Dylemat - duze hamulce
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Dylemat - duze hamulce
mały mam dylemacik zastanawiam się co bedzie lepiej działac 288 ze skody octawi czy 280 na zaciskach 2 tłoczkowych
ma ktos jakies pomysly?
ma ktos jakies pomysly?
www.vrservice.pl
pytanie raczej proste, tylko i wyłącznie zaciski dwu tłoczkowe z Audi S2 bo pewnie o takich tu mowa, sprawdzone w boju w Vr kompresor
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
288 będą się pewnie mniej grzać, ale skuteczność hamowania na bank będzie lepsza przy zaciskach dwutłoczkowych.Borys pisze:co bedzie lepiej działac 288 ze skody octawi czy 280 na zaciskach 2 tłoczkowych
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
hmm, narazie zrobie inaczej 2 tłoczkowe wymagaja małego remontu wiec przyjdzie na nie pora jeszcze a zestaw 288 juz jest gotowy wiec na pierwszy ogień idzie 288 potem bede testował 2 tłoczkoweolozwirski pisze:Ja zmienialem zaciski G60 na S2 i jest lepiej. Zmienialem tez jednoczesnie wezyki na takie w stalowym oplocie i nowy plyn, polecam takiego moda. Mialem sie okazje przejechac Vento VR i jestem pewny ze moje rallye lepiej hamuje.
mam problem jeszcze jeden bardz popularny tj, przy ostrym hamowaniuy tył zaczyna brac pierwszy tj jedno koło
jakies proste rozwiązanie na ten problem jest? korektor działa zapieczony nie jest
planuje wywalic korektor i zastosowwac regulowany korektor wilwooda lub cos w ten deseń. ma ktos jakies doswiadczenei z takimi korektorami?
www.vrservice.pl
2 tłoczkowe opowiadaja że są lepsze
Borys załatw mi 4 tłoczkowe to ci odsprzedam moje 2 tłoczkowe
Borys załatw mi 4 tłoczkowe to ci odsprzedam moje 2 tłoczkowe
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
280 są skuteczniejsze, 288 szybciej sie grzeją ,jaka to filozofia zrobic remont tym 2 tłoczkowym hehehhehe
(pracuje w firmie ktora regeneruje zaciski)
(pracuje w firmie ktora regeneruje zaciski)
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
toi poprosze zwstaw naprawczy - gumki na tłoczki, prowadnice i gumki prowadnicBARANMC1 pisze:280 są skuteczniejsze, 288 szybciej sie grzeją ,jaka to filozofia zrobic remont tym 2 tłoczkowym hehehhehe
(pracuje w firmie ktora regeneruje zaciski)
[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 11:19 pm ]
ale ja mam 2 tłoczkowe wiec nie czeba miGTO pisze:2 tłoczkowe opowiadaja że są lepsze
Borys załatw mi 4 tłoczkowe to ci odsprzedam moje 2 tłoczkowe
www.vrservice.pl
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
A robiles coz z hamulcami z tylu, czy nagle sie tak porobilo?Borys pisze:mam problem jeszcze jeden bardz popularny tj, przy ostrym hamowaniuy tył zaczyna brac pierwszy tj jedno koło
jakies proste rozwiązanie na ten problem jest? korektor działa zapieczony nie jest
Mi tez przez kilka dni lepiej hamowal tyl a spowodowane to bylo tym ze zmienilem tylna belke na tarczowki z gti 16V a przod zostal z wersji 90KM, to tak jakby hamowac recznym. Wrzucilem pozniej zestaw G60 na przod i jest oki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości