Jak to się fachowo nazywa!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Jak to się fachowo nazywa!

Post autor: krzaś » ndz wrz 16, 2007 13:38

Witam. Mam golfa 3 tą wersje 101 km aft na pełnym wtrysku i nie otwieraja sie zapadki na kolektorze ssącym, te które sa pod przykrywka na samej górze silnka. Wiem że walna ten mechanizm który otwiera te zapadki tylko nie wiem jak to sie nazywa fachowo bo chcem poszukac tego na allegro.

Z góry wielkie dzieki. Pozdrawiam
Obrazek


Dodałem zdjęcie może teraz mi ktoś podpowie co to jest.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2007 16:46 przez krzaś, łącznie zmieniany 1 raz.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Re: Jak to się fachowo nazywa!

Post autor: Itor » ndz wrz 16, 2007 13:54

krzaś pisze:Witam. Mam golfa 3 tą wersje 101 km aft na pełnym wtrysku i nie otwieraja sie zapadki na kolektorze ssącym, te które sa pod przykrywka na samej górze silnka. Wiem że walna ten mechanizm który otwiera te zapadki tylko nie wiem jak to sie nazywa fachowo bo chcem poszukac tego na allegro.

Z góry wielkie dzieki. Pozdrawiam
chyba chodzi o przepustnice jesli w niej zapadki walnely to tylko nowa przepustnica wchodzi w gre

o to chodzi?
http://www.allegro.pl/item239775589_prz ... _getz.html
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2007 13:55 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » ndz wrz 16, 2007 13:55

yyy chodzi ci o przepustnice


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz wrz 16, 2007 13:58

Bąku pisze:yyy chodzi ci o przepustnice
tu masz nowa
http://www.allegro.pl/item242681182_prz ... _nowa.html



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

odp

Post autor: krzaś » ndz wrz 16, 2007 13:59

nie to niejest przepustnica
To jest czarny pieprznik który jest przykrecony na jednego imbusa po prawej stronie kolektorów ssacych.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Re: odp

Post autor: Itor » ndz wrz 16, 2007 14:00

krzaś pisze:nie to niejest przepustnica
To jest czarny pieprznik który jest przykrecony na jednego imbusa po prawej stronie kolektorów ssacych.
wrzuc zdjecie



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz wrz 16, 2007 14:11

Nie jest to zawór bezpieczęstwa przy LPG? [grzybek] lub zawór upustowy
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2007 14:13 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.



gizmo-boom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 16:28
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gizmo-boom » ndz wrz 16, 2007 15:44

Sprawdź czy gumowe przewody idące do tego i od tego nie są sparciałe i dziurawe. Ja u siebie miałem to samo ale jak to się nazywa to nie wiem. Jak się dowiesz to napisz.



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz wrz 16, 2007 16:55

Wrzuciłem fotke.



gizmo-boom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 16:28
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gizmo-boom » ndz wrz 16, 2007 17:29

U mnie też nie działał ten zawór. Gumowe przewody idące od niego do kolektora miałem sparciałe i dziurawe. A z uwagi że jest to zawór podciśnieniowy, łapał lewe powietrze przez co nie otwierał się. Na początku sprawdź przewody. Jeśli jesteś pewien że są dobre to faktycznie masz popsuty zawór.



hasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn lut 19, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: hasiek » ndz wrz 16, 2007 22:59

Myślę że chodzi o mechanizm zmieniający długość kolektora ssącego. W pewnych warunkach pracy sinika długość kanałów dolotowych jest skracana by poprawić parametry silnika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości