Za niskie na jałowym? mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- maro
- Gadatliwa bestia
- Posty: 501
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Kontakt:
Za niskie na jałowym? mk3
Witam posiadam mk3 1.4 ABD, silnik na biegu jałowym przenosi drgania na karoserie w srodku wszystko drzy. Bylem u mechanika podlaczyl go do kompa poustawial zaplon itp, ale nic to nie dalo, przed wizyta w warsztacie wymienilem swiece, filtr powietrza, kable wysokiego napiecia. Drgania wystepuja w miare grzania sie silnika, czyli rano po odpaleniu chodzi normalnie. Obotomierz przy 90 st pokazauje ok 870 obr/min Poduszki sprawdzone. Jaka moze byc tego przyczyna bo rece opadaja?? Jak sie zdenerwuje to zrobie jakas podkladke na dzwigni od przepustnicy zeby minimalnie obroty sie zwiekszyly
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
- maro
- Gadatliwa bestia
- Posty: 501
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Kontakt:
A jak to sprawdzic?? A co do poduszek to wszystko wporzadku, auto bylo walniete ale nie mocno nawet nie byl szpachlowanyred1,4 pisze:Sprawdzałeś kopułkę i palec rozdzielacza? Wydaje mi się,że obroty są ok.
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
To chyba nie kwestia obrotow. Mam troche lepsza sytuacje bo u mnie sa cholerne drgania ale na zimnym silniku. Po rozgrzaniu zostaja tylko bardzo delikatne wibracje na kokpicie. Tez nie wiem jak sie tego pozbyc, świece i filtr powietrza w miare nowe, nowe kable, przeczyszczony palec i kopulka.
Styki w kopulce mialem zasniedziale i mimo ze je przeszlifowalem zostaly jeszcze jakies wżery na ich środkach. Palec też dosc mocno musialem zeszlifowac.
Dolaczam sie do pytania jak ocenic stan kopulki i palca? Co kwalifikuje je do wymiany?
Styki w kopulce mialem zasniedziale i mimo ze je przeszlifowalem zostaly jeszcze jakies wżery na ich środkach. Palec też dosc mocno musialem zeszlifowac.
Dolaczam sie do pytania jak ocenic stan kopulki i palca? Co kwalifikuje je do wymiany?
- maro
- Gadatliwa bestia
- Posty: 501
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Kontakt:
Hmmmm moze masz racje, ale wieszaki wszystkie wporzadku, tlumik co prawda ma duze drgania (nie jest to tlumik orginalny tylko jakis sportowy) ale silnik tez caly drzy, zastanawiam sie czy zawor sie nie wypalil.cobra333 pisze:Moze masz źle zamocowany układ wydechowy i przenosi drgania na silnik, i kabinę Ja tak miałem pourywane wieszaki i złącze rury przy katalizatorze i wszystko drgało
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
- maro
- Gadatliwa bestia
- Posty: 501
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Kontakt:
Bo juz nie wiem co mam zrobic mechanior nic nie znalazl, wszystko powymieniane, a sytuacja dalej ta sama, moze wiec gdyby go troche podkrecic powiedzmy do 900 obr to zanikna drgania przynajmniej troche bo normalnie juz mnie to wku.... A i znalazlem jeszcze cos na benzynie jak mu dam gaz do deski to go zatyka i po chwili ok 2 sek. zbiera sie, to samo jest jak juz jest wprowadzony na wysokich puszczam gas wskazowka zejdzie tak do 1500 obr wciskam i znowu zatyka. Na gazie tego nie ma. Pomozcie
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 160 gości