przepływomierz powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zoltras - i co z tym przepływomierzem?// bo mam podobną sytuację w 1,3 NZ-odma już uszczelnina - nowe świece, przewody i palec rozdzielacza z kopułką.
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
zoltars i mtworus u mnie przepływomierz zachowuje się tak samo. Przepływomirz podstawiałem drugi, wszystko co możliwe mam po wymieniane (przewody wn, palec, kopółka, świece, przewody podciśnieniowe, filtry, przewody od odmy, itd.) Został mi układ zasilania paliwem. Piszcie jak udało się wam rozwiązać ten problem.
VWpower Golf
panowie....a może zacznijmy od drugiej strony..... może od komputera jakiś zły sygnał się wplątuje i okłamuje nasz układ wtryskowo-zapłonowy....
trzaby sprawdzić komputer.... GTO się na tym zna
trzaby sprawdzić komputer.... GTO się na tym zna
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
Jeśli wszysto jest sprawdzone i część wymienionych elementów które się zużywają, to ja bym sprawdził układ zasilania paliwem. Robiłem dwa pomiary, dwoma różnymi manometrami i dwa razy wyszło mi inaczej. Za pierwszym razem pomiar wykonałem manometrem 837-1 (gaz i ciecze) zak. 0-10bar i wyszło mi że przy wchodzeniu silnika na obroty ciśnienie paliwa spada do 2 barów. Na biegu jałowym jest około 3 bar. Na drugim manometrze glicerynowym 837-1 zak 0-6bar było ciśnienie koło 3bar i nie spadało po wejściu silnika na wyższe obroty. Ale po wypięciu odejsćia manometru wskazówka zatrzymała sie na 1 barze i po chwili spadła do zera.
Więc jeszcze raz musze wykonać pomiar na jeszcze innym manometrze.
[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 21:53 ]
Panowie ociągacie się. Piszcie o swoich postępach.
Ja właśnie zrobiłem kolejny krok w sprawie szarpania silnikiem. Wymontowałem ze zbiornika układ pompy wstępnej ze smokiem, wyczyściłem sitko. Wymontowałem pompę główną zasilającą paliwem układ wtrysków i wyczyściłem sito i zbiorniczek pompki z syfu. oba sitka były nieźle zasyfione. W zbiorniku jest niezły syf, ale to już następnym razem.
Więc jeszcze raz musze wykonać pomiar na jeszcze innym manometrze.
[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 21:53 ]
Panowie ociągacie się. Piszcie o swoich postępach.
Ja właśnie zrobiłem kolejny krok w sprawie szarpania silnikiem. Wymontowałem ze zbiornika układ pompy wstępnej ze smokiem, wyczyściłem sitko. Wymontowałem pompę główną zasilającą paliwem układ wtrysków i wyczyściłem sito i zbiorniczek pompki z syfu. oba sitka były nieźle zasyfione. W zbiorniku jest niezły syf, ale to już następnym razem.
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 22:03 przez GENE, łącznie zmieniany 1 raz.
VWpower Golf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości