spore zmiany po zabawie z dawka paliwa co jest ???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
spore zmiany po zabawie z dawka paliwa co jest ???
Witam naczytałem sie o kreceniu i zaczełem krecic dawka paliwa wkrecilem z 6 obrotów sruby zakątrowałem zmiejszylem obroty nastepna śruba .... wykrecilem o 5 obrotow nakretki na srubie od turbiny po jezdzie zmiany sa ogromne autko zapie...... ale obroty strasznie wolno spadają czemu???? czy z czyms przesadzilem ????? pls help . autko to golfik 1.9 td aaz
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Za mocno wkreciles srube od dawki paliwa. Odkrec o 0,5 obrotu, jak jeszcze bedzie nie tak to jeszcze odkrec
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wykrec troche ta srube od dawki (mysle ze 0,5 obrotu wystarczy i wyreguluj obroty biegu jakowego i bedzie si
Ale zaraz wkreciles 6 obrotow srube od dawki ? Jak tak to wkrec ja o 5 obrotow. Nawet 1/4 czy mniej obrotu ta sruba powoduje wyczuwalna zmiane dawki paliwa a co dopiero 6.
Ale zaraz wkreciles 6 obrotow srube od dawki ? Jak tak to wkrec ja o 5 obrotow. Nawet 1/4 czy mniej obrotu ta sruba powoduje wyczuwalna zmiane dawki paliwa a co dopiero 6.
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 19:52 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
zmniejsz ta dawke a bedzie ok. Ja u siebie mialem ustawione 1,5 bara (na wlasne ryzyko, nie polecam) a dawke na granicy schodzenia z obrotow na biegu jalowym, i mialem ok 10,5s.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Podstawa przy takich modach jest wskaznik Boost, ustawiasz Turbo na 1,2-1,3 Bara, i do tego podnosisz dawke paliwa (najpierw trzeba zrobic bolec na LDA) na granice dymienia (albo i nie jesli chcesz). Podkreciles Turbine ale nie wiesz ile Ci teraz pompuje. Jesli za duzo to moze sie szybko wysrac.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
blend49, tak jakDario84, napisał . Boost pin od silnika 1,6 to podstawa do tego koniecznie wskaźnik doładowania ciśnienia i powinno wystarczyć bez podkręcania dawki. Tak właśnie zrobiłem u siebie
1 boost pin
2 ciśnienie doładowania 1,5bara (na własne ryzyko tak zrobiłem)
a co najciekawsze to na takich ustawieniach już zrobiłem 40 000 km i nic się nie dzieje
a motorek ma najechane 335000 km (oczywiście 1,9td AAZ)
A jak jeździ sami oceńcie (dwie osoby na pokładzie) :bigok:filmik w podpisie
1 boost pin
2 ciśnienie doładowania 1,5bara (na własne ryzyko tak zrobiłem)
a co najciekawsze to na takich ustawieniach już zrobiłem 40 000 km i nic się nie dzieje
a motorek ma najechane 335000 km (oczywiście 1,9td AAZ)
A jak jeździ sami oceńcie (dwie osoby na pokładzie) :bigok:filmik w podpisie
Ostatnio zmieniony wt wrz 11, 2007 20:44 przez evilvw78, łącznie zmieniany 1 raz.
przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Nie no, 5 obrotów to niezła jazda, chyba za dużo.
Ja u siebie skręciłem jedynie o 0,5 obrotu i turbo na 1,1 bara. Do setki mam w 9 sek.
Myślę, że musisz odkręcić śrubę, i to z dobre 5 obrotów. Spalisz tłoki od dużej dawki paliwa, zwłaszcza jak kręciłeś turbosprężarką.
Tak w ogóle, przy zabawie z kręceniem turbo nie zbędny jest wskaźnik doładowania, to podstawa !!!
Ja u siebie skręciłem jedynie o 0,5 obrotu i turbo na 1,1 bara. Do setki mam w 9 sek.
Myślę, że musisz odkręcić śrubę, i to z dobre 5 obrotów. Spalisz tłoki od dużej dawki paliwa, zwłaszcza jak kręciłeś turbosprężarką.
Tak w ogóle, przy zabawie z kręceniem turbo nie zbędny jest wskaźnik doładowania, to podstawa !!!
Ostatnio zmieniony śr wrz 12, 2007 22:14 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
blend49, witam
mialem ten sam problem po zwiekszeniu dawki paliwa; wolno schodzil z obrotów, i nie moglem wyregulowac obr. jalowych(skonczyl sie zakres regulacji!!) wykrecilem srube od wydatku szczatkowego (w sumie ok2.5 obrotu), nastepnie znowu regulacja obrotów biegu jalowego (spadly w dol), i wszystko cacy..
mialem ten sam problem po zwiekszeniu dawki paliwa; wolno schodzil z obrotów, i nie moglem wyregulowac obr. jalowych(skonczyl sie zakres regulacji!!) wykrecilem srube od wydatku szczatkowego (w sumie ok2.5 obrotu), nastepnie znowu regulacja obrotów biegu jalowego (spadly w dol), i wszystko cacy..
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości