Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Maciek_TDI
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 14:52
- Lokalizacja: Manchester
-
Kontakt:
Post
autor: Maciek_TDI » ndz lip 22, 2007 16:10
scss pisze:Hej!
Taki mikrowłącznik dostać jest cholernie ciężko (wiem, bo sam własnie szukam, potrzebuję dwóch a mam na razie jeden). Wyjściem jest kupno zamka np z allegro od paska,bory,MK4 i podstawienie wyłącznikczka.(one są takie same-sprawdzałaem). Z tym, że nie wiem czy to ci sie finansowo opłaci. Jeżeli Ci pomoże to producentem tego mikroswitcha jest firma Saia-Burgess model to podobny v4ncsk2 (tak wygląda :
http://www.tevalo.com.ua/cgi-bin/index. ... !35-833-25, to ten z kabelkami) z wyprowadzeniami przewodowymi i ten da sie jeszcze zastosoawć. Ewentualnie mozesz dopasowac coś ze standardowych mikroswitchy ale zwróć uwagę ,że musi on być kroploszczelny i pyłoszczelny. Ja takowego nie znalazłem w żadym sklepie, wiec szukam po szrotach i w necie, w ostateczności kupię zamek z allegro i tyle.Aha, co do wyjęcia go to nie jest to trudna czynność, gorzej z zamontowanie, bo oryginalnie ten mikroswitch jest na takich dwóch plastikowych bolcach zgrzanych z jednej strony, i po wyjęciu go trzeba go na jakis klej lub skombinowac jakiś cwane uszko aby go ponownie zamontować.
Co do naprawy, to w sumie da radę go poczyścić, ale jak ci się przetarła silikonowa uszczelka na dzwigience, to pupa, nic nie zrobisz. Po zimie znów Ci przestanie działać.
Pozdrawiam Grzesiek
Witaj,
Spróbuj poszukać w katalogu FARNELL wydaje mi sie że znalazłem coś podobnego.
http://export.farnell.com/jsp/search/pr ... ku=9901981 może nie jest to ten konkretny model, ale jest tego cała masa i mam nadzieję, że uda Ci sie coś dopasować:)
Powodzenia
-
Mk-Mateusz
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pt kwie 29, 2005 20:55
-
Kontakt:
Post
autor: Mk-Mateusz » ndz lip 22, 2007 17:25
jest ktos w stanie odpowiedziec na moje pytanie???
-
scss
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
- Lokalizacja: GWE
- Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0
Post
autor: scss » pn lip 23, 2007 06:48
Hej
A możesz wrzucić jakąś fotkę tego czegoś?
Pozdrawiam Grzesiek.
-
mietek333
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pt lis 03, 2006 10:40
- Lokalizacja: lubelskie
-
Kontakt:
Post
autor: mietek333 » czw lip 26, 2007 07:29
Dodam jeszcze swoje 3 grosze na temat mikrowyłącznika w drzwiach kierowcy.
Najprostszy/najpewniejszy/najtańszy/najszybszy sposób to wstawienie dodatkowego wyłącznika (równolegle) w drzwiach (przy zawiasach) tak jak było to np. w starych samochodach.
Koszt robocizny ok 30-40zł czas 15 minut (cena z wczoraj - Biała Podlaska)
Pozdrawiam
Mietek
-
yosef99
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 00:58
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: yosef99 » śr wrz 12, 2007 08:44
Witam.
Ja mam podobny problem, nie działa mi lampka w lewych drzwiach i brzęczyk włączonych świateł przy otworzonych drzwiach, poza tym wszystko inne działa. Jeśli chodzi o lampke to sprawdziłem że napięcie dochodzi a nie ma masy (która jest podprowadzona brązowym kabelkiem). Poniewaz kupiłem autko już z ta niesprawnością to mam pytanie: czy to możliwe że nie mam brzęczyka włączonych świateł czy może wszystkie VW to mają? czy ma ktoś możę jeszcze jakieś wskazówki (oprócz tych wcześniejszych) jak to naprawić?
-
scss
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
- Lokalizacja: GWE
- Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0
Post
autor: scss » śr wrz 12, 2007 09:35
Pozdrawiam Grzesiek.
-
romek1234
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 22:33
- Lokalizacja: Psary k. Będzin
-
Kontakt:
Post
autor: romek1234 » śr wrz 12, 2007 12:31
U mnie w Borze variant nie świeci:
żadna lampka w środku (nawet jak ręcznie załączę)
w bagażniku
w drzwiach
nie działa kontrolka otwartych drzwi
DZIAŁAJĄ sygnalizacja załączonych świateł przy otwartych drzwiach - jak zamknę drzwi przestaje brzęczeć i kontrolka otwarcia klapy bagażnika
Sprawdziłem:
diodę w lewych drzwiach jest OK
i o dziwo znalazłem taką samą w prawych też jest OK,
żarówki, bezpieczniki także w porządku
odpiąłem radio (fabrycznego nie było jak kupiłem autko) i dalej nic nie świece
podpięte jest on w następujący sposób:
2. wolny 4. czerwono-biały 6. siwy 8.brązowy
1.niebiesko-biały 3.siwo-biały 5.wolny 7.czerwono-żółty
Z tej wiązki wystaje jeszcze jeden przewód czerwono-biały nigdzie nie podpięty (podejrzewam że jego można użyć zamiast czerwono-żółtego ale nie będzie gasło radio po wyjęciu kluczyka).
Zamiast czerwonej lampki w drzwiach podpiąłem miernik i przy otwartych drzwiach nie dochodzi napięcie, natomiast jak zamknę drzwi jest napięcie - tak samo jest w prawych jak i w lewych drzwiach.
Nie sprawdziłem tylko mikrowyłączników w zamkach. Ale wydaje mi się że to nie wina mikrowyłączników. Tylko brak zasilanie w oświetlenie wnętrza i bagażnika. Wie ktoś gdzie jest podpięte to oświetlenie, albo ma ktoś jakiś pomysł czemu to nie funkcjonuje??
Ostatnio zmieniony śr wrz 12, 2007 18:54 przez
romek1234, łącznie zmieniany 1 raz.
-
klewy
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 09:22
- Lokalizacja: Paslek
-
Kontakt:
Post
autor: klewy » ndz wrz 16, 2007 19:27
Miałem tez u siebie przypadek uszkodzenia diody. Rozebralem ten czerwony plastik i wywalilem oryginalna diode. Gdzies na strychu wygrzebalem jakas stara plytke z elementami i znalazlem diode o wiele grubsza (wiec i chyba mocniejsza?). Wstawilem w miejsce oryginalnej i wszystko wrocilo do normy (swiatlo w kabinie sie zapala, alarm dziala po otwarciu drzwi). Niepokoi mnie tylko jedna rzecz. Otoz ta dioda sie troszke mocno grzeje. Niewiem czy to normalne, ale jest ona grubsza ze 2 razy niż ta oryginalna. Ciekawy jestem czy ta oryginalna sie tez tak grzeje. A moze grubsza dioda z wygladu wcale nie oznacza ze jest ona mocniejsza? Wie ktos cos w tym temacie?
Pozdrawiam
-
mgtan
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
- Lokalizacja: Padół zwany stolicą
Post
autor: mgtan » ndz wrz 16, 2007 20:15
coś takiewgo miałem...ale poszła krańcówka zamka do wymiany w mk4...
Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.
-
beetle
- Gadatliwa bestia
- Posty: 904
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: beetle » pn wrz 17, 2007 15:43
mysle ze pod tym linkiem
vortex forum mozna poznac tajemnice problemow z naszymi autkami w temacie zamki a oswietlenie/alarm/centralny.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
-
romek1234
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 22:33
- Lokalizacja: Psary k. Będzin
-
Kontakt:
Post
autor: romek1234 » pn wrz 17, 2007 19:38
Niewiem czy to normalne, ale jest ona grubsza ze 2 razy niż ta oryginalna. Ciekawy jestem czy ta oryginalna sie tez tak grzeje.
Dokładnie grubsza dioda nie oznacza że wytrzymuje większy prąd. Idź do sklepu z elektroniką i zapytaj o diodę wytrzymującą prąd 3A i napięcie 12V. Bo z tego co sie orientuje oryginalna wytrzymuje tylko 1A.
-
mario26
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 11:49
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: mario26 » czw wrz 20, 2007 16:24
Witam z tymi mikrowyłacznikami to jest faktycznie porazka. Wymienilem dwa razy zamek i znowu sie spalił a teraz zrobilem sobie normalne wylaczniki w slupkach przednich i mam problem z glowy.
-
mareksilver
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pt lip 20, 2007 21:53
- Lokalizacja: ->SPS
-
Kontakt:
Post
autor: mareksilver » śr wrz 26, 2007 19:35
mistrzowie w golfie ta dioda tez mozna wymontowac bez sciagania tapicery pozdro
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/201/15814ebecb9dc780.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 251 gości