czy ktos sie bawil w zawor upustowy i czy jest niezbedny ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » pn wrz 10, 2007 20:45

zaprzal pisze:
pytam bo slysalem ze dieslem sie nie powinno hamowac silnikiem
wrecz przeciwnie. bardzo spada wtedy EGT, super sie chlodzi
to się uspokoiłem dzięki


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

blend49
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lis 28, 2006 17:05
Lokalizacja: Łomża

Post autor: blend49 » pn wrz 10, 2007 20:48

mysle ze jest sens zakladania urzadzonka " blow off" czy cos takiego daje to duzo zdrowia dla turbiny



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » wt wrz 11, 2007 11:56

no to zdania podzielone znow :) ciekawe



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt wrz 11, 2007 12:10

blow off w dieslu jest beznadziejnym pomysłem,bo ani to działać dobrze nie będzie,bo niby skąd nadmiar powietrza w dolocie jak przepustnicy nie ma,ani nie będzie słychać blow'a,bo go klekot zagłuszy :bigok:

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 12:13 ]
blend49 pisze:mysle ze jest sens zakladania urzadzonka " blow off" czy cos takiego daje to duzo zdrowia dla turbiny
więcej zdrowa dasz turbinie jak nie bedzie pałowania na zimnym silniku i po każdej dłuższej jeździe odczekasz z minutke,dwie zanim zgasisz silnik,coby sie turbo uspokoiło :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » wt wrz 11, 2007 12:14

mialem oczywiscie na mysli diesle po modzie,wieksza turbina, wieksze cinisnie itd ale ok,nie ma przepustnicy to zrozumiale wtedy ...



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt wrz 11, 2007 12:25

mikan pisze:mialem oczywiscie na mysli diesle po modzie,wieksza turbina, wieksze cinisnie itd
nie ma znaczenia czy po modach,czy seria...skoro oryginalnie nie pakowali blow'a do td-tdi to widać nie ma to sensu...,a w dieslu to nawet lansu nie będzie,bo nie słychać psyt psyt :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » wt wrz 11, 2007 12:53

i orgionalnie nie zakladano rozporek z mk3 a jednak warto ja zalozyc prawda?takie gadanie ze nie ma sensu bo fabryka albo ktos tam nie zlozyl w silniku ktorego konstrukcja ma 18 czy 19 lat jest chyba malo trafna,oczekiwlam opini a nie przypuszczen bo tak to mozna dyskutowac w nieskonczonosc



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt wrz 11, 2007 13:13

to nie są przypuszczenia kolego,każdy szanujący się tuner powie Ci,ze blow w dieslu jest bez sensu...zresztą nie spotkałem się z koncernem,który wypuszcza nowe diesle z blow off'em,więc nie tyczy sie to tylko silników starszej konstrukcji...,a jak wiesz lepiej niż wszyscy to załóż sobie i przekonasz się,że to tylko wywalona kasa na zbędny bajer...pozdrawiam


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt wrz 11, 2007 14:02

mikan, poczytaj sobie co daje BOV, i nie chodzi tu bynajmniej o sympatyczny dźwięk, jak również zdrowie turbiny, potem poczytaj sobie na jakiej zasadzie działa doładowanie silnika w dislu, a na koniec dowiedz sie ile się trzeba narobić, żeby założyć BOVa do diesla, szczególnie do tdi i dlaczego.

Wszystko jest opisane na forum.

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 2:05 pm ]
blend49 pisze:mysle ze jest sens zakladania urzadzonka " blow off" czy cos takiego daje to duzo zdrowia dla turbiny
No to śmiało zakładaj, a zanim zadasz pytanie dlaczego mi nie działa BOV w dieslu, poszperaj na forum.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » wt wrz 11, 2007 18:40

mam td a nie tdi .
andrew19_86 pisze:...,a jak wiesz lepiej niż wszyscy to załóż sobie i
nie wiem lepiej, gdybym wiedzial,nie pytalbym,a nie pytalem jak go zalozyc tylko czy ktos to przerabial i czy ma sens,oczekiwalem odpowiedzi paru osob, nic wiecej,juz conieco sie dowiedzialem i ok, o tego jest forum prawda



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » wt wrz 11, 2007 19:21

jak ktos caly czas odpisuje to co ja moge zrobic



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt wrz 11, 2007 19:51

skoro masz odpowiedz to możesz po prosic moda o zamkniecie tematu :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości