przepływomierz powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr gru 13, 2006 23:03

zoltras - i co z tym przepływomierzem?// bo mam podobną sytuację w 1,3 NZ-odma już uszczelnina - nowe świece, przewody i palec rozdzielacza z kopułką.:(


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » śr sie 29, 2007 14:40

mtworus pisze:zoltras - i co z tym przepływomierzem?// bo mam podobną sytuację w 1,3 NZ-odma już uszczelnina - nowe świece, przewody i palec rozdzielacza z kopułką.:(
witam proponuje odpiąć czujnik temperatury ten niebieski i zobaczyć co będzie się działo....pozdr



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » śr wrz 12, 2007 21:17

zoltars i mtworus u mnie przepływomierz zachowuje się tak samo. Przepływomirz podstawiałem drugi, wszystko co możliwe mam po wymieniane (przewody wn, palec, kopółka, świece, przewody podciśnieniowe, filtry, przewody od odmy, itd.) Został mi układ zasilania paliwem. Piszcie jak udało się wam rozwiązać ten problem.


VWpower Golf

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » czw wrz 13, 2007 12:37

panowie....a może zacznijmy od drugiej strony..... może od komputera jakiś zły sygnał się wplątuje i okłamuje nasz układ wtryskowo-zapłonowy.... :blush:

trzaby sprawdzić komputer.... GTO się na tym zna


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » czw wrz 13, 2007 18:55

Jeśli wszysto jest sprawdzone i część wymienionych elementów które się zużywają, to ja bym sprawdził układ zasilania paliwem. Robiłem dwa pomiary, dwoma różnymi manometrami i dwa razy wyszło mi inaczej. Za pierwszym razem pomiar wykonałem manometrem 837-1 (gaz i ciecze) zak. 0-10bar i wyszło mi że przy wchodzeniu silnika na obroty ciśnienie paliwa spada do 2 barów. Na biegu jałowym jest około 3 bar. Na drugim manometrze glicerynowym 837-1 zak 0-6bar było ciśnienie koło 3bar i nie spadało po wejściu silnika na wyższe obroty. Ale po wypięciu odejsćia manometru wskazówka zatrzymała sie na 1 barze i po chwili spadła do zera.
Więc jeszcze raz musze wykonać pomiar na jeszcze innym manometrze.

[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 21:53 ]
Panowie ociągacie się. Piszcie o swoich postępach.
Ja właśnie zrobiłem kolejny krok w sprawie szarpania silnikiem. Wymontowałem ze zbiornika układ pompy wstępnej ze smokiem, wyczyściłem sitko. Wymontowałem pompę główną zasilającą paliwem układ wtrysków i wyczyściłem sito i zbiorniczek pompki z syfu. oba sitka były nieźle zasyfione. W zbiorniku jest niezły syf, ale to już następnym razem.
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 22:03 przez GENE, łącznie zmieniany 1 raz.


VWpower Golf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 157 gości