Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Kaczor							
- Użytkownik
  
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kaczor » śr wrz 12, 2007 09:58
			
			
			
			
			Zoltecek pisze:a wogole były syncro w dieslu?? bo ktos mi ostatnio tłumaczył ze tego nie było
Typowe dla tego forum - mimo konkretnej odpowiedzi i tak mielenie tematu - nie było NIGDY mk II w synro z dieslem 
KONIEC . KROPKA . 
[ Dodano: Sro Wrz 12, 2007 10:00 ]
zaprzal pisze:paja pisze:Zoltecek pisze:a wogole były syncro w dieslu?? bo ktos mi ostatnio tłumaczył ze tego nie było
No bo nie było, ale tu jest i raczej sprawne.
 
jak wszystko jest sprawne i skrzynia od diesla to bierz 

 
Skrzyń z przełożeniami pod diesla też nie było w syncro , chyba że ktoś przełożył tryby - o tym też już wyżej napisałem  

Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								paja							
- Forum Master
  
- Posty: 1256
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
- Lokalizacja: Kielce
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paja » śr wrz 12, 2007 10:25
			
			
			
			
			zaprzal pisze:
jak wszystko jest sprawne i skrzynia od diesla to bierz 

 
za duze koszta chyba jak dla mnie 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kaczor							
- Użytkownik
  
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kaczor » śr wrz 12, 2007 10:32
			
			
			
			
			paja pisze:zaprzal pisze:
jak wszystko jest sprawne i skrzynia od diesla to bierz 

 
za duze koszta chyba jak dla mnie 

 
a ile masz dać za to auto ? Bo na dniach swojego syncro będę się pozbywał a skrzynie już ma profi przerobioną , główne właśnie 3.66 - z TD całkiem zacnie to wyjdzie , teraz siedzi 1.8 na jednopunkcie z mk 3 , zawsze jakiś zwrot kosztów bo silnik lala 

					Ostatnio zmieniony śr wrz 12, 2007 10:34 przez 
Kaczor, łącznie zmieniany 1 raz.
									
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								paja							
- Forum Master
  
- Posty: 1256
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
- Lokalizacja: Kielce
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paja » śr wrz 12, 2007 11:06
			
			
			
			
			za auto miałem dać 4 500, tylko jak siedzi benzyna, to półosie i cały osprzęt potrzeba. No ale możemy pogadać   

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kaczor							
- Użytkownik
  
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kaczor » śr wrz 12, 2007 11:22
			
			
			
			
			paja pisze:za auto miałem dać 4 500, tylko jak siedzi benzyna, to półosie i cały osprzęt potrzeba. No ale możemy pogadać   

 
Półosie w syncro po pierwsze są inne niż w zwykłej benzynie - pomijając że prawa krótsza to 90 roku (czyli takim jak mój) są 100 milimetrowe - takie jak w TD to raz - skrzynia - przygotowana - sprzęgło 210 mm - czyli największe do tego typu skrzyni - osprzęt silnika - więcej do wyjęcia niż do włożenia 

 - plug & play jednym słowem do tego egzemplarza
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								BENITO							
- Forum Master
  
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BENITO » śr wrz 12, 2007 14:03
			
			
			
			
			Ewentualnie zamiast skrzyni 4T z mk2 możesz kupić skrzynię CHD z mk3, podobno jest mocniejsza.
			
									
									
		
		
				Powrót do korzeni, GTD to jest to.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Tomallus
- Ma gadane
  
- Posty: 186
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
- Lokalizacja: Rybnik
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomallus » śr wrz 12, 2007 19:58
			
			
			
			
			BENITO pisze:Ewentualnie zamiast skrzyni 4T z mk2 możesz kupić skrzynię CHD z mk3, podobno jest mocniejsza.
Do synchro? A w jaki sposób te skrzynie napędzą tylne koła?
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kaczor							
- Użytkownik
  
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kaczor » śr wrz 12, 2007 22:04
			
			
			
			
			BENITO pisze:Ewentualnie zamiast skrzyni 4T z mk2 możesz kupić skrzynię CHD z mk3, podobno jest mocniejsza.
hmm , jak znajdę zdjęcie skrzyni od syncro to załapiesz gdzie tkwi problem
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								paja							
- Forum Master
  
- Posty: 1256
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
- Lokalizacja: Kielce
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paja » śr wrz 12, 2007 22:27
			
			
			
			
			Kaczor, a jak jest z awaryjnoscią całego napędu??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								BENITO							
- Forum Master
  
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BENITO » śr wrz 12, 2007 23:45
			
			
			
			
			Sorki, tak pisaliście o tym wywalaniu gratów, że myślałem iż chcecie pozbyć się synchro i zostawić FWD.
Czyli jak widzę zostaje zabawa przełożeniami, trzeba je wydłużyć napewno w stosunku do benzynki.
			
													
					Ostatnio zmieniony śr wrz 12, 2007 23:46 przez 
BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.
									
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								paja							
- Forum Master
  
- Posty: 1256
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
- Lokalizacja: Kielce
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paja » śr wrz 12, 2007 23:59
			
			
			
			
			BENITO pisze:Sorki, tak pisaliście o tym wywalaniu gratów, że myślałem iż chcecie pozbyć się synchro i zostawić FWD.
Czyli jak widzę zostaje zabawa przełożeniami, trzeba je wydłużyć napewno w stosunku do benzynki.
 Najprawdopodobniej jednak będzie syncro, wywalanie go mijałoby się z celem 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kaczor							
- Użytkownik
  
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kaczor » czw wrz 13, 2007 03:00
			
			
			
			
			paja pisze:Kaczor, a jak jest z awaryjnoscią całego napędu??
póki dyfer suchy i wisko - nie ma problemu , podpory lubią polecieć od wału , jedna w aso jakieś 400 pare zyla , z tym że pasuje od omegi i 30 zl wydatek wtedy  

Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								slawko333							
- Forum Master
  
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: slawko333 » ndz sty 12, 2014 20:38
			
			
			
			
			odgrzeje temat, wkladanie tdi do country mija sie z celem ze wzgledu na przelozenia skrzyni, a jak sprawa mialaby sie z przekladka skrzyni z mk3 tdi syncro? polosie i wal z country podchodza bez przerobek? sprzeglo hydro ale z to juz robilem w mk2 wiec niema problemu, poprostu czy komplet silnik i skrzynia z tdi syncro wchodzi bez problemow?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości