minus - masz na karoserii samochodu, pozatym jest tam z lewej w bagażniku punkt masowy, zaraz za osłonką na bocznej ściance pomiędzy kołem a tylną lampą. tam dajesz _

+ powinieneś mieć na przewodzie, bo wiem ze są orginalnie fabrycznie cprzeciagane przewody do tyłu do oświetlenia bagaznika tylko niemam pojecia czy we wszystkich wersjach. jak niema to nic prostszego jak podpiać sie np pod zapalniczke zeby to na bezpieczniku było, oczywiście od tyłu i dociągnąć przewodem do bagażnika.
co do samego podłączenia to jak masz wszystko gotowe i przygotowane to zeby ładnie smigało dajesz - do przełacznika krańcowego, ( - a nie + bo jak zrobisz kiedyś alarm pod tylną krancówke ze przy otwarciu klapy sie wywoła to moga być kolizje z + bo wyzwalany alarm jest impulsem masy, a polecam klape też zabezpieczyć, maske swoja drogą też) potem od krańcówki do lampki, tu bbiegónowaość niema znaczenia bo jest tam zarówka a nie dioda, ale przyjmuje sie ze - powinien sie znajdować na tym gwincie albo szerszej stronie zarówki, + z drugiej strony i wszystko ładnie chowasz w aucie by nie było widać i jest wsio pięknie:)
u mnie ja tak zrobiłem, dołożyłem tylko jeszcze przełacznik zwykły do wyłaczenia wogule napiecia na lampe bagażnika, jak ottwieram w lecie i siedze przy otwartym aucie czy cos to wyłanczam, poco ma sie wyładowywać akku, ja tak to robiłem bo mam nieorginalne oswietlenie, po 2 stronach pod parapecikami mam 10W halogeniki takie małe o średnicy 5zm w ładnie zrobionych obudowach z rur chydraulicznych

powiem ze świetnie to wyszło.
Co do załaczenia halogenów to jest przy zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy wyprowadzony przewód do przednich halogenów i przeciwmgielnych. wtedy jak załączysz postojowe albo mijania to przeciwmgielne, albo jak podłaczysz halogeny to one, bedą swieciły, a nie tylko na drogowych.
Miłej lekturki:)
P.s.
przydał by ci sie miernik do takich prac, mamnadzieje ze masz!