Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Kaczor
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
-
Kontakt:
Post
autor: Kaczor » śr wrz 12, 2007 09:58
Zoltecek pisze:a wogole były syncro w dieslu?? bo ktos mi ostatnio tłumaczył ze tego nie było
Typowe dla tego forum - mimo konkretnej odpowiedzi i tak mielenie tematu - nie było NIGDY mk II w synro z dieslem
KONIEC . KROPKA .
[ Dodano: Sro Wrz 12, 2007 10:00 ]
zaprzal pisze:paja pisze:Zoltecek pisze:a wogole były syncro w dieslu?? bo ktos mi ostatnio tłumaczył ze tego nie było
No bo nie było, ale tu jest i raczej sprawne.
jak wszystko jest sprawne i skrzynia od diesla to bierz
Skrzyń z przełożeniami pod diesla też nie było w syncro , chyba że ktoś przełożył tryby - o tym też już wyżej napisałem
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
-
paja
- Forum Master
- Posty: 1256
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontakt:
Post
autor: paja » śr wrz 12, 2007 10:25
zaprzal pisze:
jak wszystko jest sprawne i skrzynia od diesla to bierz
za duze koszta chyba jak dla mnie
-
Kaczor
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
-
Kontakt:
Post
autor: Kaczor » śr wrz 12, 2007 10:32
paja pisze:zaprzal pisze:
jak wszystko jest sprawne i skrzynia od diesla to bierz
za duze koszta chyba jak dla mnie
a ile masz dać za to auto ? Bo na dniach swojego syncro będę się pozbywał a skrzynie już ma profi przerobioną , główne właśnie 3.66 - z TD całkiem zacnie to wyjdzie , teraz siedzi 1.8 na jednopunkcie z mk 3 , zawsze jakiś zwrot kosztów bo silnik lala
Ostatnio zmieniony śr wrz 12, 2007 10:34 przez
Kaczor, łącznie zmieniany 1 raz.
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
-
paja
- Forum Master
- Posty: 1256
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontakt:
Post
autor: paja » śr wrz 12, 2007 11:06
za auto miałem dać 4 500, tylko jak siedzi benzyna, to półosie i cały osprzęt potrzeba. No ale możemy pogadać
-
Kaczor
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
-
Kontakt:
Post
autor: Kaczor » śr wrz 12, 2007 11:22
paja pisze:za auto miałem dać 4 500, tylko jak siedzi benzyna, to półosie i cały osprzęt potrzeba. No ale możemy pogadać
Półosie w syncro po pierwsze są inne niż w zwykłej benzynie - pomijając że prawa krótsza to 90 roku (czyli takim jak mój) są 100 milimetrowe - takie jak w TD to raz - skrzynia - przygotowana - sprzęgło 210 mm - czyli największe do tego typu skrzyni - osprzęt silnika - więcej do wyjęcia niż do włożenia
- plug & play jednym słowem do tego egzemplarza
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
-
BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » śr wrz 12, 2007 14:03
Ewentualnie zamiast skrzyni 4T z mk2 możesz kupić skrzynię CHD z mk3, podobno jest mocniejsza.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
Tomallus
- Ma gadane
- Posty: 186
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: Tomallus » śr wrz 12, 2007 19:58
BENITO pisze:Ewentualnie zamiast skrzyni 4T z mk2 możesz kupić skrzynię CHD z mk3, podobno jest mocniejsza.
Do synchro? A w jaki sposób te skrzynie napędzą tylne koła?
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
-
Kaczor
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
-
Kontakt:
Post
autor: Kaczor » śr wrz 12, 2007 22:04
BENITO pisze:Ewentualnie zamiast skrzyni 4T z mk2 możesz kupić skrzynię CHD z mk3, podobno jest mocniejsza.
hmm , jak znajdę zdjęcie skrzyni od syncro to załapiesz gdzie tkwi problem
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
-
paja
- Forum Master
- Posty: 1256
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontakt:
Post
autor: paja » śr wrz 12, 2007 22:27
Kaczor, a jak jest z awaryjnoscią całego napędu??
-
BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » śr wrz 12, 2007 23:45
Sorki, tak pisaliście o tym wywalaniu gratów, że myślałem iż chcecie pozbyć się synchro i zostawić FWD.
Czyli jak widzę zostaje zabawa przełożeniami, trzeba je wydłużyć napewno w stosunku do benzynki.
Ostatnio zmieniony śr wrz 12, 2007 23:46 przez
BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
paja
- Forum Master
- Posty: 1256
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontakt:
Post
autor: paja » śr wrz 12, 2007 23:59
BENITO pisze:Sorki, tak pisaliście o tym wywalaniu gratów, że myślałem iż chcecie pozbyć się synchro i zostawić FWD.
Czyli jak widzę zostaje zabawa przełożeniami, trzeba je wydłużyć napewno w stosunku do benzynki.
Najprawdopodobniej jednak będzie syncro, wywalanie go mijałoby się z celem
-
Kaczor
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
-
Kontakt:
Post
autor: Kaczor » czw wrz 13, 2007 03:00
paja pisze:Kaczor, a jak jest z awaryjnoscią całego napędu??
póki dyfer suchy i wisko - nie ma problemu , podpory lubią polecieć od wału , jedna w aso jakieś 400 pare zyla , z tym że pasuje od omegi i 30 zl wydatek wtedy
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
-
slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
-
Kontakt:
Post
autor: slawko333 » ndz sty 12, 2014 20:38
odgrzeje temat, wkladanie tdi do country mija sie z celem ze wzgledu na przelozenia skrzyni, a jak sprawa mialaby sie z przekladka skrzyni z mk3 tdi syncro? polosie i wal z country podchodza bez przerobek? sprzeglo hydro ale z to juz robilem w mk2 wiec niema problemu, poprostu czy komplet silnik i skrzynia z tdi syncro wchodzi bez problemow?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 94 gości