Jezeli to kat to jak to sprawdzic?
Jezeli to zaplon, to jak to sprawdzic?
Co z tego idzie doszukac sie po podlaczeniu kompa, albo w co jak postukac lub czego szukac, zeby to sprawdzic...
GTI 16V traci moc na 4 i 5 biegu!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
załóżmy że rozpadł się wkład katalizatora co sie zdarza i jakiś kawałek przytkał dalej rurę. Najprościej będzie go po prostu wyjąć i zajrzeć. Jeśli sa w nim jakies resztki wkładu to wybij je meizlem do końca i załóż pusty kat. Nie powinno bvyć problemów z sonda, ja tak mam, 2E to też digifant chociaż starszy. Jeśli w kacie mało co zostało to trzeba założyć że coś w dalszych kawałkach wydechy sie zatkało, ale powinno wypaść jak się je powyciaga i postyka po nich.vfl pisze:Jezeli to kat to jak to sprawdzic?
normalnie, jedź do kogoś z lampa stroboskopową, niech sprawdzi wyprzedzenie zapłonu na wolnych i czy sie zmienia po dodaniu gazu.vfl pisze:Jezeli to zaplon, to jak to sprawdzic?
Te dwie rzeczy na poczatek, potem podpięcie do kompa. Mżna od razu po sprawdzeniu kata podpiąć się do kompa, zależy jakie masz możliwości.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Chyba wszystko jakos sobie zakombinuje - dzieki.Paweł Marek pisze:załóżmy że rozpadł się wkład katalizatora co sie zdarza i jakiś kawałek przytkał dalej rurę. Najprościej będzie go po prostu wyjąć i zajrzeć. Jeśli sa w nim jakies resztki wkładu to wybij je meizlem do końca i załóż pusty kat. Nie powinno bvyć problemów z sonda, ja tak mam, 2E to też digifant chociaż starszy. Jeśli w kacie mało co zostało to trzeba założyć że coś w dalszych kawałkach wydechy sie zatkało, ale powinno wypaść jak się je powyciaga i postyka po nich.vfl pisze:Jezeli to kat to jak to sprawdzic?normalnie, jedź do kogoś z lampa stroboskopową, niech sprawdzi wyprzedzenie zapłonu na wolnych i czy sie zmienia po dodaniu gazu.vfl pisze:Jezeli to zaplon, to jak to sprawdzic?
Te dwie rzeczy na poczatek, potem podpięcie do kompa. Mżna od razu po sprawdzeniu kata podpiąć się do kompa, zależy jakie masz możliwości.
A co do problemu to sie pogłębia...
Po 6 dniach od zauważenia problemu (najpierw moglem jechac bolem 200, potem już tylko 160) kolejne zmiany:
Teraz już wyraźnie odczuwam braki mocy na wysokich obrotach na niższych biegach - może to wam ułatwi życie i powie coś więcej o moim problemie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 65 gości