Pytanie dla znawców linia NR 30

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Pytanie dla znawców linia NR 30

Post autor: RADEK1985 » sob wrz 15, 2007 17:55

Witam pisałem wczesniej ze moje mk4 1.8 T chodzi nie rowno po dodaniu gazu znaczy szarpie troche w czasie jazdy ale do zeczy dzisiaj podłaczyłem go pod VAGA Ipokazał mi bład ktory Brzmi "Za Małe Napięcie Na Linnii nr 30" numer błedu DTC 18010.czy ktos moze mi powedziec co to jest ta liniia bo nie wiem co to jest wogóle i do czego słuzy .Bo zalezy mi zeby moj goferek chodził jak nalezy z Gory ..DZIĘKUJE.. POZDRAWIAM


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob wrz 15, 2007 18:02

30 to zasilanie z akumulatora. Pada Ci akumulator, alternator lub kiepski styk.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob wrz 15, 2007 18:03

http://www.xxltech.com/PDF/Fehlercodes% ... polish.pdf

[ Dodano: Sob Wrz 15, 2007 18:04 ]
linia 30 to zacisk na alternatorze



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob wrz 15, 2007 18:04

Tutaj poruszyłem podobny temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ight=18010

A tutaj czego się dowiedziałem:
- przewody z akumulatora zostały usunięte (domyślnie: odłączone)
- akumultor słaby (niskie napięcie)
- generator (czyli lekko tłumacząc - alternator) coś szwankuje

Możliwe rozwiązania problemu:
- sprawdzić przewody od akumulatora
- sprawdzić/wymienić akumulator
- sprawdzić/wymienić alternator

Zacznij od akumulatora



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » sob wrz 15, 2007 18:33

kiss, razem z Radkiem
sprawdzaliśmy aku
trzyma 12,5V
na włączonym silniku napięcie na klemach wynosi prawie 14V więc jest OK


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob wrz 15, 2007 19:05

tak więc proponuje zainteresować się alternatorem. Być może to z nim cos nie tak?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob wrz 15, 2007 19:08

może któraś dioda szwankuje



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob wrz 15, 2007 19:22

prosiłeś więc tu daję Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

a czy to mozliwe

Post autor: RADEK1985 » sob wrz 15, 2007 23:07

a czy to mozliwe ze silnik chodzi nie rowno prze ten blad bo mi sie zdaje ze to nie ma nic do tego


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » ndz wrz 16, 2007 09:25

RADEK1985 pisze:a czy to mozliwe ze silnik chodzi nie rowno prze ten blad bo mi sie zdaje ze to nie ma nic do tego
U mnie ten błąd się sporadycznie pojawia a z pracą silnika i z niczym innym nie mam żadnych problemów i nic z tym nie robie dla tego uważam że niekoniecznie musi mieć powiązanie z Twoim problemem. Może gdzie indziej warto szukać przyczyny



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz wrz 16, 2007 10:57

Pospraedzaj wszystkie połączenia masy[odkręć -wyczyść- zakręć]



Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

rezystancja

Post autor: RADEK1985 » ndz wrz 16, 2007 12:39

ja posprawdzam jeszcze rezystancje na cewkach i na wtryskach bo bardzo mozliwe ze ktoras cewka jest uszkodzona albo ktorys wtrysk

[ Dodano: 16 Wrz 2007 18:36 ]
Dzisiaj sprawdzałem rezystancje na wtryskiwaczach i kazdy ma taka samo rezystancje co inne ale podejrzam ze mam uszkodzony czyjnik połozenia przepusticy bo jak dodaje gazu recznie to jak bym sie sam cofał a silnik najgorzej kaszle jak schodzi z obrotów szczerze nie mam słow juz na ten samochód :grrr: τ


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 333 gości