Tył siedzi niżej MK II , dlaczego????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skorut
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt maja 03, 2005 22:42
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: skorut » pt cze 10, 2005 11:54

Może faktycznie ten typ tak ma, a do tego dochodzi gaz w kole i zapas w bagażniku, a troche to waży, więc daje taki efekt.
WRHZ pisze:proponuje w sprezynki dac takie gumy usztywniajace
Ja słyszałem że te gumy to do bani są i że jak się je włoży to sprężyna w ogóle nie spełnia swojego zadania :chytry:


Holidays !!! Ludzie co to jest ??

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » pt cze 10, 2005 14:29

Ten typ tak ma.Mialem tak samo po wymianie amorow tez tyl siedzi troszke nizej.Wsadzilem te gumy ale tuz pod mocowanie amora na sama gore sprezyny i jest okej poki co :bigok:


Wielki projekt....rozpocznie sie latem !

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pt cze 10, 2005 15:19

moim zdaniem masz ten sam ból co ja w mojej kosiarce.Kupiłem nowexy springi supersporta -40/-40 i był ten sam problem.tył siadł ok a przód kiepsko,problem wcale nie tkwi w tylniej belce, czy tylnim nadkolu, problem tkwi w tym iż te springi sa produkowane również pod auta o wiekszej pojemności silnika a co za tym idzie o większej masie.Dlatego że nasze silniczki od kosiarek są lekkie to efektem jest własnie taka gleba a nie inna.Założ te springi do 1,8 a zobaczysz jak pięknie siądzie.Kolega z forum załozył też -40/-40 w tym samym czasie co ja i umnie wtedy była kupa a u niego gitara.
Teraz masz trzy rozwiązania , jeździć takim dyszlem,(bo dla mnie to kupa a nie gleba,dlatego zawsze doradzam dobierac obniżenie do przodu o 20mm większe0, drugie wymienić springi glebiące na -60 conajmniej, a u ciebie i tak to bedzie ok -40, lub najprostszy sposób (oczywiście poza obcinaniem :grin: )zakup takie tależyki osadcze sprężyn które osadzą ci auto z przodu o 20mm i wtedy bedzie gites.
Wybór nalezy do ciebie.Aha te tależyki ma koper albo zagadaj na gg , mam znajomego który robi cuda z zawiechami i mi własnie takowe cudo zrobił w warsztacie.Pozdro



Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » pt cze 10, 2005 16:04

dioob ma rację ale to może być też to że z przodu są nowe nie wygniecione poduchy a z tyłu stare gumy.Ja bym z tyłu podniusł kielichy na amorach za pomocą odpowiednio dociętych pierścieni z rurek,prosta robota (było o tym z miesiąc temu gość się pytał po co te dystanse).



Awatar użytkownika
skorut
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt maja 03, 2005 22:42
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: skorut » sob cze 11, 2005 09:16

dioob pisze:zakup takie tależyki osadcze sprężyn które osadzą ci auto z przodu o 20mm i wtedy bedzie gites.
No tak ale mam seryjne amory i jak pojdzie jeszcze w dół to nic im się nie stanie? (bo jak zakładałem mówili mi że do -40mm moga byc seryjne amorki)


Holidays !!! Ludzie co to jest ??

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » sob cze 11, 2005 20:32

Przeciez przód ci teraz nie poszedł za chiny na -40, jakbys miał -40 to była róznica z tylnim zawiasem ale nie wielka.Teraz masz na oko -20.(cięzko tak ze zdjeć ocenić).A po drugie jak masz dobre odboje to nie ma prawa uszkodzić amorka.Ja już śmigam na mojej glebie około 4 tyś km i ostatnio byłem na przeglądzie i przód amorki malina.Załanczam ci dwie foty , kiepskiej jakości (aparat do :ass: ),to masz glebe po korekcie.No i u mnie żanada te fele 13.:(
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Jurek99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 21:38
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Jurek99 » ndz cze 12, 2005 09:08

skorut pisze:Może faktycznie ten typ tak ma, a do tego dochodzi gaz w kole i zapas w bagażniku, a troche to waży, więc daje taki efekt.
WRHZ pisze:proponuje w sprezynki dac takie gumy usztywniajace
Ja słyszałem że te gumy to do bani są i że jak się je włoży to sprężyna w ogóle nie spełnia swojego zadania :chytry:
Mam te gumy i się poprawiło. Polecam.



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » czw sty 28, 2010 23:18

witam właśnie wymieniłem wszystkie tuleje na wahaczach oraz komplet amorków z odbojami (amory kayaba) i po wymianie opon na nowe oraz geometrii i kątach tył jest niżej niż przód, jutro zapodam zdjęciem, chodzi o mk2 1.6td seryjna zawiecha, czy to jest tak że amory przednie się uleżą?



rajkru
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn maja 11, 2009 22:47
Lokalizacja: ustrzyki dolne/krakow/dublin

Post autor: rajkru » pt sty 29, 2010 00:11

specWROC pisze: ...czy to jest tak że amory przednie się uleżą?
nic sie nie ulezy...tak samo ma Mk3-jak zalozylem -25 na obu osiach to od razu tyl musialem podniesc na standartowej regulacji, niewiele to pomoglo i dopiero jak z przodu dalem -40 to siadlo jak nalezy...jak to juz ktos wczesniej zauwazyl dlatego zaklada sie 60/40...


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3614195659c33e8.html][img]http://images41.fotosik.pl/271/c3614195659c33e8m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 29, 2010 10:33

specWROC pisze:czy to jest tak że amory przednie się uleżą?
trochę tak, ale niewiele. Zakładając że masz normalnie wymiarowe amortyzatory i wszystko dobrze poskładane to wysokość na jakiej stoi auto zależy prawie wyłącznie od marki czy też zużycia sprężyn. Natomiast nowe amrki olejowo gazowo owszem troszkę unisą auto bo się same rozciągają od ciśnienia gazu, ale to niewiele, z przodu może maks cm, a z tyłu maks 2


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
lukis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn cze 22, 2009 11:03
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lukis » pt sty 29, 2010 14:57

rajkru pisze:
specWROC pisze: ...czy to jest tak że amory przednie się uleżą?
nic sie nie ulezy...tak samo ma Mk3-jak zalozylem -25 na obu osiach to od razu tyl musialem podniesc na standartowej regulacji, niewiele to pomoglo i dopiero jak z przodu dalem -40 to siadlo jak nalezy...jak to juz ktos wczesniej zauwazyl dlatego zaklada sie 60/40...
To sa sprezyny obnizajace o 25mm?kit? czy na gwincie ustawiles?



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pt sty 29, 2010 19:16

założyłem całkowicie seryjne amorki i tył jest niżej niż przód



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 312 gości