159 km/h

kupię auto do 15 tysi, z polskiego salonu klima elektryka, Warszawa i okolice

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » ndz cze 12, 2005 22:35

MAREK 74 pisze:następny "profesor" co robi reset DIGIJETowi :rotfl:
To wkoncu w 1,3 co to jest Digijet czy digifant bo juz sam niewiem. :chytry:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz cze 12, 2005 23:08

to prawda , że się nie znam za mbardzo na elektronice, ale widocznie jestem kumaty bo mi sie udało w miarę go ustawić, a na początku palił mi 10/100:P



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » ndz cze 12, 2005 23:52

pytanie też co przestawiłeś, może ci wtryski szlag trafić na zbyt ubogiej mieszance też.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
peterson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: peterson » pn cze 13, 2005 14:03

u mnie tez faluja obroty jak wlaczam swiatła, ogrzewanie tylnej szyby itp Co to moze byc??


Piotrek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości