Trywialne pytanie o wężyki do wtryskiwaczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lazarz1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn cze 26, 2006 22:39
Lokalizacja: Ziębice
Kontakt:

Trywialne pytanie o wężyki do wtryskiwaczy

Post autor: lazarz1 » czw wrz 13, 2007 18:49

Witam. Może sie komuś wydać dziwne, że tego nie wiem :) ale jak powinny iść wężyki od pompy do wtrryskiwaczy?? To znaczy do którego wtryskiwacza powinien wpadać pierwszy wężyk i z którego wypadać ostatni (a może to nie robi różnicy)? No i co zrobić z tym ostatnim? Pytam bo ostatnio koledze sie zrobiła buba i wyskoczył mu ten ostatni wężyk i ropka się lała po asfalcie. no i nie wiemy teraz co tam było założone. Czy tam powinien być zaślepiony wężyk tak po prostu?? Silnik JR.



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » czw wrz 13, 2007 19:44

W TDI jest tak, patrząc od lewej zaślepka, potem w prawo na sąsiednie wtryski po kolei i na końcu idzie do pompy na przelew. Bo rozumiem że chodzi o wężyki przelewowe. W 1.6 powinno być podobnie.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » czw wrz 13, 2007 19:48

pierwszy od prawiej jest z pompa podlaczony i lecac w lewo to pokolei kazdy z kazdym a ostatni jeszcze zaslepiony :grin:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
lazarz1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn cze 26, 2006 22:39
Lokalizacja: Ziębice
Kontakt:

Post autor: lazarz1 » czw wrz 13, 2007 20:20

Ha!! A u niego (mojego kolegi) jest odwrotnie. Patrząc od przody samochodu wężyk od pompy idzie do pierwszego z lewej a ostatni z prawej jest zaślepiony. Czy to poważny błąd?? co może się przez to stać?? Jakieś konsekwencje??

[ Dodano: 13 Wrz 2007 20:21 ]
A dodatkowo problem z odpalaniem przy temp poniżej 10 stopni na zewnątrz. Może to mieć jakiś związek z tymi wężykami??

[ Dodano: 13 Wrz 2007 22:37 ]
I jeszcze koleś mówi że tak troche jakby za dużo pali. Koło 7l/100km w cyklu mieszanym. Jest możliwe że to wina tych węży??



niunia1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lip 19, 2007 14:41
Lokalizacja: Ząbkowice

Post autor: niunia1 » czw wrz 13, 2007 22:42

No to w dodatku pojawia sie pytanie która rurka na wtryskiwaczu jest wlotowa a ktora wylotowa. Bo moze jaszcze to jest pomieszane jak idzie od konca. bo jak rozumiem bajura leci po koleji z jednego wtryskiwacza na drugi czyli jedna rurka to wejście a druga wyjście.



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » czw wrz 13, 2007 23:01

Może nie być różnicy, może być dziura na wylot + przelew z wtrysku, ale nie wiem, aż tak w budowę się nie zagłębiałem tego. Zawsze jak widziałem to z lewej był korkowany. Wg mnie nie ma znaczenia, bo jakby były jednostronnego działania to by nie przelewało wtrysków czyli gdzieś ta ropa musiała by sie podziać. Co do spalania i palenia to nie wiem nie znam 1.6D


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » pt wrz 14, 2007 19:06

tak jak na focie powinno byc

Obrazek


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » pt wrz 14, 2007 19:26

Nie ma różnicy z której strony zaślepione , rzecz gustu , u mnie patrząc od przodu auta to jest po prawej [ strona kierowcy] ,

ważne żeby wężyki były szczelne , kiedy pojawi się nieszczelność autko może przerywać , bądż zesłabnie i przy odpalaniu będzie dłużej trzeba kręcić ,

miałem raz u siebie nieszczelny więc wiem co mówie :okej:

jakby co kup sobie 1metr nowego wężyka [ najlepiej zbrojony ] średnicy wewn. 2mm

no i poprowadż je odpowiednio , żeby ładnie wyglądały :food:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 61 gości