Przeladowanie turbo, kierownice chodza a sterowanie ok

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Przeladowanie turbo, kierownice chodza a sterowanie ok

Post autor: Dario84 » czw wrz 13, 2007 17:47

Mial ktos kiedys podobny przypadek ? Otoz moja sprezarka przeladowuje cisnienie, kiedy odlaczylem wezyk podcisnieniowy, czyli kiedy kierownice sa ustawione na minimalne cisnienie. Sztanga z gruszka chodzi plynnie, odkrecenie sruby barylkowej o 2 obroty tez nic nie dalo, dalej przeladowuje.

Ma ktos jakies sugestie co z tym zrobic ? Czy jest mozliwe ze w kierownicach sie cos urwalo ?


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 13, 2007 17:52

Dario84, zobacz ten temat :)

[ Dodano: Czw Wrz 13, 2007 17:54 ]
chodzi o wypowiedź kulon-x, na 2 stronie



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw wrz 13, 2007 17:57

No tak tylko ze u mnie przeladowuje turbina nawet po odlaczeniu wezyka podcisnienia od gruszki.

Poza tym ja mam podcisnienie na tym wezyku.

Chodzi mi o sama turbine czy ktos mial taki przypadek ze sztanga chodzila bez problemu a turbina i tak przeladowywala.
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2007 17:59 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » czw wrz 13, 2007 21:05

ja miałem podobny przypadek w pasku b5 afn .podczas testu vagiem zaworka n 75
gruszka płynnie zamykała i otwierała kierownice na turbinie, apodczas jazdy cisnienie dochodziło do 2600mbar i notlauf. Niezdązyłem tego zrobic bo klijent miał pilny wyjazd za granice, ale stawiam na kierownice lub słabą spręzyne w gruszce. ciegno tez regulowałem ale nie pomogło



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw wrz 13, 2007 21:31

Ja mam dokladnie to samo i tez w Pasku B5, w sobote rozbieram turbo, sie zobaczy o co tam chodzi

[ Dodano: 15 Wrz 2007 14:16 ]
Diagnoza okazala sie trafna, wyczyscilem kierownice i turbo ladnie pompuje 1 bar nawet z rezystorem.

Do tych ktorzy maja przeladowanie turbiny: sztanga ruszajaca sie bez zaciez wcale nie musi oznaczac ze kierownice mnie sa zapieczone, moga tak jak bylo w moim wypadku poruszac sie w niepelnym zakresie, ale plynnie.

Dzieki wszystkim za pomoc. PozdraVWiam. Punkciki leca :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości