działanie nowej nagrzewnicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
działanie nowej nagrzewnicy
witam!!
Mam takie pytanko, jak powinna grzać nowa nagrzewnica bo do poprzedniej to nie ma porównania, czy ona poprostu musi się dobrze ,,przegrzać'' przez jakis czas, tak sobie to tłumacze ale nie dowiem sie bez waszej pomocy, pozdrawiam
Mam takie pytanko, jak powinna grzać nowa nagrzewnica bo do poprzedniej to nie ma porównania, czy ona poprostu musi się dobrze ,,przegrzać'' przez jakis czas, tak sobie to tłumacze ale nie dowiem sie bez waszej pomocy, pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
- Lokalizacja: Grudziądz
wypatrywałem dzisiaj, nie mam tych zaworków, tak przypuszczam, ze w to miejsce jest podpięty gaz. Nagrzewnica grzać grzeje ale oryginał był najlepszy, jest też zapach taki- albo pozostałości po płynie bo nieźle się tamta rozpruła albo zapach nowości. zobaczymy, dzięki za zainteresowanie sie tą sprawą, pozdrawiam
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
To_masz, powinna grzac od pcozatku, znaczy sie działac jak normalna nagrzewnica a nie przegrzac czy dotrzec. Wymienialem z kumplem nagrzewnice w passacie z 91 roku, zaraz po załozeniu ona zaczeła pracowac w normalnej temperaturze, powiem wprost ze był prawdziwy ukrop w aucie. W gaciach mozna było jezdzic a na dworze mróz po pachy.
Sprawdz czy masz odpowietrzony dobrze układ chłodzenia, jak masz za mało płynu to temperatura na wskazniku jest wysoka a mimo to z nawiewów leci ciepłe powietrze zamiast goracego.
A moze miales pecha i szlag trafił termostat? Sprawdz czy weze po odpaleniu zimnego silnika, nagrzewaja sie rownomiernie, jezeli górny i dolny waz od chłodnicy nagrzewaja sie z taka sama szybkoscia to masz walniety termostat. jezeli sie nagrzewa gorny waz szybciej niz dolny to jest ok, i przyczyny trzeba szukac gdzies indziej, z tym ze ja nie mam pomysłu gdzie. Skoro nagrzewnica jest nowa , to tylko zapowietrzenie albo termostat mi przychodzi, aaaalboo za mało płynu ale to chyba zbyt oczywiste jest:)
Pozdrawiam.
Sprawdz czy masz odpowietrzony dobrze układ chłodzenia, jak masz za mało płynu to temperatura na wskazniku jest wysoka a mimo to z nawiewów leci ciepłe powietrze zamiast goracego.
A moze miales pecha i szlag trafił termostat? Sprawdz czy weze po odpaleniu zimnego silnika, nagrzewaja sie rownomiernie, jezeli górny i dolny waz od chłodnicy nagrzewaja sie z taka sama szybkoscia to masz walniety termostat. jezeli sie nagrzewa gorny waz szybciej niz dolny to jest ok, i przyczyny trzeba szukac gdzies indziej, z tym ze ja nie mam pomysłu gdzie. Skoro nagrzewnica jest nowa , to tylko zapowietrzenie albo termostat mi przychodzi, aaaalboo za mało płynu ale to chyba zbyt oczywiste jest:)
Pozdrawiam.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
odkrec zbiorniczek na zimnym silniku, odpal auto i zalej płyn do pełna, czekaj az sie wentylator właczy bo to znaczy sie ze termostat jest otwarty i nadmiar płynu powinien byc wciagniety. Jezeli juz wiecej płynu nie wciagnie to znaczy sie ze jest juz odpowietrzony. A to co ty piszesz ze po odkreceniu zbiorniczka słychac syk powietrza to jest normalne, w układzie jest cisnienie i jak otwierasz korek to upuszczasz i stad ten dzwiek. Jezeli tak bedziesz odpowietrzal ( ogolnie uklad w Golfie jest samo odpowietrzajacy , ale czasem trzeba mu pomoc) to powinno byc dobrze. Bo juz nie mam wiecej pomysłów jak na razie co to moze byc.To_masz pisze:jak odkręcam pojemniczek to syknie powietrze, nie wiem czy o takie odpowietrzanie chodzi,
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
ja u siebie miałem też ten problem i okazało się ,że na przewodach idących do nagrzewnicy były założone jakieś zaworki ciśnieniowe i w jednym membrana się zawiesiła i nie grzał a to było po zalaniu uszczelniacza do chłodnic.Wymieniłem chłodnicę i nagrzewnice i dalej to samo ,dopiero jak wywaliłem te zaworki i na przewody w ich miejsce kawałek zwykłej aluminiowej rurki i po problemie.
pozdro
pozdro
VW MANIJAK VW
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=105596]BYŁY Agresor MK II by Jimas[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=234771]MK IV GTI[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=105596]BYŁY Agresor MK II by Jimas[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=234771]MK IV GTI[/url]
quti, mam jeszcze jeden problem z moim eRPekiem może tez go miałeś. Śilnik jest dobrze rozgrzany, zgasze go i odpale po chwili, to obroty same wkręcają mi sie aż wyje, i za kilka minut spadaja na 900. (krokowy nowy oryginał, linka gazu jest luzna, uszczelka pod wtryskiem szczelna). Co ciekawe jest tak zawsze po kilkugodzinnym postoju po pierwszym rozgrzaniu silnika, później jest wszystko w porządku jak gdyby nigdy nic, .Czytam, szukam i nic konkretnego, może coś z czujnikiem temperatury?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości