Problem przy ruszaniu po dluzszym postoju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem przy ruszaniu po dluzszym postoju
Witam!
Mam Golfa MK2 1.3 benzyna 1984r.
Mam spory problem przy odpalaniu samochodu z rana lub po 4-5 godzinach postoju. Jak juz sie wymecze i go odpale to i tak co chwile gasnie na kazdych swiatlach na jakich stane i pierwsze 200m trasy nie da rady pojechac wiecej niz 20 na godz. przy gazie wcisnietym do oporu :/ Nie wiem o co chodzi bo jak pojezdze z 15 min to silnik sie "odmula" i dziala normalnie pracuje rowno i przestaje gasnac. Bylem u paru mechanikow ale nikt nie powiedzial mi nic konkretnego Dodam ze wymienilem filtry i swiece. Dopiero co kupilem ten samochod wiec niewiele wiecej moge powiedziec. Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi co moze byc tego przyczyna!
Mam Golfa MK2 1.3 benzyna 1984r.
Mam spory problem przy odpalaniu samochodu z rana lub po 4-5 godzinach postoju. Jak juz sie wymecze i go odpale to i tak co chwile gasnie na kazdych swiatlach na jakich stane i pierwsze 200m trasy nie da rady pojechac wiecej niz 20 na godz. przy gazie wcisnietym do oporu :/ Nie wiem o co chodzi bo jak pojezdze z 15 min to silnik sie "odmula" i dziala normalnie pracuje rowno i przestaje gasnac. Bylem u paru mechanikow ale nikt nie powiedzial mi nic konkretnego Dodam ze wymienilem filtry i swiece. Dopiero co kupilem ten samochod wiec niewiele wiecej moge powiedziec. Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi co moze byc tego przyczyna!
Mrozu23, byc moze elektryka lapie wilgoc, np kablem maja przebicie, to samo palec rozdzielacza i kopulka. Gaznik sterowany podcisnieniowo moze ma dzuiurawe rurki i lapie lewe powietrze i stad te klocki. Tak samo dziurawa podstawa pod gaznikiem moze lapac lewe powietrze. Jest duzo potencjalnch przyczyn, wiec napisz wiecej szczegolow i poszukaj w archiwum.
P.S. dziala poprawnie ssanie ? byc moze w cale go nie masz....
P.S. dziala poprawnie ssanie ? byc moze w cale go nie masz....
bys powiedzial co to za silnik dokladniej, bo w 1.3 sie nie orientuje ale podejrzewam ze to bedzie cos ze ssawniem wlasnie...
w starociach (bez urazy, moje mk2 jest ;83) bylo czasem ssanie reczne, trza bylo wyciagac taki bajer z lewej strony kierownicy - taka klapla pod swiatlami w desce.
jesli to gaznik to sprawdz wszystkie weze podcisnieniowe - gumowe i rurki, bo moze masz tam ssanie zalaczane podcisnieniowo czy cos
to tyle co narazie mi przychodzi do glowy... pisz jak postepy
w starociach (bez urazy, moje mk2 jest ;83) bylo czasem ssanie reczne, trza bylo wyciagac taki bajer z lewej strony kierownicy - taka klapla pod swiatlami w desce.
jesli to gaznik to sprawdz wszystkie weze podcisnieniowe - gumowe i rurki, bo moze masz tam ssanie zalaczane podcisnieniowo czy cos
to tyle co narazie mi przychodzi do glowy... pisz jak postepy
Oj zeszlo mi troszke bo mialem problem z przewodami. Ciezko je dostac Sprawdzilem czy nie dostaje lewego powietrza i wwszystko wyglada w pozadku ale nadal jest probelm przy jezdzie po dluzszej przerwie :/
Aha i doszedl kolejny probelm. Spalanie ok 13l litrów benzyny na 100 km!!!
Tankuje 98 na orlenie.
Aha i doszedl kolejny probelm. Spalanie ok 13l litrów benzyny na 100 km!!!
Tankuje 98 na orlenie.
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2007 00:44 przez Mrozu23, łącznie zmieniany 1 raz.
O boże, po co ci 98 ?, zalej go 95. Zobacz czy ci sie klapka od dolotu powietrza nad pierwszą gardzielą przysłania (na zimnym) i otwiera (na ciepłym) - byc może masz cały czas otwartą - sterują nią taki element czuły na temp. który raz za czas lubi paść.
A tu masz opis gąźnika:
http://rapidshare.com/files/55307076/2e2.zip.html
czy na ciepłym jest zupełnie OK ?
A tu masz opis gąźnika:
http://rapidshare.com/files/55307076/2e2.zip.html
czy na ciepłym jest zupełnie OK ?
TDPower
Na cieplym jest zupelnie OK. Jezdzi bez zarzutu i nie gasnie ani nic i moc silnika jest w porzadku. Sprawdze dzisiaj wieczorem ta klapke i napisze jak to wyglada.
Grzebalem grzebalem przegladalem klapki nie znalazlem :/ Jestem kompletnie zielony jesli chodzi o samochody bo to moj pierwszy samochod i niedawno go kupilem Moglbys jakos sprecyzowac gdzie jest ta klapka?
Grzebalem grzebalem przegladalem klapki nie znalazlem :/ Jestem kompletnie zielony jesli chodzi o samochody bo to moj pierwszy samochod i niedawno go kupilem Moglbys jakos sprecyzowac gdzie jest ta klapka?
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 00:19 przez Mrozu23, łącznie zmieniany 3 razy.
Dzieki wielkie za tak szczegolowy schemat. Klapka jest caly czas otwarta czyli padl czujnik tak?
Spalanie nadal konkretne na 11 litrach zrobilem 80 km!!!
Spalanie nadal konkretne na 11 litrach zrobilem 80 km!!!
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 21:25 przez Mrozu23, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 557 gości