jak jest roznica przy zalozeniu sprzezyn???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
jak jest roznica przy zalozeniu sprzezyn???
tak jak w temacie, chodzi mi o sprezynki progresywne czyli na jednym koncu ciasniejsze zwoje a na drugim luzniejsze, i chodzi mi o to czy jest jakas roznica jak sie zalozy czy jak powinno byc?? gdzie ma isc ciasniejszy koniec?Co sie bedzie dzialo jak beda odwrotnie, czy to szkodzi?? Sprezynki mam FK jakby bylo potrzebne i juz nie wiem jak mam zalozyc bo jedni mowia ze tak, drudzy ze "do gory nagoami" cholera wie komu wierzyc.Prosze o pomoc i rade.Pozdrawiam.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Każda sprężyna jest na końcu zwoji tak uformowana aby pasowała z jednej strony do amorka a z drugiej strony idealnie pod tależ osadczy sprężyny.Z tej szerszej strony dochodzi do amorka, a z tej co zwoje schodza sie ku środka zakładasz ku górze amora czyli pod talez osadczy sprężyny i po kłopocie.Nie ma innej opcji założenia sprężyny.
Re: jak jest roznica przy zalozeniu sprzezyn???
Tył częste, gięste nie za rzadkie ku górze A przodu inaczej nie włożysz musi pasować przy tależyku
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Wiesz jak cos jest robione i z godnie z przeznaczeniem ma byc zastosowane tak jak ci pisaliśmy,to raczej mało kto kombinuje z założeniem danej części na odwrót,czyli od :ass:strony.
Ale świat nalezy do odważnych wieć jak cie to gryzie to załóż odwrotnie i już bedziesz wiedział jaka jest różnica i po problemie.Jak nie założysz to sie nie przekonasz.
Ale świat nalezy do odważnych wieć jak cie to gryzie to załóż odwrotnie i już bedziesz wiedział jaka jest różnica i po problemie.Jak nie założysz to sie nie przekonasz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Hm. A mnie sie zdaje że ostatni zwój sprężyny tylnej w MK3 jest małej srednicy i wchodzi na amorek dość ciasno, u góry jest dużej średnicy, więc jak tu sie pomylić?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Pawel Marek, masz racje, Tobie sie tylko zdaje.Juz wiem jak zalozyc a teraz chce sie dowiedziec czemu akuart tak a nie odwrotnie??Co sie dzieje z autem jak ma zalozone inaczej i jaki cel spelniaja te ciasniej nawiniete zwoje na gorze a co sie z nimi stanie jak beda na dole?? straca swoje wlasciwosci??
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości