Głośno chodzi!! co jest?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bisza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 16:02
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Głośno chodzi!! co jest?

Post autor: bisza » pn wrz 17, 2007 23:09

Cześć!! jestem posiadaczem golfa 3 tdi z 94r. po wymianie pompy rozrządu wszystko super, pali w cyklu mieszanym około 5l tylko mam jeden problem bo głośno chodzi, słyszałem od ludzi że golfy z tdi tak mają bo turbina non stop chodzi, że nie zalezy od obrotów. Nie mam wyciszenia pod maską przednią i mam troszke tłumik dziurawy ale moim zdaniem głośny dźwięk wydobywa sie z pod przedniej maski. Jaka to może być przyczyna?


BiSZa

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn wrz 17, 2007 23:20

a był ustawiany zapłon po tej robocie? Niby mechanik powinien to zaklinowac, ale moze mu tym razem nie wyszło. Jak auto sie zachowuje z rana i na wiekszych obr, bardzo kopci?


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt wrz 18, 2007 13:07

1.uszkodzony wydech-dudnienie i typowy hałas bardziej słyszalny od spodu auta, lub gdy otworzysz maske to za silnikiem gdzie jest tuumik drgań. 2.wymiana "pompy" rozrządu-jeśli przy tej operacji zdejmowany był pasek rozrządu, a hałas to zbyt głośna praca zaworów jak na TDI( przy TDI powinny pracować mięko bez typowego stukotu jak przy zwykłym silniku diesla) to radze sprawdzić ustawienie paska rozrządu.



Awatar użytkownika
Maniek19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt paź 12, 2007 20:44
Lokalizacja: VWarszaVWa/ZambróVW
Kontakt:

Post autor: Maniek19 » pn paź 29, 2007 18:20

bisza, przyjacielu chodzi glosno bo jak pamietam nie masz wygłuszenia pod maska a pozatym huk turbiny robi swoje. Wiec sie nie martw kup wygluszenie i bedzie ciszej :grin: PoZdrO


Maniek19
Zapraszam
viewtopic.php?f=89&t=301246

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » pn paź 29, 2007 22:06

Kolego Turbina wycisza :) Wiec nie wiem o jakie huki Ci chodzi ??


Obrazek

Awatar użytkownika
Maniek19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt paź 12, 2007 20:44
Lokalizacja: VWarszaVWa/ZambróVW
Kontakt:

Post autor: Maniek19 » pn paź 29, 2007 22:40

jakubek, o Tego golfa co glosno chodzi :grin: zdejmij u siebie te wygluszenie i zobaczysz jak twoj golf chodzi. Ma dzwiek porownywalny do ursusa 330


Maniek19
Zapraszam
viewtopic.php?f=89&t=301246

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » pn paź 29, 2007 23:24

ja bym to porównał do C360 haha ;) a jesli chodzi o jego golfa to moze cos i głosno chodzi ale napewno nie od turbiny ;)


Obrazek

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt paź 30, 2007 11:24

Kolego nie słuchaj tych którzy tak ci mówią ze turbina chodzi non stop i dlatego jest głośno, znajdz mi turbodiesla w którym turbinka nie chodzi na wolnych obrotach. Tdi ma swój niepowtarzalny dzwięk, moze jest troche twardy ale to napewno nie wina turbiny tylko układu zasilania(bezpośredni wtrysk) i ukształtowaniu komory spalania, jak do tego dojdzie zły kąt wtrysku to juz całkiem silnik pracuje szorstko.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt paź 30, 2007 11:38

szatanek pisze:zły kąt wtrysku to juz całkiem silnik pracuje szorstko.
przyśpieszony kat bo jesli jest opozniony to pracuje miekko


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt paź 30, 2007 22:11

Napisałem zle ustawiony kąt wtrysku i miałem na mysli za wcześny a nie za puźny, bo jak jest opuźniony to silnik pracuje miękko ale jest słaby, dymi i ciężko odpala.



Awatar użytkownika
Maniek19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt paź 12, 2007 20:44
Lokalizacja: VWarszaVWa/ZambróVW
Kontakt:

Post autor: Maniek19 » wt paź 30, 2007 23:45

apropo napraw!!! Dzis z Biszą wymienilismy termostat w Jego MK3. Było Cięzko ale wszystko jest wpozadalu:) :grin: Juchu !!!! :grin:


Maniek19
Zapraszam
viewtopic.php?f=89&t=301246

Awatar użytkownika
ZARYJARO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 15:00
Lokalizacja: ŻARY

Post autor: ZARYJARO » śr paź 31, 2007 00:23

WITAM u mnie było podobnie, wina tkwiła w napinaczu paska alternatora jeśli rolka dociskająca pasek podskakuje to napinacz chałasuje i wydaje takie dziwne terkotanie .ps. też nie mam wygłuszenia pod maską a po wymianie tej części ucichło. :grin:



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » ndz lis 25, 2007 11:09

zapnij vag-a i w basic setting na zablokowanych nastawach sprawdz pozycje 2 w grupie 000 i powiem Ci czy twoje problemy sa zwiazane z katem wtrysku idealna wartos to 51 oczywiscie na rozgrzanym motorze czyli przynajmniej 80st



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 155 gości