Czyszczenie (regenerowanie) TURBO

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

karczoh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 20, 2006 23:38
Lokalizacja: wawa

Czyszczenie (regenerowanie) TURBO

Post autor: karczoh » pt wrz 07, 2007 18:09

Witam,

poszukuję kogoś z okolic wawy do naprawy turbo w moim GIV

Pozdrawiam



androv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn sie 07, 2006 16:37
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: androv » pt wrz 07, 2007 22:40

A co się dzieje ?


Jak by co VAG. VCDS

Awatar użytkownika
królikTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 12:29
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: królikTDI » sob wrz 08, 2007 00:16

androv pisze:A co się dzieje ?
to ja może sie podłącze. U mnie sprawa wygląda tak.

1. wracając ostatnio z poznania dwa razy tak jakby zawiesiła mi sie turbina, przy ok. 160 km/h po prostu przestała działać, zatrzymałem sie wiec na parkingu , zgasiłem poczekałem chwilkę odpaliłem i znowu wszystko działało jak należy. Co to może być??

2. Dodam że została wymieniona przepływka i zaworek.

3. Jeszcze jedno. Podczas przyspieszania np na drugim biegu przy około 2.5 tys obrotów gdy puści sie pedał gazu słychać świst, podobny do blow offa.

Czy to może być wina dolotu, czy poprostu turbo powoli umiera.



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » sob wrz 08, 2007 00:35

królikTDI pisze:
androv pisze:A co się dzieje ?
to ja może sie podłącze. U mnie sprawa wygląda tak.

1. wracając ostatnio z poznania dwa razy tak jakby zawiesiła mi sie turbina, przy ok. 160 km/h po prostu przestała działać, zatrzymałem sie wiec na parkingu , zgasiłem poczekałem chwilkę odpaliłem i znowu wszystko działało jak należy. Co to może być??

2. Dodam że została wymieniona przepływka i zaworek.

3. Jeszcze jedno. Podczas przyspieszania np na drugim biegu przy około 2.5 tys obrotów gdy puści sie pedał gazu słychać świst, podobny do blow offa.

Czy to może być wina dolotu, czy poprostu turbo powoli umiera.
ad.3 - albo dziura w dolocie albo turbina mówi dość .
ad.1 - wyjąć , przeczyścić , sprawdzić sterowanie - "bączek" ma chodzić bez zacinania się , cięgno ma być w idealnym stanie

Po czyszczeniu najlepiej żeby w środku wyglądała tak jak na zdjęciach poniżej :dol: (moja GT 17 , szef g-labu kazał to nie było wybacz - ręka boli ale efekty są :bajer: )



Obrazek
Obrazek


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

karczoh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 20, 2006 23:38
Lokalizacja: wawa

Post autor: karczoh » ndz wrz 09, 2007 23:10

Wielkie dzięki,

ale jak zabrać się do tego czyszczenia nie mając doświadczenia. Może jest na forum jakaś fotoporada...

Będę wdzięczny za info :pub:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 09, 2007 23:12

karczoh pisze:Wielkie dzięki,

ale jak zabrać się do tego czyszczenia nie mając doświadczenia. Może jest na forum jakaś fotoporada...

Będę wdzięczny za info :pub:
sluze pomoca :) juz to robilem w IV ce :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

blm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: czw maja 25, 2006 22:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Czyszczenie (regenerowanie) TURBO

Post autor: blm » śr kwie 27, 2011 14:03

Witam!
Ja mam pytanko odnośnie tych 3 śrubek imbusowych (czy też torx) przy pierścieniu - jaki jest ich wymiar i zwój?


Obrazek
Zapraszam na vagkujawy.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości