Dziwne stukanie w silniku...???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

betonwrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt sie 28, 2007 18:23
Lokalizacja: Legnica

Dziwne stukanie w silniku...???

Post autor: betonwrc » pn wrz 10, 2007 20:41

Witam
Kupiłem sobie golfa II 1.3benzyna 91r. no i jak go odpalam to tak dziwnie coś klepie, stuka , dzwoni niewiem co to jest dokładnie...Nie znam sie na tym silniku choć wyglada ze jest prosty!!!Nie wiem czy to jest mono wtrysk czy poprostu wtrysk,nie znam sie na tym???
Ale wyglada na to ze tak moga dzwonic zawory tylko z tym to nie jestem dokonca pewny czy to jest to!
moze ktos juz sie z tym spotkal i wie o co tu chodzi...???
pomozcie bo naprawde fajny ten golfik!!!!!!!!!


pozdrawiam



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn wrz 10, 2007 20:49

Nie zawory nie tam masz hydrauliczny luz zaworów to jest tylko przy odpalaniu czy jak dodajesz tak gazu przy ruszaniu?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

betonwrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt sie 28, 2007 18:23
Lokalizacja: Legnica

Post autor: betonwrc » pn wrz 10, 2007 20:55

to znaczy jest caly czas czy na zimnym czy na goracym silniku...
sprawdzalem poziom oleju i jest troszeczke ponizej minimum ale to munimalnie moze to powoduje ze tak dzwoni???

[ Dodano: 10 Wrz 2007 20:59 ]
mam jeszce taki motywe ze jak silnik jest cieply i tak delikatnie dodaje gazu to tak jakby sie dlawil i tak jest za kazdym razem...???
a jak silnik jest zimny i przygazuje to normalnie wszystko pracuje.

[ Dodano: 10 Wrz 2007 21:17 ]
a jezeli jest to faktycznie hydrauliczny luz zaworów to czy moizna ten luz jakos zlikwidowac????



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pn wrz 10, 2007 22:01

Jeśli masz olej poniżej minimum to proponowałbym go dolać bo zajeździsz silnik i to również może być powodem tego stukania. A co do popychaczy to ich się nie reguluje tylko wymienia na nowe.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

pmalika
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 18, 2006 19:22
Lokalizacja: Lębork

Post autor: pmalika » pn wrz 10, 2007 22:16

ZA WCZESNY Z A P Ł O N!!!!! USTAWIĆ ZAPŁON I BĘDZIE OK :), BO SZKODA SILNIKA! USTAWIENIE ZAPŁ. TO KWESTIA 20ZŁ.

POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 22:17 przez pmalika, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie ma dobrych mechaników. Najlepszymi mechanikami jesteśmy sami...

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » wt wrz 11, 2007 10:05

Czy można ustawić zapłon samemu, czy musi być do tego lampa stroboskopowa i fachowcy?



Awatar użytkownika
kwas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 16, 2006 21:21
Lokalizacja: K-K

Post autor: kwas » wt wrz 11, 2007 10:23

Witam
Jak Ci klepie to najprawdopodobniej hydrauliczne popychacze zaworów ( jak klepią również na ciepłym silniku to masz je do wymiany).
Co do dławienia silnika to sprawdź zapłon ale również przyjżyj się czy nie ssie gdzieś lewego powietrza pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą. Te silniki są bardzo czułe na to.



Cygan i Mena
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Cygan i Mena » wt wrz 11, 2007 14:25

sprawdż czy mocowanie od silnika ci nie pękło, nam sie to zdarzyło
Ostatnio zmieniony wt wrz 11, 2007 14:25 przez Cygan i Mena, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » wt wrz 11, 2007 20:50

betonwrc dolej oleju do przynajmniej połowy między max i min. Jeśli nie był dawno wymieniany to wymień olej na nowy. Być może po wymianie samoregulatory hydrauliczne przestana ci stukać. Jeśli nie to tylko wymiana. Koszt samoregulatorów około 250 zł. Co do mulenia się silnika może być wiele przyczyn. Sprawdz przewody podciśnieniowe, odmę, a przede wszystkim wyczyść przepustnicę powietrza. Zasyfiona przepustnica muli bardzo golfa. Zalecał bym wymianę filtrów, przewodów w.n., świec, kopułki i palca.


VWpower Golf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 201 gości