Problem z Overboostem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Powiem inaczej sruba barylkowa krecilem przeciwnie do obrotow przeciwnakretki jak ja odkrecalem, czyli wydaje mi sie ze wydluzylem w ten sposob ciegno, poza tym odlaczylem podcisnienie a sprezarka dalej pompowala 1,4 bar, czyli ewidentnie za duzo przy min. ustawieniu kierownic.
Grzesko wytlumacz mi jak dziura w wezu cisnieniowym moze wplywac na wartosci przeplywki ?
Cowboy punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, jak patrzysz od gory trzeba barylka krecic w prawo zeby wydluzyc ciegno, a jak patrzysz od dolu na gruche to trzeba krecic w lewo.
Grzesko wytlumacz mi jak dziura w wezu cisnieniowym moze wplywac na wartosci przeplywki ?
Cowboy punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, jak patrzysz od gory trzeba barylka krecic w prawo zeby wydluzyc ciegno, a jak patrzysz od dolu na gruche to trzeba krecic w lewo.
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 09:07 przez Dario84, łącznie zmieniany 2 razy.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
jek jest dziura w dolocie to turbina kręci się szybciej niż powinna żeby uzyskać ciśnienie doładowania - czyli więcej powietrza zasysysa- czyli przepływka mierzy więcej powietrzaGrzesko wytlumacz mi jak dziura w wezu cisnieniowym moze wplywac na wartosci przeplywki ?
w efekcie mniej powietrza dostaje się do cylindrów niż powinno i auto kopci...jezeli róznica będzie duża to tez złapiesz notlauf z bledem 575
no tak mi wychodzi skoro kontre odkręce się normalnie w lewo to śrube rzymską trzeba w drugą stronęDario84 pisze:ak patrzysz od gory trzeba barylka krecic w prawo zeby wydluzyc ciegno
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
No tak masz racje, wymienie ten waz, ale najpierw musze zfinalizowac sprawe z turbina.cowboy pisze:jek jest dziura w dolocie to turbina kręci się szybciej niż powinna żeby uzyskać ciśnienie doładowania - czyli więcej powietrza zasysysa- czyli przepływka mierzy więcej powietrzaGrzesko wytlumacz mi jak dziura w wezu cisnieniowym moze wplywac na wartosci przeplywki ?
w efekcie mniej powietrza dostaje się do cylindrów niż powinno i auto kopci...jezeli róznica będzie duża to tez złapiesz notlauf z bledem 575
no tak mi wychodzi skoro kontre odkręce się normalnie w lewo to śrube rzymską trzeba w drugą stronęDario84 pisze:ak patrzysz od gory trzeba barylka krecic w prawo zeby wydluzyc ciegno
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój błąd. Przecież gwint na sztandze nie ma połączenia z turbiną. Więc wydłużenie gwintu pod śrubą skutkuje skróceniem sztangi połączonej z turbiną.cowboy pisze:o cholera tak patrze i patrze na ten gwint i wychodzi że w prawo
w domu mam turbinke na stole to sprawdze bo sie zamieszałem
W bardzo prosty sposób. Przepływka mierzy to co wpada przez filtr powietrza w stronę turbiny. Turbina pcha powietrze w stronę silnika. Jeśli jest dziura to część tego mierzonego powietrza ucieka z węża bo jest tam ciśnienie powiedzmy 1 bar wyższe niż atmosferyczne. Więc mierzymy powietrze które idzie do silnika i to które ucieka.Dario84 pisze:Grzesko wytlumacz mi jak dziura w wezu cisnieniowym moze wplywac na wartosci przeplywki ?
[ Dodano: 14 Wrz 2007 20:59 ]
Wąż byłby problemem gdyby dziura była większa i nie uzyskiwałby zadanego ciśnienia, a tu mamy kłopot z za dużym ciśnieniem więc narazie zobacz co z turbiną.Dario84 pisze:No tak masz racje, wymienie ten waz, ale najpierw musze zfinalizowac sprawe z turbina.
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 22:03 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.
patrze na turbine, którą trzymam w ręku i cholera dalej mi to nie pasujeGrześko pisze:Żeby wydłużyć musisz obiema śrubami jechać do góry sztangi żeby jej dół był dłuższy.
skoro zwiększanie cisnienie odbywa się poprzez wciąganie sztangi do gruszki to skoro jedziesz ze śrubą do góry (w stronę gruszki) skracasz całkowitą długość sztangi, czyli zwiększasz doładowanie ?
[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 21:54 ]
zaraz nie wytrzymam i zejde do auta po klucz 10 tke
Teraz to i mi to nie pasuje usuwam ten post wyżej.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Wyjdzie Ci na zdrowie.cowboy pisze:no a ja już przyszedłem z kluczem 10-tką
[ Dodano: 14 Wrz 2007 22:10 ]
Ale się można zakręcić z tym kręceniem
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
O nie w Passacie dojscie do sruby regulacyjnej jest fatalne, trzeba zdemontowac filtr powietrza razem z przeplywka i wtedy dopiero mozna probowac ale i tak jest fatalnie. Ja juz mam wycisgnieta turbinke, pierwsze co mnie zdziwilo to to ze jak zdjalem zawleczke i sciagnalem sztange to sztanga odskoczyla (wydluzyla sie) co oznacza ze nie otwierala sie do konca. Zobaczymy jak bedzie po jutrzejszym skreceniu turbawki. Najwiecej czasu pochlania samo sciagniecie Turbiny, mi to zajelo jakies 3-3,5 godziny a dostepy sa fatalne. 3majcie kciuki . PozdraVWiam
[ Dodano: 15 Wrz 2007 14:13 ]
Diagnoza okazala sie trafna, wyczyscilem kierownice i turbo ladnie pompuje 1 bar nawet z rezystorem.
Do tych ktorzy maja przeladowanie turbiny: sztanga ruszajaca sie bez zaciez wcale nie musi oznaczac ze kierownice mnie sa zapieczone, moga tak jak bylo w moim wypadku poruszac sie w niepelnym zakresie, ale plynnie.
Dzieki wszystkim za pomoc. PozdraVWiam. Punkciki leca
[ Dodano: 15 Wrz 2007 14:13 ]
Diagnoza okazala sie trafna, wyczyscilem kierownice i turbo ladnie pompuje 1 bar nawet z rezystorem.
Do tych ktorzy maja przeladowanie turbiny: sztanga ruszajaca sie bez zaciez wcale nie musi oznaczac ze kierownice mnie sa zapieczone, moga tak jak bylo w moim wypadku poruszac sie w niepelnym zakresie, ale plynnie.
Dzieki wszystkim za pomoc. PozdraVWiam. Punkciki leca
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wiecie gdzie mozna kupic uszczelke pod linie olejowa turbiny (odprowadzajaca) ? Zalozylem stara uszczelke i sie olej tam saczy lekko. Cowboy jak Ty zmieniales turbiny zakladales nowe uszczelki ?
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
No to świetnie. Bardzo się cieszymy.Dario84 pisze:Diagnoza okazala sie trafna, wyczyscilem kierownice i turbo ladnie pompuje 1 bar nawet z rezystorem.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości