[ Dodano: 11 Wrz 2007 21:33 ]
Na 3 biegu kolega dwa razy przyspieszał.cowboy pisze:1. znowu widać wahlowanie gazem - musisz przez 10 sekund wytrzymać z gazem w podłodze
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Na 3 biegu kolega dwa razy przyspieszał.cowboy pisze:1. znowu widać wahlowanie gazem - musisz przez 10 sekund wytrzymać z gazem w podłodze
Będzie większe bo więcej paliwa powoduje więcej spalin, a więcej spalin powoduje szybsze kręcenie się turbiny, więc i większe doładowanie.Dario84 pisze:To duzo, jak wlacze rezystor to jest jeszcze wiecej bo 1,6 Bara.
korekta softu cię czekaDario84 pisze:Dzis dokladnie przyjrzalem sie kierownicom spalin, sztanga chodzi bez zarzutu, gruszka po odpaleniu wciaga do konca sztange. Zrobilem tak jak napisales: wydluzylem o 2 pelne obroty ale niestety nic to nie dalo, cisnienie dalej daje tyle co dawalo. Mozliwe ze w kierownicach cos sie urwalo ? W sobote chyba rozbiore turbine zeby miec pewnosac czy z nia wszystko ok. Sprobuje tak jak mowisz z N75. Sztanga wydaje mi sie ze dziala bo jak ruszam z 1 biegu cisnienie idzie do 0,5 bara a pozniej jest zbijane do ok 0,2-0,3. W najblizszych dniach sprobuje inny sterownik zalozyc.
Soft teraz caly czas w tej chwili jest oryginalny. Dzis na postoju odlaczylem wtyczke N75, sztanga opadla, co oznacza ze sygnal z ECU dochodzi do N75 (gdyby bylo inaczej wywalil by blad N75).mirass pisze:korekta softu cię czekaDario84 pisze:Dzis dokladnie przyjrzalem sie kierownicom spalin, sztanga chodzi bez zarzutu, gruszka po odpaleniu wciaga do konca sztange. Zrobilem tak jak napisales: wydluzylem o 2 pelne obroty ale niestety nic to nie dalo, cisnienie dalej daje tyle co dawalo. Mozliwe ze w kierownicach cos sie urwalo ? W sobote chyba rozbiore turbine zeby miec pewnosac czy z nia wszystko ok. Sprobuje tak jak mowisz z N75. Sztanga wydaje mi sie ze dziala bo jak ruszam z 1 biegu cisnienie idzie do 0,5 bara a pozniej jest zbijane do ok 0,2-0,3. W najblizszych dniach sprobuje inny sterownik zalozyc.
jeśli chodzi o kierownice to możliwe ze cos sie stało z nimi. jak będziesz rozbierał turbo to zwróć uwagę na kierownice czy czasem nie trą o obudowę - dwa przypadki w życiu miałem ze taka anomalia sie zdazyła....powodzeniaDario84 pisze:Soft teraz caly czas w tej chwili jest oryginalny. Dzis na postoju odlaczylem wtyczke N75, sztanga opadla, co oznacza ze sygnal z ECU dochodzi do N75 (gdyby bylo inaczej wywalil by blad N75).mirass pisze:korekta softu cię czekaDario84 pisze:Dzis dokladnie przyjrzalem sie kierownicom spalin, sztanga chodzi bez zarzutu, gruszka po odpaleniu wciaga do konca sztange. Zrobilem tak jak napisales: wydluzylem o 2 pelne obroty ale niestety nic to nie dalo, cisnienie dalej daje tyle co dawalo. Mozliwe ze w kierownicach cos sie urwalo ? W sobote chyba rozbiore turbine zeby miec pewnosac czy z nia wszystko ok. Sprobuje tak jak mowisz z N75. Sztanga wydaje mi sie ze dziala bo jak ruszam z 1 biegu cisnienie idzie do 0,5 bara a pozniej jest zbijane do ok 0,2-0,3. W najblizszych dniach sprobuje inny sterownik zalozyc.
Miałem napisać wczoraj że masz duże wartości powietrza jak na AFNa, ale później stwierdziłem że Twoja przepływka może być aż tak dobra i zrezygnowałem, a tu się okazuje że jednak jest dziura (niewielka, ale jest).Dario84 pisze:Oprocz tego jeszcze zauwazylem dziure w wezu pomiedzy turbo a IC
A w którą stronę kręciłeś rzymską śrubą na sztandze?Dario84 pisze:Zdziwilo mnie tez ze wydluzenie sztangi o 2 obroty nic nie pomoglo, przeciez kierownice powinny sie wiecej otwierac teraz.
To które zdanie jest prawdziwe?Dario84 pisze:Zrobilem jeszcze 2 testy: sciagnalem wezyk z gruszki na turbinie i go zaslepilem, wogole nie bylo doladowania, a jak ominalem N75 mostkujac przewody to cisnienie szlo na maksa, co swiadczy o tym ze kierownice sa OK.
turbina w ok 3tys obr dalej pompowala 1,4 bara.
Jeśli napewno wydłużyłeś sztangę (powinieneś zrobić dwa pełne obroty rzymską śrubą przeciwnie do ruchu wskazówek zegara) to raczej rozbieranie Cię nie minie.Dario84 pisze:W sobote chyba rozbiore turbine zeby miec pewnosac czy z nia wszystko ok
Obawiam się że sztangę skróciłeś zamiast wydłużyć.Dario84 pisze:albo w prawo patrzac z gory
Jak zlikwidowałeś dziurę to zrób logi ponownie to zobaczysz o czym mówiłem. Spadnie wartość powietrza pokazywanego przez przepływkę.Dario84 pisze:Dziura jest za turbo takze mierzone powietrze jest ok bo turbo duzo pompuje.
ja teżGrześko pisze:Obawiam się że sztangę skróciłeś zamiast wydłużyć.
Patrząc z góry trzeba kręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
o cholera tak patrze i patrze na ten gwint i wychodzi że w prawocowboy pisze:widać że żeby wydłuzyć sztangę trzeba jak napisał Grześko, kręcić w lewo...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości