Podczas chamowania drzy bardzo kierownica.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Podczas chamowania drzy bardzo kierownica.

Post autor: zygimar » pt wrz 14, 2007 09:09

Witam

Gdy jade sam lub z jednym pasażerem tylko delikatnie drży kierownica.
Gdy ostatnio jechałem w 4 osoby to poczas chamowania strasznie drzała kierownica i bylo słychac stuki z dołu tak jak by wahacze drzały na mocowaniu do belki ( za pomoca tulejek metalowo gumowych) przy jezdzie autostradą juz przy ok 140 auto wpadało w wibracje. Gdy wracałem sam nie było tych objawow.
Podejżewam tulejki ostatnio mechanik mówil że są już popekane. Czy to może byc przyczyną.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Post autor: mgtan » pt wrz 14, 2007 09:22

Miałem coś podobnego ale okazało się że tarcze hamulcowe. Jedna była troche odkształcona i poporostu padał samochód w drgania jak jechał a jak hamował to bardzo bardzo :-)
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 09:25 przez mgtan, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt wrz 14, 2007 09:25

owszem to usterka układu zawieszenia (kierwniczego) u mnie po wymianie gum na wchaczach problem zniknał ( nie tewierdzę ze u ciebie akurat będzie to samo) sprzwdz dokładnie zawieszenie



diodakos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn maja 16, 2005 19:42

Post autor: diodakos » pt wrz 14, 2007 09:31

Jeżeli przy normalnej jeździe ci trzęsie fajerą to skrzywione felgi lub nie wyważone koła.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt wrz 14, 2007 09:40

diodakos pisze:skrzywione felgi lub nie wyważone koła.
nie jednakowe ciśnienie w kołach przedniej osi dodał bym jeszcze :bigok:



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pt wrz 14, 2007 09:49

Ale trzęsie przy pełnym obciążeniu auta przy szybkiej jeżdzie i chamowaniu no i czuć drżenie wahaczy a zwłaszcza lewego.
Ile tam idzie tych tulejek i gum. Zmieniam teraz cale zawieszenie i chce wszystkie wymienic na drazkach itd.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt wrz 14, 2007 09:55

masz jeszcze cos takiego jak łacznik stabilizatora nie mam ksiązki z mk4 ale wydaje mi się ze one również wystepują w tym modelu



mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Post autor: mgtan » pt wrz 14, 2007 10:23

tak jest łacznik stabilizatora ale on o dziwo poporstu hałasuje a nie daje takich efektów.
Wymieniałem kiedys ale w prawym kole. Poporstu stukał - odgłos jakby lekko naduzytego amorka.


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pt wrz 14, 2007 12:39

Wymienie gumy i zobaczymy


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości