Pytanie dla znawców linia NR 30
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanie dla znawców linia NR 30
Witam pisałem wczesniej ze moje mk4 1.8 T chodzi nie rowno po dodaniu gazu znaczy szarpie troche w czasie jazdy ale do zeczy dzisiaj podłaczyłem go pod VAGA Ipokazał mi bład ktory Brzmi "Za Małe Napięcie Na Linnii nr 30" numer błedu DTC 18010.czy ktos moze mi powedziec co to jest ta liniia bo nie wiem co to jest wogóle i do czego słuzy .Bo zalezy mi zeby moj goferek chodził jak nalezy z Gory ..DZIĘKUJE.. POZDRAWIAM
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033
http://www.xxltech.com/PDF/Fehlercodes% ... polish.pdf
[ Dodano: Sob Wrz 15, 2007 18:04 ]
linia 30 to zacisk na alternatorze
[ Dodano: Sob Wrz 15, 2007 18:04 ]
linia 30 to zacisk na alternatorze
Tutaj poruszyłem podobny temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ight=18010
A tutaj czego się dowiedziałem:
- przewody z akumulatora zostały usunięte (domyślnie: odłączone)
- akumultor słaby (niskie napięcie)
- generator (czyli lekko tłumacząc - alternator) coś szwankuje
Możliwe rozwiązania problemu:
- sprawdzić przewody od akumulatora
- sprawdzić/wymienić akumulator
- sprawdzić/wymienić alternator
Zacznij od akumulatora
A tutaj czego się dowiedziałem:
- przewody z akumulatora zostały usunięte (domyślnie: odłączone)
- akumultor słaby (niskie napięcie)
- generator (czyli lekko tłumacząc - alternator) coś szwankuje
Możliwe rozwiązania problemu:
- sprawdzić przewody od akumulatora
- sprawdzić/wymienić akumulator
- sprawdzić/wymienić alternator
Zacznij od akumulatora
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
kiss, razem z Radkiem
sprawdzaliśmy aku
trzyma 12,5V
na włączonym silniku napięcie na klemach wynosi prawie 14V więc jest OK
sprawdzaliśmy aku
trzyma 12,5V
na włączonym silniku napięcie na klemach wynosi prawie 14V więc jest OK
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
a czy to mozliwe
a czy to mozliwe ze silnik chodzi nie rowno prze ten blad bo mi sie zdaje ze to nie ma nic do tego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033
U mnie ten błąd się sporadycznie pojawia a z pracą silnika i z niczym innym nie mam żadnych problemów i nic z tym nie robie dla tego uważam że niekoniecznie musi mieć powiązanie z Twoim problemem. Może gdzie indziej warto szukać przyczynyRADEK1985 pisze:a czy to mozliwe ze silnik chodzi nie rowno prze ten blad bo mi sie zdaje ze to nie ma nic do tego
rezystancja
ja posprawdzam jeszcze rezystancje na cewkach i na wtryskach bo bardzo mozliwe ze ktoras cewka jest uszkodzona albo ktorys wtrysk
[ Dodano: 16 Wrz 2007 18:36 ]
Dzisiaj sprawdzałem rezystancje na wtryskiwaczach i kazdy ma taka samo rezystancje co inne ale podejrzam ze mam uszkodzony czyjnik połozenia przepusticy bo jak dodaje gazu recznie to jak bym sie sam cofał a silnik najgorzej kaszle jak schodzi z obrotów szczerze nie mam słow juz na ten samochód τ
[ Dodano: 16 Wrz 2007 18:36 ]
Dzisiaj sprawdzałem rezystancje na wtryskiwaczach i kazdy ma taka samo rezystancje co inne ale podejrzam ze mam uszkodzony czyjnik połozenia przepusticy bo jak dodaje gazu recznie to jak bym sie sam cofał a silnik najgorzej kaszle jak schodzi z obrotów szczerze nie mam słow juz na ten samochód τ
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 306 gości