wyslij do kogos, albo sam to zrob nie jest to trudne bo sam to juz robilem kwestia wyjecia turbo z auta
jesli chodzi o samo czyszczenie to nawet ja Ci moge to zrobic
Brak mocy w AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Według mnie koloryzują i to strasznie.Anusiak pisze:powiedzieli mi że to wina turbiny i trzeba ją oddać do magika.... ale to koszt 600zł netto!!!! powiedzcie mi czy to ma sens????? bo turbina bije przy 1200obr/min 2bary!!!!
Po pierwsze gdyby to była wina turbiny to nawet przy walniętym n75 (lub odpiętym) pompowałoby dalej tyle że wpadałby w notlauf.
Więc jeśli napisałeś:
Anusiak pisze:pierwszy mechanik, tak mi wyczyścił zaworek n75 że NOLAUFT zniknoł bo znikneło całkiem doładowanie.
to wynika z tego że przy uszkodzonym, czy odpiętym N75 przestała turbina pompować, czyli kierownice coś regulują.
Czy masz dostęp do Vaga taki żeby zrobić logi i je tu wrzucić?
Spróbuj zdjąć wężyk podciśnieniowy z turbiny (możesz go jakąś śrubką zaślepić) i sprawdź jak auto jeździ. Jak turbina nie będzie kręcić, czyli będzie chodził jak diesel bez turbo to po co wyciągać turbo?
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości