Jaka jest charakterystyka Garret T2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
Jaka jest charakterystyka Garret T2
może już było,ale nie znalazłem...
jak powinno pracować moje turbo?
tzn jak przyspieszam(1,2,3,4 i 5) to powinno w miarę dochodzić do wartości przy której wg się otwiera i tak trzymać?
z pomiarów wyszło mi 0,94 Bara na 3 biegu. krótko mierzyłem, ale to była maksymalna wartość. na innych biegach było mniej. więcej chyba nie ma sensu wyciskać z małej turbawki, ale czy nie powinna ona dawać maksymalne ustawione ciśnienie od pewnych obrotów i tak trzymać?
i ostatnie - jak skutecznie przetestować i pomierzyć jakie ciśnienie produkuje turbo i skąd wziąć info jakie powinno być? jakaś charakterystyka albo coś takiego.
dzięki za pomocne odpowiedzi...
jak powinno pracować moje turbo?
tzn jak przyspieszam(1,2,3,4 i 5) to powinno w miarę dochodzić do wartości przy której wg się otwiera i tak trzymać?
z pomiarów wyszło mi 0,94 Bara na 3 biegu. krótko mierzyłem, ale to była maksymalna wartość. na innych biegach było mniej. więcej chyba nie ma sensu wyciskać z małej turbawki, ale czy nie powinna ona dawać maksymalne ustawione ciśnienie od pewnych obrotów i tak trzymać?
i ostatnie - jak skutecznie przetestować i pomierzyć jakie ciśnienie produkuje turbo i skąd wziąć info jakie powinno być? jakaś charakterystyka albo coś takiego.
dzięki za pomocne odpowiedzi...
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 22:59 przez skarredasch, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
Najlepiej sprawdzać na 5-tym biegu od niskich obrotów wciskając pedał w podłogę i obserwować ciśnienie i obroty (nagrac np. kamerką). Na 5-tym biegu obciążenie silnika jest największe. na 1-szym, 2-gim biegu turbo moze nie napompowac do wartści max. Cos podobnie jak robi sie diagnoze dynamiczna vagiem lub pomiar mocy na hamowni. Jesli pompa nie była przerabiana to w górnym zakresie obrotów ciśnienie moze spadać.
Ostatnio zmieniony pn wrz 17, 2007 13:08 przez ventil, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
ventil, ok...sprawdzę w taki sposób ile pompuje, ale czy powinna nadmuchać do powiedzmy 0,8 bara i tak trzymać od momentu "wkręcenia sie" (w moim przypadku 2100) do np 4000 obr/min czy ciśnienie powinno sie zmieniać?
inaczej - czy ciśnienie doładowania powinno być stałe a nadmiar wypuszcza wg czy też nie...
inaczej - czy ciśnienie doładowania powinno być stałe a nadmiar wypuszcza wg czy też nie...
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości