Kto z was ma dosc gleby i wraca do seryjnego zawieszenia???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » wt wrz 11, 2007 08:47

pisalem ze blache w astrze gsi mialem blache zalozona,tu w golfie jeszcze nie mialem czasu,tam byla zwykla blacha wygieta z przodu w gore



Awatar użytkownika
Dawca_Nerek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1887
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:08
Lokalizacja: F1 DAWCA

Post autor: Dawca_Nerek » wt wrz 11, 2007 10:26

krzysiek82 pisze:rocznie robię ok 50-60tyś ciekaw jestem jak to wszystko będzie u mnie wyglądało za rok:)
Nie będzie wyglądało niesttey :hmm:


Obrazek
Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » wt wrz 11, 2007 10:33

bedzie lustro od spodu :grin:



Awatar użytkownika
Dawca_Nerek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1887
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:08
Lokalizacja: F1 DAWCA

Post autor: Dawca_Nerek » wt wrz 11, 2007 10:39

bedzie lustro od spodu
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Tego nie znałem :hmm:


Obrazek
Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » wt wrz 11, 2007 10:46

Dawca_Nerek pisze:
bedzie lustro od spodu
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Tego nie znałem :hmm:
Jak zakladalem zawias mialem kilka rysek na wozku a teraz kilkanascie ;p
Tydzien temu hokej kleilem a znowu polamany :grrr:



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » wt wrz 11, 2007 10:52

Jak zrobie osłone spodu to zamieszcze fotki, trochę to potrwa bo muszę odpowiednio wyprofilować żeby było ładnie. Spód robie na lustro więc jak się jakaś ryska pojawi odrazu będę widział.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

larix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lip 09, 2007 14:04
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: larix » wt wrz 11, 2007 11:30

Czy ktoś ma pomysł jak wzmocnić zawieszenie na nasze drogi w tym też te nie utwardzone...



Awatar użytkownika
THAMIAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 15, 2006 16:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: THAMIAN » wt wrz 11, 2007 12:42

---
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 00:56 przez THAMIAN, łącznie zmieniany 4 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » wt wrz 11, 2007 12:49

nie mam ABSu, w poprzednim wozie mialem abs i taki zawias i idzie sie przyzwyczajic,jak sie ma twarda i niska fure z szerokimi papcami to przynajmniej ja trzymm obie rece na kierze,zreszta juz 5 rok leci z takim zawiasem i 3 fure juz tak zmienilem,zawsze mowilem sobie ze juz koniec wkladania w zawias ale jednak za duzo przemawia za tym :) mi wystarczy ze wchodzac ostro w luk fura sie nie ugina i trzmam ja na granicy uslizgu a jak wchodzi bokiem to jeszcze lepiej,tak samo zrob sobie test losia zwyklym mki3 a z zwiasem,wyprzedzanie itd,ja sie nie staram nikogo przekonac,ale stwierdzam fakty



Awatar użytkownika
THAMIAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 15, 2006 16:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: THAMIAN » wt wrz 11, 2007 12:52

---
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 00:53 przez THAMIAN, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
magol25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 13:53
Lokalizacja: Wieniec k/Włocławka

Post autor: magol25 » wt wrz 11, 2007 15:00

Golfy II country wychodziły tylko w benzynie , mnie interesuje diesel a przekładka silnika nie wchodzi w rachubę. Poza tym country kosztuje około 10 tysięcy a ten mnie kosztował 3 tysie. Auta z tak podwyższonym zawieszeniem są często wykożystywane przez leśników i sprawują sie bardzo dobrze, chociaż nie oszukujmy się auto jest mniej stabilne i na wyścigi po asfalcie się nie nadaje.

[ Dodano: 11 Wrz 2007 15:25 ]
Wykonanie takiej przeróbki jest bardzo proste. podstawowa sprawa to rozbieralne amortyzatory z przodu. wymontowuje się wkładki rozcina osłonę amortyzatora w połowie i wspawuje odpowiednio dotoczoną tuleję która podwyższa osłonę o 6 cm. nie więcej bo nie wejdzie przegub. następnie pod wkładkę amortyzatora wpuszcza się mniejszą tulejkę też 6 cm i gotowe. Z tyłu do belki w miejsce montowania amortyzatora dospawuje się kątownik ok 6 cm.tak byamortyzator był do niego montowany.Do tego zamontowałem nowe amorki. Oczywiście wszystko musi być zrobione bardzo dokładnie i starannie bo chodzi o bezpieczeństwo. Powtarzam jeszcze raz autko służy do pracy i zachowuje się znakomicie. A do śmigania po ulicach mam Golfa III 1Z. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
THAMIAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 15, 2006 16:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: THAMIAN » wt wrz 11, 2007 15:40

---
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 00:53 przez THAMIAN, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

larix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lip 09, 2007 14:04
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: larix » czw wrz 13, 2007 14:48

Czy ktoś zna może amortyzatory które nie polecą tak szybko na naszych drogach i co oprócz amortyzatorów jeszcze wymienić by wzmocnić zawieszenie.



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » czw wrz 13, 2007 15:40

magol25 pisze:Wykonanie takiej przeróbki jest bardzo proste. podstawowa sprawa to rozbieralne amortyzatory z przodu. wymontowuje się wkładki rozcina osłonę amortyzatora w połowie i wspawuje odpowiednio dotoczoną tuleję która podwyższa osłonę o 6 cm. nie więcej bo nie wejdzie przegub. następnie pod wkładkę amortyzatora wpuszcza się mniejszą tulejkę też 6 cm i gotowe. Z tyłu do belki w miejsce montowania amortyzatora dospawuje się kątownik ok 6 cm.tak byamortyzator był do niego montowany.Do tego zamontowałem nowe amorki. Oczywiście wszystko musi być zrobione bardzo dokładnie i starannie bo chodzi o bezpieczeństwo. Powtarzam jeszcze raz autko służy do pracy i zachowuje się znakomicie. A do śmigania po ulicach mam Golfa III 1Z. Pozdrawiam.

fajny sposob, moj kolega tez lesnik zrobil to tak ze do mk2 wsadzil sprezyny od varianta tez go ladnie podnioslo, ale tylko z tylu, z przodu o jakies 2 cm tylko :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 196 gości