Porting+planowanie glownicy+ odelzone o 25% kolo zam.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Porting+planowanie glownicy+ odelzone o 25% kolo zam.

Post autor: Golf GTi » śr wrz 12, 2007 15:49

Witajcie wlasnie zlozylem glowice po portingu + planowaniu o 3mm , spodziewalem sie troszke lepszego efektu,ale sie rozczarowalem troszke , na moje odczucie to max 5km i ze 20-30Nm , wsumie dziwna sprawa bo dol sie zrobil bardzo mocny , a gora hmm , idzie pieknie tak do 5200 rpm pozniej jakby momenu wogule nie mial, nie wiem czy to normalne, na starej glowicy znowu nie mial wogule dolu i darl tal od 3000rpm do konca rowno, mam dolot , wieksze wtryski i wywalony katt, napiszecie czy to tak ma byc,czy moze rozzdzad mam zle ustawiony szlag wie. Torszke sie przy tym narylem bo robilem sam ,a efekt nieadekwantny do roboty.
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 17:16 przez Golf GTi, łącznie zmieniany 1 raz.



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » śr wrz 12, 2007 17:08

hmm no skoro splanowałes głowicę to podniosłes stopień sprężania i max moment obrotowy przesunął się w dół dlatego powyżej 5200rpm jest już lipa


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr wrz 12, 2007 17:12

A stukowe Ci się nie poajwia na górze?? DIGI opóźni zapłon i kupa, po mocy



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » śr wrz 12, 2007 17:19

proponuje przyspieszyc zapłon tak jak napisła toffic nalać dobrego paliwa 98 i sparawdzić


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr wrz 12, 2007 19:08

Nie 0 stuku ,poprostu przestaje "cignac" , jak przestawie zaplon to znowu mam "stuk" w dole" ale idzie o niebo lepiej na wyzszych rpm, jeszcze(jak bedzie czas)jutro zaloze kolo zamachowe -30% wywazane , zobaczymy co sie bedzie dzialc , Glowica ma zrobiony Full remont takze nie jest zle, Kanalt powiekszone od 2mm do 5mm zalezy os miejscia , wypolerowana na lustro przy calym wylocie / przy dolocie czesciowo -reszta na 140, zawory wypolerowane i komora spalania z gora tlokow tez ,wiec chyba ok.
moc i Nm tak jak napisalem ,chociaz wlasnie przed chwila bylem testowac i moze wiecej niz te 5km przybylo, w kazdym badz razie Nm napewno ma ze 30wieciej , zreszta dam film jak kolo bedzie zalozone - dla tych co nie wierza w PF :))))).



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr wrz 12, 2007 20:29

A jakie wtryskiwacze masz założone ?
Same wtryski nie pogarszają tylko sytuacji ?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr wrz 12, 2007 21:05

Napewno nie ,jak zalozylem je , to auto duzo lepiej zaczelo jezdzic,chodzi o dynamike na biegach. Z tego co sprawdzal kumpel to sa z jakiegos auta z koncenrnu vw/audi i maja 262 ccm. Ale przy jakim cisnienu to nie wiem. W kadym badz razie wtryskiwacz ma 4 dziurki pylace ,



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr wrz 12, 2007 22:53

Jak dla mnie 3mm planowania dla GTi to troche za dużo. Sprawdź czy mu paliwa nie brakuje na górze



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » czw wrz 13, 2007 13:37

Spoko ,jest narazie ok , ale podejzewam ze paliwa jest za malo bo auto idzie tak jak napisalem do 5200 , a pozniej jest typowa dziura - tzn widzac ze brakuje paliwa . A co zrobic zeby bylo wiecej ??? Regulator z 1,8 T -najlepiej z wtryskiwaczami.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw wrz 13, 2007 13:57

Regulator mozna ale dużo roboty (sam to kiedyś robiłem), lepiej wydajne wtryski



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » czw wrz 13, 2007 17:03

masz cos ciekawego??? , chetnie kupie wtryski z G60 albo z 1,8 T



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw wrz 13, 2007 17:46

3mm planowanie to masakra
jakie miales fabryczne sprezanie ??

w RP mielismy 2.4mm posadzoną glowe a RP ma 9:1 i to juz bylo duzo na zwykle paliwo
srednio w 8V z tego co pamietam to 1mm daje ok +1st, +1st to +1%mocy w gore.

napisz cos wiecej o silniku


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pt wrz 14, 2007 09:22

Ale ja i tak zawsze jezdze na 98" . Stan silnika 180k przejchane panewki na wale i na kobach stan -dbb -widac ze pracowal ale kompozyt jest jeszcze srebny, tloki + tuleje stan ok ,tuleje kompletnie zadnego progu tyle co nagar, tloki lekki luz w tulejach ok 1mm , nie bral oleju a jedzil na 5w50 castrol teraz na BP Visco 5000, glowica po pelnym remoncie + nowe orginalne popychacze,porting to widone zplanowaniem. Wiesz GTO wczoraj w nocy postanowilem sie przejechac rekraacyjnie przyspiesalac od 90 do 180 na 5 i szedl ladnie, powiem tak przy wyzszej szybkosci czuc ze ma wiecej HP iNm , tylko jak go bujam od jedynki na "pelnej pecie" to po 5200 jaby paliwa mu brakowalo. Niestety nie zmiezylem sprezania.

[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 09:25 ]
Powiem co tak jak przestawie zaplon w/g twoich zalecen , to nie da rade go prawie zapalic jak jest nagrzany ale na zimnym jest wmiare ok ale tez czasami ma ciezko, ma za wysoki stopien kompresji i nie przelanie godz mam nowy akumulator.

[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 17:15 ]
tyle dalo w sumie : , oblukaj GTO co o tym myslisz



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn wrz 24, 2007 14:57

oj chlopie przegiales z planowaniem.... stuk ci sie na bank pojawia i go digi tnie.. po drugie tak doprezyles motor ze nie ma sily przeciagnac go gora...... mysle ze bez dobrego podejscia do tematu w sensie druga glowa lub dowalenie dwoch uszczelek pod glowice nie podchodz do tematu.....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości