Zamulony AHF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob wrz 08, 2007 12:39

Kris-THC pisze:Komp pokazuje średnie spalanie 10,5 litra ale tyle nie pali bo na zbiorniku zrobiłem ponad 800km.
Mozliwe ze nastawnik masz na 10mg/skok ustawiony. To by tlumaczylo mula i duze spalanie na kompie pokladowym


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » czw wrz 13, 2007 20:10

No i okazuje się że mam wtryski do wymiany. Na rolkach pokazało 65KM :helm:
Aż dziwne że auto do 160km/h się rozpędza. Zero kopcenia dopiero po zwiększeniu dawki na pompie zaczęło delikatnie kopcić. Trzeba będzie jakieś mocniejsze szpryce zapodać i dopiero sofcik stroić. Znowu wydatek i dalej auto zamulone........ Szkoda gadać.......


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw wrz 13, 2007 20:22

Kris-THC pisze:No i okazuje się że mam wtryski do wymiany. Na rolkach pokazało 65KM
szok !!

skoro nie ma szmocy to pewnie brak paliwa..więc albo wtryski ale może tez byc pompa...

jak juz ogarniesz wszystko i zrobisz wirusa na 140KM to sie bedziesz musiał uczyć tym autem jeździć :P



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » czw wrz 13, 2007 20:26

Hehehe dokładnie. Muszę kasę skręcić szybko.

[ Dodano: Czw Wrz 13, 2007 20:29 ]
Jakie szpryce najlepiej zapodać lub z jakimi końcówkami (hybrydy)? Do AHF ponoć ciężko dostać i ceny wysokie.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw wrz 13, 2007 20:41

Kris-THC pisze:Jakie szpryce najlepiej zapodać lub z jakimi końcówkami (hybrydy)?
216-tki, czyli końcówki z silnika od Transportera oznaczenie silnika AHY lub AXG oba o mocy 151KM - może bede miał jeden komplecik po taniości tylko jeszcze muszą przejść weryfikację u pompiarza

nie chce mi sie wierzyć żeby wtryski tak klękły ? na pewno pompa jest OK ?



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pt wrz 14, 2007 20:31

Trochę żal że kupiłem auto z niesprawnym silnikiem ale z drugiej strony to gdybym kupił sprawne to skończyło by się na chipsie, wydechu a cały czas miałbym chcice na lepsze turbo i szpryce a tak przy okazji wymiany włożę lepszy osprzęt. Turbo jest hybryda bo wirnik od VNT17 zobaczymy ile wyjdzie na rolkach z mocniejszymi wtryskami i dobrym softem. Już nie mogę się doczekać suchych jesiennych dni i zimnego tlenu nad asfaltem :bigok: Wiem że aligator składa wtryski na końcówkach z Kanady i włoskich Fratelli Bosio tylko nie wiem jak jest ich cena. Ogólnie na stronce KermaTDI robią sobie dobrą reklamę tych końcówek startując w rajdach MKIV z TDI pod maską. Ogólnie dobra stronka http://www.kermatdi.com/


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 14, 2007 20:45

jeśli pompa OK to na 216tkach powinienes mieć około 160KM i więc już nieźle zaczyna autko pomykać :)

co śmieszniejsze spalanie nieznacznie spada :) :bigok:



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pt wrz 14, 2007 20:53

160 brzmi dumnie, żonka też by się ucieszyła bo teraz boi się dziewczyna wyprzedzać autosany na trasie :grrr:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pt wrz 14, 2007 21:09

cowboy pisze:nie chce mi sie wierzyć żeby wtryski tak klękły ? na pewno pompa jest OK ?
Pamiętasz moją? W serii na starej pompie było 89KM a na takie samej innej seria pokazała 114KM.
Także na 100% nie byłbym pewny że to wtryski. :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pt wrz 14, 2007 22:31

Grześko pisze:Także na 100% nie byłbym pewny że to wtryski. :bajer:
Na razie zostańmy przy proporcjach 90% wtryski a 10% pompa co razem daje 100% wtryski + pompa :grin: Chyba bym się powiesił.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » sob wrz 15, 2007 22:52

Kris-THC pisze:Na razie zostańmy przy proporcjach 90% wtryski a 10% pompa co razem daje 100% wtryski + pompa Chyba bym się powiesił
Tego będziemy się trzymać, chociaż pompa kosztowała mnie 500zł a wtryski są raczej 2 razy droższe.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » ndz wrz 16, 2007 03:26

Grześko pisze:chociaż pompa kosztowała mnie 500zł a wtryski są raczej 2 razy droższe.
Dokładnie tak jak piszesz, tyle tylko że jeśli pompa jest zdrowa to miło będzie mieć mocne wtryski. Wkur..a mnie cały ten kibel z silnikiem bo kasy trochę poszło a jedyny plus to fakt że przy okazji wymiany zmieniam osprzęt na wydajniejszy. Lader jest zrobiony i to lepiej niż fabryka a auto nie jeździ. Ogólnie dla człowieka który nie sra kasą jedyną drogą konkretnego wzmocnienia silnika jest konieczność wymiany osprzętu silnika na lepszy przy awarii tegoż osprzętu. Zresztą nie chce mi się już o tym pisać bo trochę wypiłem i nie potrzebnie się irytuję :grin: Jak auto będzie git to napiszę konkretnie co było, co zostało zrobione i jak jeździ. Ogólnie jak się kocha auta a czyta porady z forum to człowiek zapie..ala od kompa do garażu jak jakaś małpa próbując każdej z opcji, wiadomo - fundusze, jednak bez wiedzy lub sprzętu to nie zawsze można trafnie dokonać diagnozy, z całym szacunkiem dla naszego forum i jego użytkowników bo Wasze wskazówki pomagają mniejszym kosztem leczyć samochody. Na co dzień pracuję z silnikami a jednak kupiłem auto z niedomagającym silnikiem i problem mnie przerósł, to chyba musi być miłość do golfów :goof: fakt że szwab charczał jak chciałem zapiąć vaga i tego nie zrobiłem zresztą pompy lub wtrysków nie potrafiłbym trafnie zdiagnozować.
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2007 02:43 przez Kris-THC, łącznie zmieniany 1 raz.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » ndz wrz 16, 2007 12:33

Kris-THC pisze:zrobiłem zresztą pompy lub wtrysków
Odnośnie pompy to jeśli jest mało wydajna (tak jak moja poprzednia pompa) to nie ma żadnych szans żeby wyszło to na VAGu. Wszystkie parametry są idealne, te wymagane przez komp i te zwrotne z pompy a ilość paliwa daje za małą niż powinna.
Jeśli chodzi o wtryski to pobieżnie można ocenić ich stan na podstawie bloku 13, ale tylko pobieżnie, bo walnięta pompa na 1 sekcji też wyjdzie w tym bloku, no i oczywiście rożnicę ciśnienia sprężania w cylindrach też blok 13 pokaże. :bigok:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

darkob
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:40
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: darkob » ndz wrz 16, 2007 13:06

Grześko pisze:
Kris-THC pisze:zrobiłem zresztą pompy lub wtrysków
Odnośnie pompy to jeśli jest mało wydajna (tak jak moja poprzednia pompa) to nie ma żadnych szans żeby wyszło to na VAGu. Wszystkie parametry są idealne, te wymagane przez komp i te zwrotne z pompy a ilość paliwa daje za małą niż powinna.
Jeśli chodzi o wtryski to pobieżnie można ocenić ich stan na podstawie bloku 13, ale tylko pobieżnie, bo walnięta pompa na 1 sekcji też wyjdzie w tym bloku, no i oczywiście rożnicę ciśnienia sprężania w cylindrach też blok 13 pokaże. :bigok:
A jeżeli pompa jest za mało wydajna to nie mozna zobaczyć tego w grupie 004 pod obciążeniem? jeżeli będzie za mało wydajna to może kopcić też na czarno?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości